5.

1.1K 47 3
                                    

Lando Norris
•°•°•°•°•°•°•°•°•

Lana felnézve elmondta hogy Frederik fel óra múlva akar vele találkozni és oda megy a lakásához. Haza vittem és amikor elhajtottam egy szomorú érzés tört rám. Újból itt hagyom ezt a lányt, de sajnos nem tudok mit csinálni vele. Eldöntöttem, hogy liveolok egyett, mivel semmi ötletem nem volt hogy mivel üthetném el az időt. Mielőtt elindítottam volna, felpakoltam mindent az asztalomra. Volt ott inni való, egy gyorsan összedobott szendvics és joghurt. Benyomtam az élő adást, majd vártam pár percet hogy a számláló lejárjon, de már most hatalmas számot mutatott a nézők listája.
Élő adásig 3...2...1 és...

- Sziasztok srácok. Ma egyedül leszek és nyomunk egy kis F1-et. - kezdtem el a felvezetést. A chaten megláttam egy kérdést és emiatt teljesen lefagytam. A kérdés nem más volt: Hol van az a szerencsétlen "barátnőd", akinek elméletileg emlékezet vesztése van?😪😒
- Bocs srácok, elbambultam. Szóval a játék... - indítom el és térek vissza a kommentekre. Semmi értelemes nem volt, így a játék betöltése után rögtön rámentem egy teljes szezon kezdésére. Telt az idő és én csak játszottam. Egy újabb futam befejezése után leállítottam egy kicsit a játékot és kezembe véve a joghurtot, néztem a kommentek felé. Megválaszoltam pár kérdést és kibontottam a kezemben lévő ételt. Csak egy bökkenő volt. Nem volt kanalam. Véletlen egy villát hoztam fel. Mindegy alapon felvettem és elkezdten azzal enni. A chat felrobbant. Kicsit sok időbe telt mire megettem, de nagyon nem siettem mivel amúgy is pihenni akartam akkor miért siessek? Letettem a dobozt, benne a villával majd tértem volna vissza a játékhoz amikor üzenetet kaptam.

Új üzenete érkezett

Lana Clark
Lando megyek a következő futamra...

Mint versenyző.

'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°

Elfeledve • Befejezett Donde viven las historias. Descúbrelo ahora