8.

1.1K 47 3
                                    

Lando Norris
•°•°•°•°•°•°•°•°•

Kiértünk a pályára és rögtön letámdtak az újságírók. Senkinek se válaszoltam és lehajtott fejjel haladtam az öltözőm felé.
Eldöntöttem hogy ma beszélek Lanával. Csak az a kérdés, hogy mikor? Sajtótájékoztató lesz ma és biztos hogy mi leszünk a téma. Szóval a legjobb az lenne ha előtte beszélnénk.
.
.
.

Elkéstem. Itt ülök a sajtó szobában és várom hogy Lana megjöjjön. Egész nap kerestem és nem találtam. Csak én lehetek ilyen szerencsétlen. Nyílt az ajtó, majd Lana és Charles lépet be rajta. Rögtön rám nézett, de mint reggel elkapta a tekintetét. Elkezdődött a sajtótájékoztató.

Ülés

George  Daniel  Én  Charles  Max  Lana

Az első kérdés az volt amit sejtettem:

- Lana milyen a kapcsolatod Landoval? Tényleg elfelejtetted azt hogy együtt voltatok?
- Landoval való kapcsolatomra sajnos nem emlékszem, de... - itt megakadt és rám pillantott - Kedvelem. És ez többet mond mindennél.
- Lando. - fordult felém az újságíró - Hogy viselt amikor megtudtad hogy Lana nem emlékszik.
- Megtörtem. - eldöntöttem, hogy nem hazudok - Minden egyes nap ott ültem a kórházi ágya mellett és vártam hogy felkeljen. És amikor ez megtörtént... - nyeltem egyet - Nem emlékezett. Rám... Ránk. - hajtottam le a fejem. Oldalról Charles megveregette a hátam, majd Dan is.
- Köszönöm... De lenne itt még valami. - mutatott a kijelző felé. Mind oda néztünk majd elindult egy kis videó. Először én, majd Lana volt rajta. Váltakozva jöttek egymás után a képek. De ami a végén volt. Egy videó indult le ami a baleset napján lett felvéve. Méghozzá az amikor felvállaljuk a kapcsolatunk. A videót nézve egyre csak kezdtek lefolyni az arcomról a könnyek. De a szobában nem csak én sírtam. Oldalra pillantva láttam hogy Lana is sírva nézi a kivetítőt. Rám pillantott és tatogni kezdett. Ennyit tudtam leolvasni a szájáról: Megbocsátok!

'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°

Tudom rövid lett. De remélem így, is tetszik nektek
Pusza😘

Elfeledve • Befejezett Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora