6.

1.1K 47 5
                                    

Lando Norris
•°•°•°•°•°•°•°•°•

Egy hét telt azóta a nap óta, hogy Lana írt nekem és most itt ülünk a repülőn Charles, Daniel, Pierre, George és a THAI Alex társaságában. Mivel jobb ötletünk nincs nekiálltunk kártyázni, de gyorsan abba hagytuk mivel hárman is bealudtak. Visszaültem a székembe és vártam, hogy megérkezzünk. Ránéztem a velem szembe ülő lányra aki felnézve a telefonjából rám mosolygott, majd visszatért az eddigi programjához. Elővettem a telefonom és megnyitva rajta az instagramot csináltam egy történetet amiben a kinti tájat fotózom.

- Kérem csatolják be az öveiket. Megérkeztünk.

Biztonságban leszálltunk és a buszban ami várt minket, beszálltunk és elindultunk a szálloda felé. A busz lelassított és már álltam volna fel amikor Lana nagy lendülettel feláll és elem áll és a kezembe nyomja a telefonját.

- Ez mi? - kérdezi a sírógörcs szélén.
- Mi mi? - nézek a kijelzőre és teljesen lesokkoltam.

Lana Clark
•°•°•°•°•°•°•°

A buszra felszállva a telefonomat bújtam mivel egy érdekes cikket olvastam. Arról az időszakról írtak benne, mielőtt még nem történt a baleset. Éppen egy új fejezethez értem, de a lélegzetem teljesen elállt.

A két szerelmes a baleset után is együtt maradt?

Lana Clark(19) balesetet szenvedett és fél évig kómában volt, de tudomásunk szerint felébredt. Viszont az nagy kérdés hogy Lando Norrissal(21) való kapcsolata megszakadt-e. Tudni kell hogy a két pilóta titokban, de együtt voltak nagyon sok ideig és pont a baleset napján vállalták a kapcsolatukat. Az is a fülünkbe jutott, hogy Lana az Alfa Romeo pilótája ismét kocsiba száll és indul a következő futamon. Az is lehet hogy együtt érkeznek?

A cikk elovasása után teljesen lesokkoltam. Eltitkolta azt hogy együtt voltunk. De miért tette? Megállt a busz én pedig felpattanva Lando kezébe nyomtak a telefonom.

- Ez mi? - mondtam a könnyeimet visszatartva.
- Mi mi? - nézett a telefonomra - Esküszöm megmagyarázom! - állt fel és lépett egyett felém, de én hátráltam.
- Miért Lando? - néztem rá könyörgöm, majd kikapva a kezéből a telefonom, kiszaladtam a buszból.
- LANA! - kiáltott Lando utánnam, de csak egy fél pillanatra néztem hátra és csak azt láttam hogy a földre rogyva sírni kezd.

'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°

Előre szólok, hogy senki ne nyírjon ki. Még ne is gondoljon rá. Hamarosan új rész, mert most nagyon sok ötletem van hozzá, és ígérem nektek jóra fog fordulni minden. Csak az a kérdés mikor😉
Pusza nektek😘

Elfeledve • Befejezett Where stories live. Discover now