Lana Clark
•°•°•°•°•°•°•°- Egyszer egy szép tavaszi napon... - kezdett el beszélni.
- Oh istenem. - fogja meg a fejét Max.
- Most mi van? - csodálkozik Charles.
- Tök mindegy. - forgatja a szemét a holland.
- Na szóval. Ott tartottam, hogy... - gondolkodott el - Berontottál a hotel szobádba...Visszaemlékezés
- Ti mi szent szart kerestek itt? - akadok ki.
- Úh, de rossz kedve van ma valakinek. - húzta el a száját Max.
- Nem, csak rosszkor vagytok itt.
- Miért is? Ma nincs be tervezve semmi. - húzta fel a szemöldökét George.
- Nektek lehet hogy nem, de nekem igen.- teszem csípőre a kezem.
- És meg is mi? - kérdezi Charles.
- Randim lesz... Vagy valami hasonló.
- Kivel? - nézett csillogó szemmel Daniel.
- Rosszabb vagy, mint a baratnőim. - mondom szórakozottan majd leülök George mellé - Szóval... - pillantok oldalra és látom, hogy a britt felemeli a kezét - Meg ne próbáld. - szólok neki még mielőtt bármit is csinálna.
- Én megpróbáltam. - ránt vállat.
- Szóval, Randim lesz... Landoval. - mondom ki.
- Végre elmerte hívni az a szerencsétlen. - ugrott fel Dan.
- Ez szép és jó, de most este lesz és szeretnék elkészülni. - utálok arra, hogy elmehetnének.
- Segítünk. - jelentette ki határozottan Charles.5 óra elteltével
- Ez nem jó. - mondom kimerülten - 5 órája készülünk és sehova nem jutunk.
- Csak te készülsz. Mi nem. - okoskodott Max.
- Még jobb. - dőlök hátra a kanapén.
- Meg van! Két perc és itt vagyok. - ugrott fel Charles és rohant ki a szobából.
- Nem fog visszajönni. - állapította meg Pierre.
- Charles sose hagyna cserben. - mondom és reménykedem, hogy a farnciának lesz igaza.Két percel később
- Ezt vedd fel. - nyújtotta át a becsomagolt csomagot a monacói.
- Rendben. - veszem el tőle és besiettem a fürdőbe, ahol kibontottam a dobozt.Tökéletes. Charles ismer itt a legjobban és ezellen semmi kétségem.
- Azt hiszem megvagyok. - lépek ki és állok a fiúk elé.
- Tudtam, hogy ez jó lesz. - lépett elém Charles és nyomott egy puszit a homlokomra.
- Köszönöm. - ölelem meg.A srácok elmentek én meg ott maradtam egyedül Landora várva. Eltelt tíz perc, de nem jött. Már teljesen kétségbe estem, hogy tréfált vagy csak elfelejtette, amikor kopogtak.
- Szia. - nyitottam ajtót. Lando állt előttem zakóban egy csokor virággal a kezében.
- Szia... Ezt neked hoztam. - nyújtja át a rózsákat.
- Köszönöm. - veszem el. Besiettem és beletettem egy vázába, majd visszamentem a britthez.
- Mehetünk? - kérdezi és felém nyújtja a kezét.
- Persze. - teszem bele a kezem az övébe és indulunk el.Egy kis étteremhez mentünk. Gyönyörű volt már kívülről is, de amikor beléptünk mégjobban elámultam.
- Lando ez a hely gyönyörű. - pillantok a fiúra.
- Szerintem meg te vagy a gyönyörű. - lépett elém és így csak pár centi volt köztünk. Lehajtani akartam a fejem, de ebben Lando megakadályozott. Felemelte a fejem, majd megcsókolt. Nem hajoltam el és rögtön visszacsókoltam. Álom szerű volt a pillanat.Visszaemlékezés vége
- Ennyi? - ráncoltam a homlokom.
- Hát nekem eddig mondtad. - mondta Charles.
- Nekem meg eddig se. Szóval ez új volt. - szólt Dan.
- Remek. - csaptam egyet - Én sajnálom ami történt. - mondtam halkan.
- Még is miért? - kérdezte Alex.
- Ezért ne hogy magadat okold! - ült le mellém Pierre és oldalról átölelt.
- Rendben. - ölelem vissza.Hirtelen szétrebbentünk ugyan is kopogtak.
- Ez Lando lesz! - keltem fel és utoljára végignéztem magamon.
- Meg jött a szőke herceged. - nevetett Daniel.
- Norris barna. - szólt Max.
- Lényegtelen. - legyintett.Amíg a fiúk a nappaliban veszekedtek én elmentem ajtót nyitni.
'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°
YOU ARE READING
Elfeledve • Befejezett
FanfictionEgy fiatal céltudatos lány élete egyik pillanatról a másikra megváltozik, de ebből ő maga semmit sem fog észlelni. Az őt szerető embereknek rá kell jönniük hogy Lana nem emlékszik rájuk. Főleg Landora aki a lány szerelme. Vajon megfognak tudni birkó...