Dopadla jsem tvrdě na obrubník. Měla jsem trochu špinavé legíny a malinko sedřenou kůži na straně levé ruky.
Než jsem se stihla zvednout, ucítila jsem Lukovo ruku pod koleny a druhou ruku na bedrech. Otočila jsem se k němu a zadívala se mu do očí.
„Ty seš, ale kopyto,“ řekl mi a usmál se tím nejrozkošnějším úsměvem. Provinile jsem se usmála a cítila jsem, že mi rudnou tváře. Hlavu jsem si opřela o jeho hruď a pokračovali jsme k autu. Šetrně mě posadil na sedačku spolujezdce a sám si šel sednout. Jeli jsme z centra až ke mně před dům.
„Díky za dnešek,“ řekla jsem mu a usmála se na něj.
„Není zač,“ usmál se. Vystoupila jsem z jeho auta a zamířila domů.
„Kde jsi byla?“ zamířil ke mně táta. Připadám si jak malý děcko a to jsem mu to ráno říkala.
„Ráno jsem ti to řekla, šla jsem na večeři,“ řekla jsem bez zájmu. A šla do svého pokoje.
Měla bych si ho zrenovovat. Růžové stěny a zelený koberec se mi už opravdu nelíbí. Začnu pracovat na návrhu na renovace. Bude to chtít velkou měkkou postel a obří skříň.
„Emily, pojď dolů,“ zavolal táta z obýváku. Zvedla jsem se od stolu s notebookem v ruce.
Dole stála žena asi tak o tři roky mladší než můj táta a držela ho za ruku. Byla to ta žena, se kterou se táta tenkrát vyspal.
„Emily, tohle je Amber, moje nová přítelkyně,“ řekl nadšeně a já věděla, že s touhle fiflenou si rozumět nebudu. Ze slušnosti jsem si s tou mrchou potřásla rukou a na tváři vykouzlila nucený úsměv.
„Těší mě,“ řekla jsem jí a pořád se jak idiot usmívala.
„Neřekl jsi mi, že máš tak velkou a hezkou dceru,“ ohradila se na tátu naoko naštvaně. Táta se usmál a podíval se na můj notebook.
„Jo, málem bych zapomněla, ta růžová a zelená v mém pokoji, mě už pěkně deptá, a tak jsem se rozhodla pro renovaci,“ řekla jsem a ukázala mu můj plán na renovaci. Usmál se.
„Vypadá to úžasně. Na jaře máš narozeniny, tak bychom to doté doby mohli předělat a dostaneš to jako dárek.“ No super dva v jednom. Poraženecky jsem sklopila pohled. „Neboj, samozřejmě dostaneš ještě něco,“ dodal v rychlosti. Usmála jsem se. V tomhle je táta nejlepší.
„Já si jdu dát něco k pití, chcete taky něco?“ zeptala jsem se spíše ze slušnosti.
„To je dobrý, zlatíčko,“ řekl táta a někam odešli. V ledničce jsem si vzala colu a odešla do pokoje. Dneska jsem toho měla až až. Je toho na mě moc. Rozhodla jsem se si napustit vanu. Dala jsem si do ní hodně pěny a pustila si písničky. Colu jsem si postavila na stolek vedle vany a svlékla se. Ponořila jsem se do vody. Zaplavil mě úžasný pocit uvolnění, který proudil celým mým tělem. Nehorázně jsem si to užívala.
Ve vodě jsem strávila skoro tři čtvrtě hodiny. Vylezla jsem, usušila se a oblékla si čisté pyžamo, které obsahovalo tátovo staré vytahané tričko, které jsem měla až po kolena a bavlněné kraťasy, které pod délkou trička nešly vidět.
Zalezla jsem pod peřinu a zavřela oči. Než jsem stihla usnout, domem se rozezněl zvonek a já neochotně vstala. Proč u nás někdo zvoní v deset večer? Otevřela jsem dveře a za nimi stál Luke. Co ten tu chce?
„Ahoj,“ pozdravil mě.
„Ahoj?“ řekla jsem váhavě.
„Jo, sorry, zapomněla sis u mě v autě mobil,“ usmál se na mě a podal mi můj mobil.
ČTEŠ
The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]
FanfictionEmily Kane studuje tanec, a jako každá dívka v jejím věku v tom chce být dobrá a slavná... Čeká ji ale ještě dlouhá cesta... maturita! Luke Hemmings studuje hudbu a má vlastní kapelu, typický sen kluka na střední. Co s ním má co společného Emily...