Procházím dveřmi do jednoho z mnoha sálů tady na škole. Je tu spousta lidí... no většina z nich je od nás za školy.
"Ahojky Em," přijde ke mně při opilá Chloe.
Chloe značně bumbala. Tady zřejmě někdo něco nalil do punče trochu alkoholu.
Podívala jsem se směrem k punči a vidím Mikea, jak lije do punče nějaký alkohol z jeho placatky. Tak punč pít nebudu.
Z davu se vynořil Luke a zamířil si to rovnou ke mně.
"Nechceš si zatancovat?" řekl a nastavil mi ruku.
Ruku jsem samozřejmě přijmula. Byl nějaký ploužák, typuju to na Sama Smitha.
Luke mě chytil kolem pasu a natiskl si mě na něj. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a nechala se unášet hudbou. Pokračovalo by to takhle dál, kdyby se neozval zvuk trhající se látky. Abych byla přesnější Dylan od nás ze třídy mi přišlápl šaty a roztrhl je, a aby toho nebylo dost vylil na ně punč. Šaty se kompletně oddělily od korzetu a spadly na zem. Rychle jsem se pro ně sehnula a vyběhla ze sálu, kde na mě všichni koukali. Cítím, že jsem rudá až za ušima. To je trapas. Teď celá škola měla krásný výhled na moje kalhotky a na můj zadek.
Doběhla jsem na záchodky a zavřela za sebou dveře.
Ty pohledy všech ostatních. No teď mi celá ta situace začíná přicházet celkem komická. Trochu jsem se zasmála a v tu chvíli na záchodky vběhly udýchané Chloe a Beck. Z jejich výrazů jsem se začala smát ještě víc. Pochvíli se přidaly i ony.
"Co se vlastně stalo?" zaptala se vysmátá Beck.
"Ten kretén Dylan mi při tancovaní přišlápl a polil šaty," zasmála jsem se.
"Teď nemáš v čem jít. Počkej mám nápad!" vykřikla Beck. S Chloe jsme se na sebe podívaly a nic neřekly.
Po deseti minutách se vrátila celá udýchaná s ubrusem, ozdobnou látkou ze stolů ze sálu, jehlou a nití.
"Kde si vzala jehlu a nit?" vyhrkly jsme s Chloe naráz.
"Kamarádka z umění chodí na hodiny vyšívání," pokrčila rameny. "Postav se!"
Na její příkaz jsem se postavila a čekala, co udělá. Od někud vytáhla nůžtičky na nehty a do ubrusu udělala uprostřed díru. Protáhla mě dírou a přišila to ke korzetu.
"A šít si se naučila kde?" podivila se Chloe.
"Co mám dělat když na ni čekám?" otočila se na Chloe. "Podej mi tu dekoraci!" Beck vzala dekoraci a přišila ji na ubrusovou sukni.
"No myslím, že máš štěstí, protože ta dekorace je stejně modrá jako ten korzet," řekla a hrdě si prohlédla svůj výtvor."Tohle je stokrát lepší než to předtím."
"Páni," řekla jsem, když jsem se podívala do zrcadla.
"To je dokonalý," zašeptala s úžasem Chloe.
Vyšli jsme ze záchodků a zamířily rovnou do sálu.
Když jsme vešly do sálu všichni v něm zmlkli a dívali se na nás. Z davu se vynořily tři postavy a přišly před nás. Byl to Luke, Cal a Mike. Luke mi znovu nabídl rámě a já ho nadšeně přijmula. Na parketu se udělal obrovský kruh a jenom nás šest tam tancovalo.
"Proč se všichni dívají?" zeptala jsem se nervózně Lukea.
"Protože tu máš ty nejhezčí šaty," pošeptal mi do ouška.
Alex se probral z transu a poslal tancovat i ostatní.
Kolem půl noci jsem já i Luke byli pěkně opilí tím punčem a raději jsme odešli. Pocestě jsme se ještě malém přizabili, protože jsme šli pěšky po silnici a nějakej idiot nás malém srazil.
ČTEŠ
The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]
FanfictionEmily Kane studuje tanec, a jako každá dívka v jejím věku v tom chce být dobrá a slavná... Čeká ji ale ještě dlouhá cesta... maturita! Luke Hemmings studuje hudbu a má vlastní kapelu, typický sen kluka na střední. Co s ním má co společného Emily...