5.chapter

1.6K 59 0
                                    

Probudila jsem se v mém pokoji, ale těsně vedle postele. Musela jsem v noci spadnout. Divné bylo, že mě nebolela hlava a nebyla jsem ospalá. Ještě divnější bylo, když hodiny v mém pokoji ukazovaly teprve šest. Neochotně jsem se zvedla a šla se nasnídat. Moje tělo vyžadovalo pořádnou snídani. Udělala jsem si lívance s javorovým sirupem a ovocem. Miluju je.

„Á, naše Růženka se vzbudila," otočila jsem se za hlasem a viděla rozespalou tvář táty.

„Proč růženka?" nechápala jsem.

„Koukala jsi na datum?" zeptal se. Jenom jsem zakroutila hlavou, „No je neděle, zlato."

A sakra já jsem spala celou sobotu. „Mimochodem, byla tady Chloe, mám ti vyřídit, abys ji zavolala," vyrušil mě z mého myšlenkového pochodu.

Sotva jsem dosnídala, běžela jsem brnknout Chloe.

„Ahoj, kde jsi byla celou sobotu?" vyprskla na mě Chloe, sotva zvedla hovor.

„No, já trošku spinkala," zavrněla jsem.

„Aha a nedělala jsi nic moc vyčerpávajícího, třeba s tím klukem z baru?" nadšeně se zajímala.

„To by ti udělalo radost, co?" řekla jsem jí se značným pobavením.

„Ok, tak k věci. Hádej, kdo mě pozval na rande," radostně na mě křičela.

„No, to se nechám překvapit," řekla jsem.

„No..." začala

„Sakra, už mě nenapínej," řekla jsem jí nedočkavě.

„Calum." Když to řekla, musela se určitě červenat.

„No, to je super," snažila jsem se znít nadšeně, ale představa, že on a zbytek jeho party bude chodit všude s námi všude, kam se hneme, se mi nelíbí. No, ale jí určitě dojde, jaký je to debil a nezačne s ním chodit.

„Hele, já musím končit," řekla ne moc nadšeně, „Ještě ti zavolám."

„Papa," tím náš hovor skončil a já šla uvařit něco k obědu.

***

„Vstávej, zlatíčko, dneska máš školu," budil mě táta.

„Kolik je?" no to bylo to první, co mě napadlo.

„Bude půl sedmé," řekl a mě se na tváři objevil výraz zděšení, „Ale neboj, do školy tě hodím."

Rychle jsem se zvedla a utíkala do koupelny. Nic jsem moc neřešila, vlasy jsem si stáhla do pevného drdolu a dala si řasenku. V pokoji jsem se oblékla do předem připraveného oblečení. Což znamenalo do béžového svetru pod zadek a černých legín.  Popadla jsem tašku do školy a běžela pro tašku, ve které mám věci na tancování.

Taťka už čekal dole a pobaveně mě pozoroval.

„Ranní rozcvička?" zeptal se s úsměvem.

„No tak trochu," odvětila jsem.  Na stole jsem měla připravenou snídani a svačinu. Snídani jsem rychle snědla a sprintovala ke vchodu pro boty a riflovou bundu. Měla jsem dobrý čas, a tak jsem se sebou byla spokojená.  Bylo půl osmé. Cestou jsme vyzvedli Chloe a Rebecku a jeli do školy.

První hodina proběhla docela v pohodě, měli jsme našeho třídního a podepisovali jsme různé papíry a zapisovali se na volitelné předměty.

Druhou hodinu jsme měli mít matiku, ale místo toho jsme měli hodinu tance. Do školy přijela bývalá kamarádka naší ředitelky a ta nás teď měla mít na některé hodiny tance. Jelikož společenské tance a hip hop, nebo např. lockin' atd., máme už od prváku, bude nás učit netradiční tance, které se všude nevyučují. Hodiny budeme mít rozdělené. Kluci budou mít hodiny převážně breakdance, i když ho obvykle naše škola nevyučuje. Holky zase poledance a nějaký mě neznámý. Docela klukům závidím.

The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat