Rychle jsem se zvedla a pospíchala za Chloe a spol. Okamžitě jsem zavelela směr odchod a všechny mě poslechly, mě se vyplatí poslouchat, když jsem rozhozená. Zamířili jsme směr kavárna. Obědnala jsem si Latté, a to kafe nepiju.
„Co se stalo?" zeptala se starostlivě Chloe. „Vypadala jsi, tak šťastně," pokračovala.
„No právě šťastně, nebýt vás, nechci vědět, co by se stalo," řekla jsem s náznakem hysterie v hlase.
„No a? Konečně by sis někoho našla," řekla Nath.
„Ale já ho nenávidím od prvního pohledu," vysvětlila jsem, „Když zazvonili u našich dveří, tvářil se jak..." došla mi slova.
„Jak?" zeptala se Eliz. Eliz je starší sestra Nath.
„Já nevím, ale nejpříjemnější to nebylo," řekla jsem jí. „Ale teď to nechci řešit." Úsměvy mi dneska moc nejdou.
Nakonec jsme skončili u tématu Chloe a Calum. Ano, už jsou spolu. Čirou „náhodou" jí ho přiřadili. Vsadím se, že Calum si to zařídil. Každopádně jim to přeju, taková mrcha nejsem.
***
„Ale tati!" zakřičela jsem ze shora.
„Ne už jsem řekl," doplnil táta.
„A když ti slíbím, že v našem domě budeme jenom my, a že nikam nepůjdeme?" zkusila jsem mojí druhou variantu.
„Než odjedu, chci vidět všechny, co tu budou," doplnil poraženecky táta a já sjela dolu po zábradlí a silně ho objala.
„A žádní kluci, nechci z toho tu mít bordel," ještě dodal.
„Hele, tohle má být dámská jízda," jasně jsem mu zdůraznila.
„Do Londýna odlétám jenom na dva dny, tak až se vrátím, ať ten barák pořád stojí," přidal. Myslím, že mě dobře zná, ale MOC mi věří.
„Ok, holky měly dorazit až v šest. Tak já jim napíšu, ať přijdou dřív, aby sis je mohl prohlédnout, než odjedeš," řekla jsem poněkud otráveně.
***
Holky dorazily v čas a táta rychle pospíchal na letiště.
„Nevadí, když přijde ještě někdo?" zeptala se mě Chloe.
„No, mě je to jedno, ale za toho dotyčného si zodpovídáš sama," dodala jsem vcelku výhružně.
„Díky, lásko," volala Chloe, která už běžela ke dveřím otevřít.
„Nazdar, holky," ozval se chlapecký hlas.
Přišel Calum. A to už jsem si myslela, že nedorazí. Jsou jako pijavice, co se pokaždé k sobě přisajou a nepustí. Chci vidět jak dlouho nám ten „klub panen" vydrží. Jak na ně koukám, tak se asi rozpadl.
Najednou mě někdo chytil zezadu za boky a věnoval mi polibek do vlasů. Nepříjemně jsem se ošila. Tušila jsem, přišel taky, ale tohle si mohl odpustit. Nejsem jeho holka, aby se ke mně takhle choval!
Vymanila jsem se z jeho sevření a šla si pro něco k pití.
U ledničky jsem objevila Mikea. Asi hledal něco k jídlu. Čapla jsem minerálku a šla na terasu.
Chvíli jsem jen tak koukala do zahrady a zahlédla slabý oranžový pruh, asi si šel někdo zapálit. Po chvíli jsem se vzpamatovala a snažila se odšroubovat víčko od minerálky. Moc mi to nešlo, a tak jsem se vydala za tím někým, kdo byl pořád na té zahradě. Byl to Ash a dokuřoval cigaretu.
ČTEŠ
The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]
FanfictionEmily Kane studuje tanec, a jako každá dívka v jejím věku v tom chce být dobrá a slavná... Čeká ji ale ještě dlouhá cesta... maturita! Luke Hemmings studuje hudbu a má vlastní kapelu, typický sen kluka na střední. Co s ním má co společného Emily...