Přišel otevřít kluk s hnědočernými vlasy a opálenou pletí. Představil se jako Calum.
„No konečně, já už myslel, že nedorazíte.“ Přišel Luke. To si fakt myslel, že tohle bych si nechala ujít?
„Taky tě zdravím,“ řeknu se zřetelnou ironií v hlase. „Tohle je Chloe, Rebecka a Nath.“ To už postupně ukazuju za sebe a holky se jen přiblble tlemí. To mám opravdu tak naivní kamarádky?!
„A pustíte nás už dovnitř?“ zeptá se Nath a nahodí ten její úsměv.
„Ehm, jo, sorry,“ zadrhne se Calum při pohledu na Chloe. Myslím, že těm dvěma by to spolu slušelo.
Vevnitř to bylo úžasný. Mají ještě větší barák než my. Je to spíše menší vila. Vevnitř už hrála hudba a bylo tam kolem 10 lidí. Sice říkal malá seznamovací party, ale čekala jsem o něco víc lidí.
Teď trochu k popisu. V obýváku byli dva gauče, telka... a další běžné věci. Místo jídelního stolu byl středně velký bar. Nic extra.
Calum s Lukem nás zavedli ke gaučům, kde nás seznámili s dalšíma dvěma kluky.
„Čau já jsem Mike,“ představil se ten s těmi barevnými vlasy a všechny nás objal.
„Hej brácho a co já?“ ozval se další. „Sorry bro, tohle je Ashton,“ oba se nás chopili a odvedli na bar se pořádně opít.
***
Mohlo být tak jedenáct, když jsme se rozhodli zahrát pravda nebo úkol. No co čekáte od ožralých puberťáků. Už tam skoro nikdo nebyl, a tak jsme šli do obýváku.
Jelikož to vymyslel Calum, tak točil jako první. Bohužel zastavilo se to na Nath.
„Pravda nebo úkol?“ zeptal se Calum.
„No to je těžký... pravda.“ My s Chloe už tušili, na co se zeptá a Rebecka propukla v smích hned, jak se Calum zeptal: „Jsi panna?“
Chudák Nath se začala červenat. „Bude to trapný, ale jsem,“ odvětila Nath. Sklopila pohled a vypadalo to, že se stydí, i když nemá za co. Já jí taky jsem. Akorát Rebecka o to přišla se svým klukem, než se sem přistěhovala.
„Óóó,“ ozvali se kluci naráz. No co, stejně z nich bude většina paniců, tak co?
Teď točila Nath. Doufám, že to padne na někoho z kluků.
Yes, Luke. Sladká odveta. Mám geniální nápad na úkol. No, i když pravdu bych si taky vychutnala.
„Pravda nebo úkol?“ zeptala se Nath. Zatímco Luke přemýšlel, pošeptala jsem Nath můj plán a ona souhlasila, jak jinak.
„Úkol“ zařval Luke jako úplný pošahanec. Nath se jenom vítězoslavně usmála a Lukovi stuhl úsměv na tváři. Netušil, že jsme na něj připravené.
„Zítra s námi půjdeš nakupovat,“ řekla s klidem Nath. „A budeš oblečený jako transka,“ dokončila Nath svůj monolog.
„Ne!“ vykřikl Luke. Vypadal, že v tu chvíli zcela vystřízlivěl.
„Tak fant,“ řekli jsme s holkami jednohlasně. Natěšeně jsme čekali na pohled na Lukovu určitě vypracovanou hruď. Při pohledu na nás se jen ušklíbl.
„Takovou radost vám neudělám,“ tentokrát se vítězoslavně usmál on.
Super. Zítra jdu nakupovat s Lukem. Už se těším.
„Kurva, teď točí Luke,“ pošeptala mi zděšeně Rebecka sedící vedle mě.
„Do prdele,“ vypadlo za mě když se to zastavilo na mě. Oh karma.
„Pravda nebo úkol?“ zeptal se a já věděla, že ani jedno v jeho případě není výhra.
„Nejsem srábota, takže úkol.“ Nervozitou jsem si zkousla dolní ret.
„Kočko, to si dělat neměla,“ upozornil mě Mike.
„No tak, když jsi ta tanečnice tak nám tady zatancuj.“ Spadla mi brada.
„Ok,“ když on takhle tak já taky. Pocestě jsem si vzala flašku a šla doprostřed místnosti. Zkontrolovala jsme si, že tu nikdo cizí není, nestojím o další diváky. Čapla jsem židli a postavila si na ni nohu. Rukou jsem přejela od kolena až po lem mé sukně a prohlídla si jejich obličeje. Holky už přesně věděli, o co se pokouším a tak mi drželi pěsti. Postupně jsem po sobě jezdila rukama a poukazovala tím na své křivky, a aby se neřeklo, udělala jsem pár tanečních kroků. Pardon lidi, ale alkohol dělá divy s každým.
Na konci mého představení jsme napodobila kočku a vypadlo ze mě mňau, což kluky dostalo, tak trochu z transu. Úkol splněn. Ty jejich výrazy byli k nezaplacení.
No jo, kluci, věčně nadržený.
Pomocí hry jsme zjistili, že Ash není ze Sydney a Luke má psa. Molly teď už poslušně sedí mezi námi holkami a nechává se hladit.
„Je k sežrání,“ už jsem se neudržela a musela to říct.
„To já taky,“ ozvali se Mike a Luke najednou. Odezvou jim byl můj zvednutý prostředník. Ignor.
„Nic proti, ale Molly je víc k sežrání než vy dva dohromady,“ řekla Chloe a my všechny propukli v neuvěřitelný záchvat smíchu.
Kluky asi nebavilo se na nás koukat, jak se válíme po zemi a smějeme se, tak odešli neznámo kam. Potom co odešli, jsme je už neviděli, a tak jsme dopili načatou flašku rumu a poskládali se ne gauče. Ve tři už domů nejdeme.
Ráno jsem se zbudila první. Na tom gauči se spát nedá. Strašně mě bolela hlava, a proto jsem se vydala směr kuchyně.
V kuchyni jsem narazila na Ashe, co ten tu dělá tak brzo.
„Ehm... nevíš, kde má Luke aspirin?“ zeptala jsem se ho ještě rozespalým tónem.
„Jo, třetí skřínka,“ řekl jako kdyby celou noc nespal.
„Ještě mi řekni, jestli z prava, leva nebo doprostřed,“ dodala jsem, protože v téhle mega kuchyni jsem se fakt nevyznala.
„Sorry, z prava…“ skoro to ani nedořekl a zmizel na schodech.
No super teď abych to tady ještě hledala.
***
„Tak já padám, táta by mě zabil, kdyby zjistil, že jsem byla celou noc pryč a nic mu neřekla. Pa,“ řekla jsem a co nejrychleji vypadla od Luka.
Je neděle, takže táta bude spát, tak do devíti a je půl osmý. Budu muset po žebříku do svého pokoje, aby táta mojí absenci náhodou nezaznamenal.
***
Ahoj, takže další kapitola :D. Rozhodla jsem se jí napsat krapet delší. Když jsem jí psala, tak mi v mobilu hráli jejich písničky :). Ironie. Jinak doufám že přibydou další čtenáři, a že si moje korektorka dokope k tomu si to přečíst dřív :D. *kajus*
ČTEŠ
The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]
FanfictionEmily Kane studuje tanec, a jako každá dívka v jejím věku v tom chce být dobrá a slavná... Čeká ji ale ještě dlouhá cesta... maturita! Luke Hemmings studuje hudbu a má vlastní kapelu, typický sen kluka na střední. Co s ním má co společného Emily...