22.chapter

983 49 6
                                    

Luke mě rukama chytil na stehnech a donutil moje nohy omotat se kolem jeho boků. Rukama jemně sjel až k mému pozadí a silně ho zmáčknul. Nepatrně jsem vyjekla do polibku a nechala se položit do sedacích pytlů. Ani nevím, jak jsme se sem dostali. Lukovy rty se pomalu začali přemisťovat na můj krk. Jeho ruce pomalu cestovaly pod mým tričkem a moje mysl začala myslet na to, na co neměla.

"Stop," řekla jsem mu s klidem a zvedla mu hlavu nahoru, aby se mi koukal do očí.

"Promiň, poslední dobu se nějak nemůžu ovládat," omluvil se.

"Sundej tričko!" řekla jsem s hrobovým klidem v hlase.

"Co?" řekl s pobavením v hlase a rošťácky si mě prohlídnul.

"Není fér, že ty jsi mě bez trička viděl tolikrák a já tebe jednou, myslím," řekla jsem naoko naštvaně.

"Ne, ne, ne, když já tak i ty," usmál se na mě.

"Na to zapomeň," bránila jsem se a přitom mu zdviženým ukazováčkem máchala před obličejem. To by nebylo fér, ještě před chvílí mi rukama slídil pod tričkem a teď si ho mám sundat? Tak na to ať zapomene.

"Tak to nic neuvidíš," řekne mi vážně.

"Tak... fajn, ale ty první," ustoupila jsem.

"Hmm," řekl a sundal si tričko. Musela jsem se kousnout do rtu, když jsem viděla jeho svalnatou hruď. Jediné co mě překvapilo, bylo, že neměl žádné tetování.

"Líbí se ti, na co koukáš?" Šibalsky se zatvářil.

"No budeme muset chodit častěji do posilovny," snažila jsem se znít vážně, ale moc mi to nešlo.

"Hej," řekl uraženě, "teď ty!"

Jeho chtivého pohledu se nedalo nevšimnout. Pomalu jsem spustila ruce podél těla. Pravou rukou jsem chytla lem trička a pomalinku jsem ho začala hrnout nahoru. Zastavila jsem se těsně pod mými prsy a sjela jsem pravou rukou na levou stranu trička a levou rukou jsem chytila pravou stranu trička. Lem trička pomalu začal odhalovat spodek mojí podprsenky.

Začala jsem být nervózní, a tak jsem začala zuby drtit vnitřní stranu rtu.

Konečně jsem se odhodlala si celé triko sundat. Celou si mě prohlédl. Byla jsem děsně nervózní. Moje hrané sebevědomí se hlásí do služby, protože moje reálné sebevědomí se někde schovalo.

Jeho ukazováček se mě jemně dotkl na zápěstí, čímž mi způsobil husí kůži po celém těle. Soustředěně se díval na prst a jel s ním po ruce výš a výš. Když přejel prstem přes mé ramínko od podprsenky, celá jsem znejistěla.

"Jdeme něco dělat," rychle jsem se zvedla a přešla k zrcadlu.

Potichu se zvednul a přišel za mnou.

"Freestyle," řekla jsem s hrobově klidným hlasem a pustila tam nějakou písničku. Postavila jsem se vedle něho a naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla. Oba jsme tam stáli bez trička a přijít sem někdo, tak se asi propadnu hanbou do země. Pak jsem zavřela oči a zaposlouchala se do beatů a hlasu zpěváka.

Moje pohyby se měnily spolu s tempem hudby. Zase jsem jednou byla ve svém světě.

Zrovna jsem měla ruku nahoře a do rytmu hudby jsem se pohupovala v bocích, když mě někdo jemně chytil těsně nad loktem mé zdvižené ruky. Jeho teplý dech se odrážel na mé šíji. Jeho druhá ruka putovala po mých bocích. Natiskl se na mě a oba jsme se pohupovali na hudbu.

"To stačí," řekla jsem, když jsem na svých zádech ucítila, jak se mu začíná tvořit boule v kalhotech.

"Nezapomeň, že musíme ještě napsat tu písničku," připomněl mi něco, na co jsem úplně zapomněla.

The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat