23.chapter

1K 49 5
                                    

O necelé dva měsíce později...

Za ten asi měsíc a půl jsem pomalu přestala komunikovat se světem. Uzavřela jsem se do sebe. Pokud se mnou někdo chtěl mluvit, vždycky jsem na něj byla nepříjemná, i když jsem nechtěla.

Dneska jdu na kafe s Chloe. Dost jsme se vzdálili po tom znásilnění. Mimochodem Jack to dostal natvrdo, už v minulosti něco provedl a tentokrát už mu to neprošlo.

"Ahój," zakřičela Chloe na celou kavárnu a všichni se na nás otočili.

"Ahoj." Pokusila jsem se o úsměv. Zvedla jsem se a šla ji obejmout.

"Tak jak jde život?" zeptá se mě.

"Hmm... docela v poho," odpovím jí s povzdechem.

"Ty jseš poslední dobou nějaká nevrlá... Kdy si spala s Lukem?" Zvedne obočí.

"Já s ním nespala." Podívám se někam jinam. Nechci vidět ten její výraz.

"To si děláš prdel? Jsi jak jeptiška!" začala svůj proslov a já se začala bát, co přijde dál.

"Hmm," zamručela jsem nevrle.

"Stejně už nejsi panna, tak si užívej, dokud jsi mladá a někdo po tobě jede," dloubla do mě loktem.

"Hmm..." odbyla jsem ji a doufala, že se začneme bavit o něčem jiném. Přesto mi ta myšlenka zůstala ležet v hlavě.

***

"Připiš tam ještě tohle..." zahrála jsem pár tónů na kytaru a Luke to tam poslušně připsal.

Už uběhly tři dny od mého rozhovoru s Chloe. Pořád mi to leží v hlavě. Asi bych s tím fakt měla něco dělat. Poslední měsíc se opravdu cítím jako jeptiška.

"Poslouchej, zahraju ti kousek," řekl a zahrál mi, co jsme za celou tu dobu složili. Znělo to dobře. To se musí nechat.

"To zní hodně dobře." Usmála jsem se na něj. Je to poprvé, co jsem se na něj od Vánoc usmála.

"Tak bychom mohli jít domu, ne?" Znova jsem se usmála.

"Hele moji rodiče koupili s Irwinovými chatu, no... a chtěl jsem se zeptat, jestli bys tam se mnou nechtěla jet?" řekl strašně nervózně. Celou dobu se drbal na zátylku a koukal se do země.

"Jasně," řekla jsem s úsměvem. Co se to semnou děje? Ještě včera bych ho poslala do prdele a teď s ním někam pojedu. Chloe, máš na moje rozhodování velký vliv.

"Tak já tě zítra ráno vyzvednu před barákem," oznámil mi nadšeně.

"V kolik?" ještě jsem se zeptala.

"V osm?" zeptal se mě, jestli mi to nevadí.

"Tak zítra v osm," řekla jsem a odešla s věcmi ze zkušebny.

Venku čekal táta a odvezl mě domů.

"Tati?" zeptala jsem se ho nervózně.

"Ano, zlatíčko?" zeptal se mě.

"Mohla bych jet s kamarádem na jeho chatu?" zeptala jsem se a koukla jsem se někam jinam.

"No moc se mi to nelíbí, ale lepší než kdyby si byla celý víkend doma sama," povzdychnul si.

"Mám tě moc ráda, tati," Skočila jsem mu kolem krku. Ovšem v omezených možnostech - jeli jsme autem.

Když jsem přišla do pokoje, hodila jsem na postel batoh a začala do něj dávat nutnosti. Měla jsem už sbaleno, když mi přišla esmska od Luka, ať si vezmu plavky. Nijak jsem to neřešila a zabalila si je.

The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat