13.chapter

1.2K 55 7
                                    

Dál jsme probírali podrobnosti z Calova a Chloenina rande.

„Hele,“ upozornila mě Chloe a ukázala za mě.

„Co se dě...“  otočila jsem se a ztratila hlas. Pomalým tempem k nám šel Jack.

„Ahoj holky,“ pozdravil nás jako by nic.

„Ahoj?“ řekly jsme naráz.

„Truchlíš?“ zeptal se a já nahodila nechápaný výraz.

„Proč?“

„Koukej,“ řekl a vytáhl mobil z kapsy. Chvíli něco hledal a pak nám ukázal fotku, na které byl Luke a moje nevlastní sestra. Bylo to u našeho baráku. Luke jí držel za zadek a ona měla obmotané nohy kolem jeho pasu. Surově se líbali, vypadalo to jako by byli opilí. Oči se mi zalily slzami a já se je snažila rozmrkat.

„Ta malá zasraná kurva,“ zařvala jsem a stoupla si, Chloe mě chytla a snažila se mě uklidnit. Zhluboka jsem se nadechla a vydechla. Čekala jsem, že to jednou udělá. Jsme přece jenom přátelé, ale takhle brzo!

„Dýchej, Em,“ řekla mi, „jste přece jenom přátelé,“ uklidňovala mě. Jack se na mě podezíravě podíval. Asi čekal, že s ním chodím. I když to bolí stejně.

Otočila jsem se na Chloe a ta roztáhla ruce a objala mě. Vzala jsem si mobil a vytočila Ashovo číslo.

„Ano?“ ozvalo se z druhé strany.

„Tady Em, jo a radu, abych mu nezlomila srdce si strč někam! Já mu vyjdu vstříc a on se večer, když spím, mucká s mojí nevlastní sestrou! Takhle sis to představoval?! Já teda ne!“ zaječím na něj všechno, co mám právě na jazyku.

„A do prdele,“ ozve se na druhé straně.

„Můžeš mu vyřídit, že naše kamarádství končí, a pokud zítra nepřijde na zkoušku, požádám o výměnu tanečního partnera!“ zaječím, ještě jednou a položím to.

„V pohodě?“ ozve se za mnou.

„Už ano,“ řeknu a vyrazím domů. Celou dobu musím přemýšlet, kdo zvedl ten telefon, protože to moc neznělo jako Ash, ale upřímně je mi to u prdele, hlavně že mu to někdo řekne.

Když jsem přišla domů, zamířila jsem rovnou do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a vytáhla rum, který si tam táta schovává na horší časy.

„To ty mi piješ můj rezervní rum?“ zeptal se někdo naštvaně.

„Sorry, ale dneska bych to bez alkoholu nedala,“ oznámila jsem už opilým hlasem, stačí mi málo a jsem hnedky zlitá.

„Co se stalo?“ zeptal se táta a vytrhnul mi flašku z ruky, aby se mohl taky napít.

„Ten malej smrad se včera večer muckal u našeho baráku s Lukem, možná že i něco víc,“ řekla jsem dost naštvaně.

„Proto tak pouštíš hrůzu,“ zasmál se táta svému vtipu.

„A proč piješ ty?“ zeptala jsem se. Pil opravdu jen výjimečně, když nedostal dobrou zakázku a tak.

„Ze stejného důvodu jako ty,“ povzdechl si.

„Aha,“ řekla jsem a šla k sobě do pokoje. 

Bylo půl jedné a já si už dělala věci do školy. S tím parazitem jsem neprohodila ani slovo a na mamku jsem se ani nepodívala. K obědu jsem si dala sušenky, které si občas koupím kvůli stresu. Není to nic moc, ale já odmítám jít dolů.

Zabalila jsem si batoh do školy a rozhodla se připravit oblečení na zítra. Otevřela jsem skříň a přešla k oblečení v tmavých barvách. Vytáhla jsem hnědé kožené úzké kalhoty, černé delší tílko a černou koženou bundu.  Tak to by bylo.

The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat