4.Bölüm

1.4K 123 90
                                    

Sabahları erken kalmaya alışık olmayan Malfoy,uyanıp duş aldıktan sonra anca kendine gelmişti. Evine gönderilen seherbazlık kıyafetlerine baktı " Bu iğrenç şeyleri giymem." Dedi ve yatağına üstüne attı.

Üstüne gömleğini ve ceketini giydi. Kendinin ve köpeğinin karnını doyurduktan sonra çıkması gerektigini anladı.

"Bugünlük seni götüremeyeceğim sonraki günler bakıcaz. Babana şans dile Zeus." Dedi ve evden çıktı.

                           **********

Bakanlığa girdiği anda kenardan Harry'i odasına götüren adam çıkıp "Oh,Bay Malfoy bende sizi bekliyordum. Hadi odanıza çıkalım." Draco kafa salladı ve adamın peşinden gitmeye başladı. Asansöre bindiler Draco "Bu arada siz kimsiniz,adınız ne?" Diye sordu.

"Beni ilk ve son görüşünüz bu olacak,ismime gerek yok."
"Nasıl yani?"
"Ah,işte geldik." Adam hızlıca asansörden indi Draco adamın hareketlerine anlam verememiş bir şekilde hızlıca arkasından indi.

Kolidorun sonundaki kapıya gelip "Ellerim dolu acar mısınız?" Draco kafa sallayıp kapıyı açtı ve içeri girdi. Adam eşyaları içeri geçirirken Draco odayı incelemek ile meşguldü.

"Evet Bay Malfoy, birkaç birseyi anlatmam gerekiyor. Seherbazların çoğu partnerli çalışıyor,sizinde bir partneriniz var. Sanırım Bay Potter olması gerekiyor,emin değilim."

Draco bir anda doğrularak
"Potter mı? Bir saniye ben Potter ile partner olmak istemiyorum."
"Partnerinizden kurtulmanın tek yolu,ikinizinde partner olarak çalışmak istemediğini belirtip dilekçe vermeniz. Şuanda sadece siz tek çalışmak istiyorsunuz bu yüzden birşey yapamam,Bay Potter  ile konuşup dilekçe verirseniz sizi ayırabiliriz."

"Tamam onu ben hallederim."
"Onun dışında seherbazların seviyesi var ve siz Bay Potter'ın bir tık altındasınız."
"Yanı!?"
"Yanisi,her belgeye,bölüme,dosyaya erişiminiz yok."
"Çok pardon ama,ben ne bok yapacağım o zaman?"
"Partneriniz ile çalışacaksınız. Onun ile dosyaları çözüp,olaylara gideceksiniz. Potter'ın herşeye erişimi var,o isterse sizinde erişmenizi sağlar."
"Iyide ben Potter ile çalışmak istemiyorum,o zaman ne yapacağım?"
"Ayak işlerini."
Adam dalga geçer gibi gülüp odadan çıktı.

Draco durumun siniri ile havaya bir küfür salladı. Ardından arkasında duran kitaplığa baktı. Yavaşça kitaplığa yaklaştı.

"Bunlar ölüm yiyenlerin isimleri." Dedi ve rasgele birisini almak için elini uzattı.

"AH!" Diyerek geri atlaması bir oldu.
"DOKUNAMAYAYIM DİYE ENGEL Mİ KOYMUŞLAR?!"

Sinirle ve elinin acısı ile masaya tekme savurdu. Eline baktı ve yanmış olduğunu gördü. "Bir dosya alacaktık halim bak." Kendini koltuga attı.

"Bu salak Potter'ın gelmesi gerekmez mi? Saat kaç oldu. Şimdi boş boş onu bekleyeceğim." Dedi ve kafasını geriye doğru yatırdı.

                          *********
"Işe geç kalmak,benden beklenecek bir hareketti zaten." Kendine kızarken bir yandan hızlıca hazırlanmaya çalışıyordu. Sabah çalan alarma "Çok uykum var." Diyerek susturmuştu. Ve 3 saat hatta daha fazla geç kalmıştı.

"Ben kacar." Dedi ve hızlıca uçuş kapısına girdi. Bakanlığa girdiğinde çok az insan vardı. Çünkü herkes bu saatlerde odalarına geçip çalışmaya başlıyordu. En yogun saatlerdi.

Hızlı adımlar ile asansöre girdi ve çıkması gereken katı beklemeye başladı. Içinden bugün aksiyonlu bir olay olmasını umuyordu. Odasının bulunduğu kata geldiğinde indi. Sağ taraftaki odadan Simon'ın çıktığını gördü                       
"Tünaydın Simon." Simon telâşlanıp hızlıca uzaklaştı cevap bile vermemişti. Simon Harry'e hep bu şekilde garip davraniyordu. Umursamadı ve odasına doğru ilerledi.

Answer Me Malfoy|DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin