3.Bölüm

1.5K 98 83
                                    

Odasına girip kapıyı yavaşça kapattı. Ceketini çıkartıp koltuğa doğru ilerledi ve ceketi koltuğun üstüne attı. Bugün 3.iş günüydü,zaten ilk günler sadece etraftaki kişiler ile kaynaşıp ortama alışmıştı. Bugünde Malfoy'un yanına gitme kararı almıştı,tabi heyecanı onu kararından vazgeçirmese.

Bir bardak kahve içti,aslında amacı kahve değildi,Malfoy ile yüzleşmeyi ertelemeye çalışıyordu. En sonunda kendini hazır hissetti ve ayaklandı. Raftan Malfoy dosyasını alıp,içinden onun hakkında yanında bulunması gereken kağıtları çıkarttı. Ardından adresi alıp bakanlıktan çıkmak için yola koyuldu.

*********

"Malfoy burda mı yaşıyor?" Diye sordu Harry kendi kendine. Aynı zamanda karşısındaki eve bakıyordu. Ev aslında son derece huzurlu gözüküyordu,tek katlı ve bahçeli Harry "ilerde yaşayabileceğim türden bir ev." Dedi.

Etrafta birkac tane daha ev vardı ama aralarında mesafe vardı. Malfoy'un evine doğru yürümeye başladı. Yürüken heyecanı artıyordu. Sonra aklına "Karşısına çıkınca ne diyeceğim?" Diye düşündü. Ardından herşeyi akışına bırakmayı tercih etti.

Bahçenin kapısına geldiğinde eliyle yavaşça kapıyı ittirdi. Bahçe kapısının neden açık olduğunu sorgulamadan yoluna devam etti. Ortada bir patika yol vardı,o yolu takip ederken etrafı da inceliyordu.

Bahçede masa,sandalye,salıncak gibi şeyler vardı. Oldukça büyük bir bahçeydi,Harry eve hayranlık ile bakarken kapıya varmıştı. Içindeki heyecan yaklaşınca azalmıştı. Şuan son derece normal bir surat ve ruh hali ile duruyordu.

Zile bastı ve biraz bekledi. Kimse açmayınca birkez daha bastı. Yine kimse açmayınca yalnış eve geldiğini düşünmeye başladı.

Elindeki adrese bakıp evin numarasını kontrol etti. Noya bakarken kenarda "Malfoy'un evi" yazıyordu. "O zaman evde değil,yalnış zamanda geldim." Diyerek arkasını döndü.

Bahçe kapısından çıkıp kapıyı kapattı.

"Siz kimsiniz?" Diye bir ses geldi kulağına,hızla sol tarafa döndü ve Malfoy'u gördü. Draco büyük şaşkınlık ile

"Potter?" Dedi.
"Malfoy."
"Şu kapıda görmeyi bekleyeceğim son kişi sensin. Evimi nerden biliyorsun?"
"Ben sadece sana soru sormaya gelmiştim. Biliyorsundur seherbaz oldum ve ölüm yiyenleri bulabilmek için seninle konuşmam gerekti."
"Seninle konuşacak bir şeyim yok."
"Malfoy şuan bir seherbaz olarak burdayım."
"Defol Potter."

O sırada Harry'e omuz atıp bahçe kapısını açtı. Içeri girdiğinde Zeus'un tasmasını açıp onu bahçeye bıraktı. Bahçe kapısını kapatacakken Harry büyük bir kararlılık ile kapıyı durdurdu.

"Draco,sorularıma cevap ver ve gideyim."
"Ben ölüm yiyenler ile olan bağımı tamamen kestim. Hiçbirşey bilmiyorum . Simdi elini çek ve beni rahat bırak."

Harry başarısız olduğunu kabul etmiş bir şekilde elini çekti ve "Peki o zaman." Dedi. Yavaşça yönünü çevirdi ve yürümeye başladı.

Draco'nun neden böyle davrandığını anlam verememiş bir şekilde yürürken duymayı umduğu sesi duydu arkasından

"Potter!"
Hızlıca arkasını döndü ve bahçe kapısından elleri cebinde ona seslenen Draco'yu gördü.

"Sanırım bu kadar kaba olmamalıyım,eski günlerin hatrına." Dedi. Harry eski günler derken ne demeye çalıştığını anlamamıştı,ama Malfoy'un onunla konuşmayı kabul etmesinin mutluluğu ile gülümseyerek çıktığı bahçeye geri girdi.

Evin kapısının önüne geldiklerinde Draco kapıyı açıp Harry'i eli ile içeri devet etti. Arkasından Zeus'u çağırdı ve hepsi içeri girince kapıyı kapattı.

Answer Me Malfoy|DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin