7.Bölüm

1.1K 93 29
                                    

Draco Harry'den 1 saat önce uyanmıştı ama Harry'i uyandırmak yerine onu izlemeyi tercih etmişti. Kendi yatağında,kollarının arasında bir melek gibi göründüğünü düşündü. Elini yavaşça saçına götürdü ve hafifçe saçlarını okşadı. Çok uzun süremeden Harry uyandı,gözlerini kısarak kollarının arasında uzandığı adama bakmaya çalıştı. Draco Harry'nin garip hallerini görünce güldü ve komodinin üstündeki gözlüğü alıp Harry'e taktı.

"Ah evet gözlük." Dedi Harry ve güldü.
"Günaydın Potter."
"Günaydın,ama sen yeni uyanmış gibi değilsin."
"Evet uyanalı biraz oldu."

Harry biraz esnedi. "Duşa girmem gerektiğini hissediyorum." Dedi.

"Dün geceden sonra,bir duş iyi olabilir." Diyerek güldü Draco. Harry trip atar gibi davrandı ve üstündeki örtüyü kenara attı. Odadaki banyoya girecekken

"Bir saniye kıyafet?"
"Dün geceki kıyafetlerin üstünde çok kalmadı Potter. Ama istersen benden birşeyler veririm."

Harry Draco'nun alaycı tavırlarına sadece gülerek cevap veriyordu. Ardından duşa girdi üstünü çıkartmak için hamle yaptı,eli boşa geldiginde çıplak olduğunu farketti,sadece altında boxerı vardı.

Duştan çıkarken "Hey Draco,sanırım senin havlunu kullandım. Başka birşey yoktu." Draco'yu yatakta bulmayı planlıyordu ama yatağında değildi. Oda son derece rahat bir şekilde  dolabı açtı ve bir siyah sweat ve eşofman çıkartıp üstüne geçirdi.

Mutfağa girdiğinde Draco'nun çoktan birşeyler hazırladığını farketmişti.

"Hızlısın."
"Sende yavaşsın. Kaç saattir duştasın?"
"Su ılık ve güzeldi,çıkmam uzun sürdü."
"Çağırsaydın suyun sıcaklığını birlikte tadardık Potter."
"Oh,saçmalama."

Draco mutfakta birşeyler uğraşırken Harry Zeus'un yanın gidip onunla oyun oynamaya başladı. Ikisi son derece iyi anlaşıyordu. Ardından kalkıp Draco'ya  yardıma gitti.

"Şu tabakları masaya götür." Draco'nun söylemesi ile Harry yardıma başladı. Kısa sürede birlikte masayı hazırladılar. Masaya oturup yemek yemeye başladılar.

"Ee bugün ev bakmaya gidecek misin?"
"Bilmiyorum,gitmeyi düşünüyorum ama yinede kararsızım."
"Bak ne diyeceğim. Evimde bir kişilik yer olduğunu düşünüyorum. Yatağıma 2 kişi sığıyoruz,zaten çift kişilik. Mutfakta geniş."

Harry Draco'nun daveti ile şaşırmıştı.

"Seninle mi yaşayayım?"
"Sadece teklif. Seninle yaşamak son derece mükemmel olurdu."
"Aslında bakarsan böyle birseyi bende isterim ama vaftiz bir oğlum var. Ayrı eve taşındığım zaman onuda yanıma almayı düşünüyorum."

"Yalnış anlama Potter ama sen bir seherbazsın. İş saatlerin zaten son derece yoğun,evde de çalışıyorsun,normalde hafta sonların bile dolu oluyor. Vaftiz oğlun bir bebek,kaç yaşında biliyor musun?"
"Sanırım 5 yada 6."

"O oyun cağında olan bir çocuk onu yanına alınca ona göstermen gereken ilgiyi gösteremeyeceksin. Kendimden biliyorum Harry,annem ve babam işlerinin yoğunlu yüzünden beni hep ikinci plana attılar ve çocukluğum tek başıma geçti,kendi oğluna da böyle yapma. Onunla ilgilenecek kimse yok. Tabi bir kız arkadaşın yoksa ve onunla evlenmeyi düşünmüyorsan."

Çok konuşmanın verdiği yorgunluk ile bir yudum su içti. Harry'nin aklı çok karışmıştı. Draco haklıydı bir çocuğu yanına alıp çocukluğunu yitiremezdi.

"Ama babaannesi yaşlı ve ona son derece yük oldu."
"Hogwartsa başlamasına 5 sene kalmış,okul yıllarında yanına alırsın."

Harry düşüncelerine dalmışken,Draco Harry'i bir çıkmaza soktuğunu anladığı an çözüm bulmaya çalıştı.

Answer Me Malfoy|DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin