"Adi Potter'ın yaptığına baksana Zeus."
Draco köpeğinin mama kabını temizlerken Harry'e söyleniyordu. Mama kabına yeteri kadar su ve mama koyduktan sonra koltuğa oturdu ve söylenmesine devam etti."Bana dün,yarın yemeğe geleceğine söz verdi. Ama bil bakalım ne eksik? Bugün tatil,haftasonu,işe gitmiyoruz ki. Bende nasıl unuttuysam. Bildiğin benle dalga geçti."
Sinirliydi ama garip bir şekilde de gülüyordu. Gülmesi onun sinirini geçirdi. Kendinede birşeyler hazırlayıp kahvaltısını yapmaya koyuldu.
O sırada Harry yatağında mışıl mışıl uyuyordu. Annesi ile babası tüm hafta erken uyandığı için haftasonu onu uyuması için bırakmışlardı.
Geçte olsa Harry uyanmış ve salona inmişti. Annesi direk "Evet,ilk iş haftan nasıldı?" Diyerek soru sordu.
"Son derece yorucu ve tempoluydu." Dedi. Annesi oğlunun bu cevabına birşey demedi ve salondaki koltukların birine yerleşti. Harry en son bakanlığa verilen eşyaların ne olduğunu merak edip babasına sordu."O garip evde çıkan eşyalar incelendi mi?"
"Haftasonu çalışanlar inceliyor olmalı."
"Peki ben ve Malfoy'un çıkardığı belgeler?"
"Onları ben ve birkaç kişi inceledik,ve gerçekten çok işimize yaradı. Aynı zamanda çıkardığınız sonuçu destekliyoruz. Büyük ihtimal ile sonraki hedefleri odanızda ki kayıtlı ölüm yiyenler olacak."
"Ekstra bir önlem almam gerekiyor mu?"
"Hayır tabikide,bakanlık son derece güvenli."Harry kafa salladı. Içten içe kendisi ve partneri ile gurur duymuştu. Sonra aklına Draco'ya verdiği yemek sözü geldi. Aslında bu akşam gitmeyi düşünüyordu,dün söylediği gibi. "Ama belkide Draco beni beklemiyordur" diye düşündü,ardından "Ben haber vermiştim,bu akşam ordayım." Dedi kendi kendine.
Yatağına oturup Draco'yu düşünmeye başladı. Aslında Draco'yu değil onun ile olan ilişkisini düşünüyordu. Genel olarak baktığında arada bir öpüşüyorlardı,ve bu kadar. Sevgililer miydi? Belli bile değil. Ve bu belirsizlik Harry'i sinirlendiriyordu. Draco ile sevgili olmak onu çok mutlu ettiriyordu,düşüncesi bile. Ama bir yandan da cok yalnış birşeymiş gibi geliyordu. Biraz durduktan sonra Draco'ya karşı gelemediğini farketti. Ona sarılmasını istediği an kabul etti,bar çıkışında onu öptü Harry itiraz etmedi, son seferde ise kendisi Draco'yu öpmüştü. "Ben ona aşık mıyım?" Diye düşündü içinden. "Şimdilik akşam yemeğini bekleyeyim" dedi.
********
Draco yatağında uzanırken birden aklına gelen düşünce ile kalktı "Bir dakika ya,Harry bu akşamda gelebilir,neden gelmesin ki?" Bu düşünce onu yatağından kaldırmıştı. Elindeki kitabı yanına bırakıp odasindna çıktı. Salonun ortasına gelip.
"Ve geldiğinde evin bu halde olması hoş olmaz." Dedi.Büyük bir çöp poşeti bulup masanın üzerindeki,yerlerdeki,odaların içindeki tüm çöpleri toparladı. Zeus'un yatağını temizledi. Mutfaktaki bulaşıkları halletti ve bahçeye çıktı. Kaç gündür bahçeye çıkmadığını ve temizlendiğini fark etti. Orayada temizledikten sonra son kalan işlerini yaptı. Hemen hemen 1 saatte işlerini bitirip evi temiz bir hale getirdi.
"Iyide eğer gelirse yemek ne yapacağım? Şimdi hazırlasam ve gelmezse yemek boşa kalır. Bekleyip o geldiğinde yapsam geç olur. En iyisi o gelirse pizza söylemek. Basit ve masrafsız,ve bulaşık çıkmaz."
Koltuğa oturduğunda pizza fikri ona çok saçma geldi "Potter bir misafir,pizza yedirmek kabaca olmaz mı?" Kendi fikirleri ve düşünceleri arasında boğulurken "En iyisi seçme hakkını Harry'e bırakalım,tabi gelirse."
Üstündeki pijamalardan kurtulmak için odasına gitti ve o sırada aynı şekilde Harry ile olan ilişkisini düşündü. Giyinene kadar düşünceleri aklında dolaştı durdu. "Her ne olursa olsun Potter ile sevgili olmak mükemmel birşey." Dedi. Onu sevdiğini kabul etmiş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Answer Me Malfoy|Drarry
Fanfiction(Tamamlandı!) Harry savaşı düşmanı sayesinde kazanmıştı.Hepimiz peki neden düşmanı Harry'e yardım etti? Diye düşündü değil mi? Harry de bu sorunun cevabını arıyor. Birlikte öğrenmeye ne dersiniz?