"Ah,hadi ama sabahın köründe kim mektup gönderir?" Diyerek mızmızlandı Draco. Yatağından kalkıp penceresine gelen baykuşa baktı. Yine bakanlıktan teklif geldiğini anladığı an sinirli bir şekilde pencereyi açtı. Baykustan mektubu alıp açtı.
Sadece başını okuması sinirlenmesine yetti "Sayın Malfoy sizi sihir bakanlığında görmeyi çok isteriz, bla bla. Saçmalık." Dedi ve mektubu yırtıp attı.
Odasından çıkıp mutfağa yöneldi, dolaptan yiyecek birşeyler çıkartıp gelişi güzel tek kişilik bir kahvaltı hazırladı. Tabağını alıp salondaki koltuğa yayıldı,tam bu sabah yeni gelen gelecek postasına uzanacakken köpeğinin havlamalarını duydu.
"Zeus,nerdeyse seni unutuyordum." Diyerek yerinden kalktı. Zeus'un mama kabına yeteri kadar mama koyup yerine geçti. Zeus, Draco'nun 2 yıllık köpeği idi. Son zamanlarda onu mutlu eden tek şey köpeği oluyordu.
Aynı zamanda evde bir ses oluyordu.
Az önce uzandığı gazeteyi aldı eline.
"Önemli birşey yok sanırım" dedi " bu hariç." Gözleri bir anda köşedeki habere kaydı."Hayatta kalan,Voldemort'u yenen çocuk,Harry Potter sihir bakanlığında seherbaz olarak çalışmaya başladı."
"Potter mı,seherbazlık mı?" Dedi ve gazeteyi ortadaki sehpaya attı.
"Suna bak, bakanlığa her hafta yeni seherbazlar geliyor ama birtek AZİZ POTTER'IN reklamı yapılıyor. Ben gitsem kimsenin umrunda bile olmazdı" dedi sinirle ve Zeus'a döndü "Öyle değil mi Zeus?"
Köpeğinin umrunda bile olmamıştı,yemeğini yemek onun için daha önemli birşeydi. Draco gülerek "Keşke sende beni anlasan." Dedi ve önüne döndü.
Yemegini yedikten sonra sırtını koltuğa verdi ve Harry'nin resmi ile göz göze geldi.
"Biliyor musun Zeus, Potter'a çok yardımım dokundu." Diye söze girdi. "O ahmak bunun farkında bile olmadı, ben karanlık tarafta,üzerimde birsürü baskı varken en ufak fırsatta onu korumaya,iyilere yardım etmeye çalıştım. Başardım da,kazanmalarında çok önemli bir etkenim."
O bu şekilde konuşurken köpeği yanına gelip oturdu. "Sana bir sır vereyim mi Zeus? Bir aralar ciddi ciddi Potter'dan hoşlanıyordum. Hatta onunla flört etmeye bile çalıştım,ama sanırım Potter'ın berbat olduğu bir iş bu. Sonra aklım başıma geldi ondan uzaklaştım. Şuan ona karşı hicbir hisim yok,benim hiçbirşeyim o,kapıma gelse kovarım." Dedi.
Ardından kafasını yana çevirip onu dinleyen köpeğine baktı ve gülümsedi. Ayağa kalkıp "Şunları toparlayıp,dışarı çıkalım mı ne dersin?" Zeus dışarı çıkmak cümlesini çok iyi biliyordu,bu yüzden büyük bir heyecan ile kovuşturmaya başladı. Draco ise çıkan bulaşıkları mutfağa götürüyordu.
**************
"Hey size bugün dışarı çıkacağını söylemiş miydim?" Diye sordu Harry. Babası ve annesi aynı anda "Hayır,kimle,nereye,ne zaman?" Harry bir anda ellerini havaya kaldırıp"Tamam sakin olun. Hermonie ve Ron ile Hogsmeade'e gidicez,yani daha doğrusu orda buluşucaz."
"Sanırım gerçekten hayatını düzene sokuyorsun Harry." Dedi babası ve gülümsedi."Evet babacım,amacım o yönde." Kafasını saate doğrultup "Hatta hazırlansam çok iyi olur." Dedi ve masadan kalkıp odasına çıktı.
2 yılın sonunda arkadaşları ile görüşecekti,içindeki heyecanı durduramıyordu.
Üstüne sıradan şeyler giyip aşağı indi. Dolaptan uygun bir ayakkabı seçip
"ANNE,BABA BEN ÇIKIYORUM!" diye seslendi. Ailesi "Tamam" diye seslendikten sonra Harry,hogsmead'e doğru yol koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Answer Me Malfoy|Drarry
Fanfic(Tamamlandı!) Harry savaşı düşmanı sayesinde kazanmıştı.Hepimiz peki neden düşmanı Harry'e yardım etti? Diye düşündü değil mi? Harry de bu sorunun cevabını arıyor. Birlikte öğrenmeye ne dersiniz?