14.Bölüm

780 81 8
                                    

Odasının içindeki adım sesleri,tedirgin halleri kuşunun sesleri birleşmişti. Odasında hızlı şekilde bir sağa bir sola dönüyordu. Tırnaklarını ısırdığını farketti,bunu asla yapmazdı. Çok gergin ve stresliydi. Yatağına oturup nefesini düzeltmeye çalıştı "Tamam bir hata yaptım,şimdi düzeltmem gerekiyor." Ayağını yere vurdu.

"Bunları Simon'a söylememeliydim,söylememeliydim asla öğrenmemeliydi. Şuanda bakanlıkta bunları anlatıyor olabilir."

Eve geldiğinden beri bu haldeydi. Simon'ı arayıp özür dilerse belki sorun ortadan kalkacaktı ama bunu hiç istemiyordu. Bir sinir ile Simon'a patlamıştı ve bu kötü sonuçlanacaktı.
Biraz daha bekledikten sonra aramaktan başka şansı olmadığını farketti. Telefonunu çıkarttı ve Simon'u aradı.

"-Birazda telefonda bağırmak için mi aradın?"
"-Simon özür dilemek için aradım. Sinirliydim,durumumu biliyorsun. Sevdiğim adamı kaybettim ve duygularımı kontrol edemiyorum. Sana patladı,özür dilerim."
"- TTamam Harry sorun yok,zor durumda olduğunu biliyorum. Olur öyle şeyler."
"Hah birde partnerligimizi bitirmek için dilekçe falan yazma,seninle çalışmak eğlenceli olacaktır."
"Hayhay,işte görüşürüz."
"Görüşürüz."

Telefonu kapatır kapatmaz " Bu gerizekalı ile çalışmak iğrenç olacak." Dedi kendi kendine. Simon'u hiç sevmiyordu,ona alışamamıştı. Ama şuanda onu yakınında tutmadı gerekiyordu. Söylediği şeyleri birilerine söylerse işler çığrından çıkardı. Ama ne olursa olsun Harry Simon'un bu işin içinde olduğunu düşünmeye devam edecekti.

Yatağına uzandı,tam o sırada telefonu çaldı,arayan Ron'du.

"-Ronald Weasley,siz ve beni aramak. Çok alakasız ıkili."
"-Yapma Harry vakit bulunca arıyorum işte."
"-Tamam tamam."
"Ee son görüşmemizden sonra nasılsın,birşeyler oldu mu?"
"Ben daha iyiyim. Bugün De garip bir olay oldu."
"Ah evet ev bakmaya gidecektin Hermione söyledi."
"Evet gittim ama-"
"TELEFONDAKI HARRY MI?"
"Hermione mi o?"
"Alo Harry?"
"HEY Ron'a naptın?"
"Boşver onu,nasılsın sen?"
"Iyiyim,gayet iyiyim."
"Tamam iyiysen buluşabiliriz. Saat 18de Üç süpürgede."
"Birşey mi oldu?"
"Sana anlatmam gereken birşey var."
"Tamam o zaman 6da görüşürüz."
"Görüşürüz."

Harry her ne kadar Hermonie'nin telaşlı haline anlam vermesede şimdilik sorgulamadı,nede olsa anlatacağını soylemisti.

***

"Bu akşam yemeğinde ben yokum,size afiyet olsun geç gelebilirim."
"Nereye gene?" Dedi Lilly
"Üç süpürgeye."
"Kimlerle?" Diye atıldı James.
"Hermione ve Ron."
"Kendine dikkat et."

Uyarıların devamını dinlemeden evden çıktı. Anne ve babasının ona 10 yaşındaki çocuk gibi davranması onu sinirlendirmeye başlamıştı. Yinede yakmayıp adımlarına odaklandı.

Yürüken kendine sorması gereken soruyu sordu "Günlüğü onlara anlatmam gerekiyor mu?" Düşünmeye başladı. Anlatırsa ona inanacak tek kişiler ikisiydi. En azından Draco'nun huzurlu uyumasına yardımcı olurlardı. Bu davayı çözerlerse.

Answer Me Malfoy|DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin