Harry ve Draco tekrar masada yerlerini almışlardı. Ikiside işlerine odaklanmış aralarinda tek bir kelime bile geçmiyordu. Draco sessizliği bozdu.
"2 saat sonra çıkıyoruz,sonunda."
"Işten bu kadar nefret mi ediyorsun Malfoy?" Dedi Harry ve alaycı şekilde güldü. Draco gıcık bir bakış attı ama birşey demedi."Bu akşam geliyorsun değil mi?" Diye sordu,Harry.
"Tabikide geliyorum."
"9'da."
"Tamam. 9 demişken saat 8 oldu mesai saati bitti." Sandalyesini geriye doğru kaydırdı,ve esnedi. Mesai saatinin bitmesi Draco'ya hiç olmadığı kadar mutluluk veriyordu. Harry de kalktı ve "O zaman yardım et de şunları toplayalım." Dedi. Draco söylene söylene masayı toparladı,ardından odadan çıktılar.Asansöre bindiler ve inmeleri gereken katı beklemeye başladılar. Son katta inip uçuş kapılarından geçecekken Draco Harry'e yaklaşıp dudağına öpücük bıraktı "Aksam görüşürüz Potter." Dedi. "Görüşürüz Malfoy."
Draco uçuş kapısına girip kayboldu,Harry de arkasından girip evine gitti.
***********
"Anne ben geldim."
"Hoşgeldin birtanem."
Harry mutfağa girerken "Babam yine mi gelmedi." Dedi."Baban senin gibi bakanlığın basit işleri ile ilgilenmiyor Harry."
"Bende basit işleri ile ilgilenmiyorum."
"Herneyse tamam. Erkek arkadaşın geliyor değil mi?"Erkek arkadaşın kelimesi Harry'e garip geliyordu. Ama şuan garipsememeye çalıştı.
"Evet saat 9 da burda olacak."
"Umarım baban yetişir."
"Umarım."Harry mutfaktan çıkıp odasına gitti ve üstünü değiştirmek için birşeyler çıkarttı. Üstünü değiştirirken camdan gelen sesler ile pencereye döndü. Hedwig gelmişti. Hızlıca camı açtı ve baykusunu içeri aldı.
Tam odadan çıkarken telefonu çaldı,kayıtlı olmayan bir numara aradığı için Hermione olduğunu tahmin etti ve hemen telefonu açtı.
"Alo?"
"Harry,sensin değil mi?"
"Evet benim Hermione."
"Görüşmeyeli nasılsın? Seherbazlik nasıl gidiyor? Ayrı eve çıktın mı?"
"Hermione yavaş."
"Oh,pardon."
"Seherbazlik son derece iyi,bir sorunu yok. Eve çıkmadım ama çıkıcam vakit bulup ev bakmaya çıkarsam tabiki. "
"Çok mu yoğunsunuz?"
"Arada bir olay büyüyor,şimdide o zamanlardayız. "
"Anladım."
"Siz neler yaptınız?"
"Hiçbirşey,en son görüşmemizden sonra birşey olmadı. Bizi boşversene,mektupta konuşmam gereken birşey var yazmıştın."Harry fikrini değiştirmişti,Draco'nun o garip hallerini anlatmaktan vazgeçmişti bu yüzden onun yerine erkek arkadaşını söyleme kararı aldı.
"Artık bir ilişkim var."
"NE?! KIM?"
"Kim olduğunu söyleyince şaşırması veya yargılamanı istemiyorum."
"Harry ben seni azla yargılamam. Draco değil mi?"
"Oha sende mi farkettin? Iyide sen nerden farkettin?"
"Okul yyıllarında aranızda birşey var gibiydi ama bana çok saçma geldiği için hiç düşünmedim. Şimdiyse partnersiniz."
"Sence saçma bir çift miyiz?"
"Hayır tabikide mükemmelsiniz. En kısa sürede hepimiz buluşalım,tabi Malfoy isterse."
"Hey onun için hiçbirşey sorun olmuyor,hatta birazdan bize yemeğe gelecek."
"Oh Harry mutlu olduğun sesinden bile anlaşılıyor,senin adına çok sevindim."
"Teşekkür ederim Hermione."
"Ee hadi gitsene,bekletme kimseyi."
"Peki tamam,görüşürüz."
"Görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Answer Me Malfoy|Drarry
Fiksi Penggemar(Tamamlandı!) Harry savaşı düşmanı sayesinde kazanmıştı.Hepimiz peki neden düşmanı Harry'e yardım etti? Diye düşündü değil mi? Harry de bu sorunun cevabını arıyor. Birlikte öğrenmeye ne dersiniz?