15.Bölüm

1.3K 97 100
                                    

O garip odada birden fazla şey vardı. Yerde acı içinde yatan bir çocuk,duvar yaşlanmış 2 adam,birde olayları takip eden bir çift gri göz. Kişileri ezberlemiş,ama ne yapması gerektiğini düşünüyordu.

"Ne inatçı adamsin lan sen."
"Sende ne salak adamsın." Harry olduğu konumu hiç umursamadan ter cevaplar veriyordu. Bedeninde yaralar vardı,belirli yerleri kanıyordu. Ama dik cevaplarından vazgeçmiyordu.

"Sana basit birşey soruyoruz. Draco nerede?"
"Öldü."
"Bak bu yaklaşık 100. Soruşum. Buda son olsun. O NEREDE?"
"Öldü."
"Tamam,kanıtla."
"Nasıl kanıtlayayım gerizekalı. Öldü,cenaze töreni yapıldı ve gömüldü."
"O zaman mezarı kazacağız."
"Hayır,asla."
"Neden Potter,sakladigin birşey mi var? Mezardaki Draco değil mi?"
"Tabikide Draco. Ama ölmüş birisinin mezarını kazmanız yasak."
"Ordan bakınca yasakları umursuyor gibi mi görünüyoruz?"

Harry cevap vermedi. Biran önce buradan çıkmak istiyordu. Draco ölmüştü,ve bunu nasıl kanıtlayacığını bilmiyordu. Ardından aklına günlük geldi.

"Hey bakın. Draco'nun bir günlüğü vardı,üstünde kocaman ben harici kimse bu günlüğü açamaz sadece öldüğü zaman birisinin açabileceğini yazmıştı. Açmayı denedim ve açıldı. Yaşıyor olsa günlük tepki gösterir ve bana zarar verirdi."
"Günlük ha, Çocuk mu kandırıyorsun Potter?"

Harry düşündü. Elindeki tek somut kanıt buydu ama buna inanmalarını beklemiyordu. Diyecek birşey bulamadı. Sessiz kaldı. Ama onun sessizliği karşıdaki adamı sinirlendiriyordu. Yaklaşık 2 veya 3 saattir burada Harry'den laf almaya çalışıyorlardı. En sonunda arkadaki adam dayanamayıp hızlıca geldi ve Harry'nin yüzüne bir yumruk patlattı.

Yumruğun şiddeti ile kafası hızla döndü Harry'nin. Aynı adam onu yakasından tutup kendine çevirdi. Yakasını çok sıkı tutuyordu.

"BANA BAK BU İŞİ GEREĞİNDEN FAZLA UZATTIN. SÖYLE VE SENDE BIZDE KURTULALIM."
"Size zaten söylüyorum,sadece inanmıyorsunuz."

Harry hiç beklemediği bir anda bir yumruk daha yedi. Ama bu sefer bir yumruk ile kesilmedi. Adam saatlerin nefretini çıkartıyordu. Ardarda tekme ve yumruk atıyordu. Harry acıdan gözlerini zor açıyordu. Başındaki adam hareketlerini kesmiyordu.

"Hay sikeyim."
Bu sessiz cümleden sonra içeri beklenmedik birisinin girmesi bir oldu. Harry'e vuran adam ve arkadaki adam kimin geldiğine bakacak kadar bile vakitleri yoktu. Asadan çıkan birkaç büyü ile Harry'nin başındaki adamı attı Draco. 2 adam duvara yapışmıştı. Harry'e bakmadan ince onların yanına gitti. Ikiside asalarını çıkartacakken Draco onlardan hızlı davrandı ve onlara hamle fırsatı vermedi. Hamlelerini kendisi yaptı. 2 adamda yere yığılmıştı. Draco Harry'e yumruklar sallayan adama yaklaştı ve yüzüne bir tekme attı. Bir tekme sinirini atmaya yetmedi. Ardarda vurdu adama,yüzü tanınmayacak hale geldi. Işte o zaman hafif eğilip. "Burdayım ahmaklar,ve haklısınız yaşıyorum." Dedi.

Onlardan uzaklaşıp yerde sandalyeye bağlı,kanlar içinde olan tanınmayacak Harry'e döndü.
"Potter."
"Draco.. isteğim oldu,yanına geliyorum. Seni çok özlemiştim."
"Harry,Harry saçmalama bak ben burdayım,burdayim sen hiçbiryere gitmiyorsun."

Harry'nin bedenin gücü kalmamıştı,öldüğüne inanıyordu. Gözleri kapandı ve kafası düştü.

Draco hızla arkada ipleri çözmeye çalışıyordu. Işlerin hepsini çözdükten sonra Harry'nin kafasına eğildi ve alnına öpücük kondurup ellerini yanaklarına koydu.
"Ben geldim Harry,özür dilerim seni böyle bıraktım ama şimdi geldim. Sakin sen gitme sakın,seni çok seviyorum sevgilim."

Harry'nin koluna girdi. "Harry baygınken cisimlenmek tehlikeli olur mu?" Diye düşündü. Başka sansi yoktu. Ikisi birlikte gitmeleri gereken yere cisimlendi.

Answer Me Malfoy|DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin