''Sen yokken bir sürü bir şeyler izledim.İzledim demek doğru olmaz,dinledim.''Işıkları kapalı odada ikimiz de tabletin verdiği ışıkla yattığımız yerden birbirimizi görürken beraber izlemek için film arıyorduk.
''Tamam en merak ettiğini izleyelim o zaman.''
''Hangisi bilmiyorum.Sesinden tanıyabilirim sadece.''
''Anlat ben biliyorumdur.''Ten'in duymaya başladığı anlarda onun için biraz dandik de olsa tablet almıştım.Televizyon da iş görüyordu ama tablet de ona kolaylık sağlar diye düşünmüştüm.İlk başlarda kullanmakta zorluk çekse bile hatta hala kullanmaya alışamasa bile evden çıkmadan önce ya tabletten ya da televizyondan ona bir şeyler açıyordum içeriğine bakmadan.Çocuğun film kültürünü aşırı derecede ilerletmiştim.
Ben film kategorisinde gezinirken elimden tableti çekti.''Bekle bu olmalı.''
''Emin misin?''Sadece görüntüsüne bakıp izlediği bir film olduğunu nasıl anladığını anlamadan başıyla onay verdi.Oysa daha demin sadece sesiyle tanıyabilirim demişti.
Film hakkında en ufak bir fikrim yokken çoktan filmi açmış ve tableti ikimizin de görebileceği bir mesafede tutmaya başlamıştı.Film gayet sıradan bir şekilde ilerliyordu ve bu beni oldukça sıkıyordu.Uykuya dalmamak için yatakta oturur pozisyona geçtim.Ten de benimle aynı pozisyonu alırken birkaç dakika sonra filmin başka bir boyuta atlamasıyla bakışlarımı tabletten çekemeden konuştum.''Ten bu ne?''
''En çok bunu merak ediyordum.''En çok merak ettiği filmin eşcinsel bir film olması ve oyuncuların bir anda fazlasıyla açık bir şekilde sevişmeye başlamasıyla bakışlarımı tabletten çektim ve Ten'e baktım.
''Ten sen bunu nasıl buldun?''
''Karşıma çıktı.''Bakışlarını bana yönlendirip beni ikna etmeye çalışırken kesinlikle yalan söylediğini anlamıştım.
''Bunu izleyemeyiz.''
''Neden?''
''Bu normal bir film değil.''
''Ama konuşmaları güzeldi merak ediyorum.''Bu filmi izlediğine eminim çünkü direkt kapağından tanıyıp açtı.
''Ten olmaz dedim.Bunu senle izlemem.''Sahnelerin daha da ilerlemesi beni utandırırken Ten tableti kendine çekti.
''Tamam ben tek başıma izlerim.''Zaten izlediği bir şeyde neden bu kadar ısrar ettiğini anlamazken bıkkınla konuştum.
''Ne yani benimle izlemek istemiyor musun?''Yatar pozisyona geçip bana sırtını dönerken bir yandan da filmden gelen inleme sesleri sinirimi bozuyordu.
''Neden beraber izlemiyoruz?''Ten tekrar bana dönerken bir şey demeden yanına yattım ve filmi beraber izlemeye koyulduk yine.Benim için bitmek bilmeyen seks sahneleri uzayıp giderken Ten de daha fazla dayanamayıp filmi kapattı.
''Kapattın.''
Tableti göğsüne bastırırken başını çevirdi bana doğru.''Bu bizim yaptığımızdan değil mi?''
''Evet.''Bir şey deme gereği duymadan tableti bana uzattı.Bu konu üzerinde fazla durmadan tableti aldım ve sıradan bir konuya sahip film düşünmeye başladım.Tableti daha iyi kullanmak için tekrar oturur pozisyona geçerken Youtube'dan film fragmanı izlemeyi tercih ettim.İzlemek istediğim birkaç filmi aratıp fragmanlarına bakarken en sonunda tesadüfen karşılaştığım bir filmde karar verdim.Filmin adına bakmayı unutup kapattığım için izleme geçmişine girdim.Filmin adını hafızama kaydederken izlenme geçmişinde çok da karşılaşmak istemediğim türden videolarla karşılaştım.