11

111 26 0
                                    

Mutfakta kendime içmek için bir şeyler hazırlarken zil sesi ile kapıya yöneldim.Genellikle evimin zili oldukça nadir çalardı bu yüzden büyük bir merakla kimin geldiğine bakmak için koşar adımlarla kapıya gittim.Delikten bakmadan direkt açınca arkadaşımı ve siyah saçlı bir kadını gördüm.

''Merhaba.''İkisi birden selam verince arkadaşımın yanındaki kızın kim olduğunu anladım.Adı neydi bunun?

''Üzgünüm,buradan geçiyorduk da sana uğramak istedik.''Arkadaşım mahcup bir şekilde açıklama yaparken kapıdan geri çekildim ve içeriye davet ettim ikiliyi.

''İyi yaptınız.''İkisi de ayakkabılarını ve montlarını çıkarırken nedense kamptaki sarışın kızın yeni,siyah ve küt saçları hakkında yorum yapma gereği duymuştum.''Yeni tarzını beğendim.''

Arkadaşım da bana katılıp yanındaki kıza baktı.''Bir anda nasıl böyle bir değişiklik yaptın ki?''

''Değişmek iyidir.''

İkisi de içeriye geçerken arkadaşım oturur oturmaz etrafa baktı.''Ten nerede?''

''Odada.''

''Tamam ben ona bakayım.''Hiçbir şey deme fırsatı vermeden kadınla ikimizi yalnız bırakıp odadan uzaklaşırken kesinlikle bunu bilinçli yaptığını anlamıştım.Ne konuşacağım derdine girmişken neyse ki konuşmayı başlatan karşı taraf olmuştu.

''Sanırım sen de saç boyuyorsun dip boyanı görebiliyorum.''

''Evet,uzun zamandan beri boyayamadım.''

''Farklı bir renk denemek ister misin?''

''Standart olanları seviyorum.''Kıza daha fazla konuşma fırsatı vermeden konuyu hemen kapatmıştım ama beni konu açma derdinden de kurtarmaya devam ediyordu.

''Engelli biriyle yaşamak zor değil mi?''Kendinden emin bir şekilde sırtını dikleştirip bacak bacak üstüne atmıştı.

''Zorlanmadığımı söyleyemem.''Zorlandığım birçok şey vardı.Özellikle cinsel konularda.

''Bunu hiç garipsemiyor musun?Hakkında hiçbir bilgiye sahip olmadığın biriyle aynı evde yaşıyorsun.''Kızın dediği ile kaşlarım kendiliğinden çatılırken neden herkes Ten'i yargılama zahmetine giriyordu anlam veremiyordum.

''Bu zamana kadar hiçbir şey olmadı.Olacağını da düşünmüyorum.''

''Ona bakmakla kendini yükümlü hissediyor olmalısın.Biraz rahatlamak istemiyor musun?''Kadın ses tonunu değiştirip kendini daha albenili göstermeye çalışırken yanıma geldi.Üstüne yapışan eteği düzeltme gereği duymadan yanıma oturdu,bacakları daha daha meydana çıkarken.''Sadece bir gün olsa bile ona bakma zorunluluğu olmadan geçirmek?''

''Ben ona zevkle bakıyorum.''

''Onu sevdiğin için mi yoksa acıdığın için mi?''Kızın soruları ve yanımda oturması gitgide sinirimi bozarken yanlış bir şey söylememek için kendimi zor tutuyordum ama o umurumda olmayan fikirlerini özgürce söyleyebiliyordu.''Devlet engelli bireyler için iyi hizmetler sunuyor.''

''Ben bu yaşıma kadar ona bakmak için yaşamışım.''Kadın dediğime şaşırıp tekrar eski yerine döndü ve sanki bu soruları hiç sormamış gibi konuyu değiştirdi.

''Özür dilerim haddimi aştım.Yine de seninle baş başa bir kahve içmek isterim.''

''Şu an içebiliriz.''

''Hayır başka bir yerde.''

''Müsait olduğum bir an da.''Usulca başını sallarken Ten'in sesini duymamla arkamı döndüm.

The Riot | taeten |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin