''Tüttürüp geleceğim.''Kalabalıktan uzaklaşmak için sigaraya başladığım doğrudur.İstemediğin yerden ayrılmanın en iyi yoluydu.Gürültülü mekanlar,bilincini kaybedene kadar içmeler,masana gelen hasta kadınlar...Her şey fazla geliyordu ama yine de her gün aynı şeyi yaşayacağımı bile bile aynı kişilerle aynı mekana geliyordum.
Yine bir sigarayı boşa harcayıp,yarısı içilmiş bir şekilde yere atıp üstünü çiğnerken ileride iki kişinin yere yığılmış birine tekmeler savurduğunu izliyordum.Burada dikilip durmak yerine o kişiyi zorbaların elinden kurtarabilirdim ama karışmak da istememiştim olaya.Dikkatimi çeken bir şey vardı ki yerde yatan beden hiçbir tepkide bulunmuyordu.Rahatlıkla alt edebileceği iki cılız bedenin altında çiğnenmek hoşuna gidiyor diye düşünmeye bile başlamıştım.
Sigara paketini cebime atıp arkadaşlarımın yanına geri dönecekken iki adam daha fazla tekme atacak gücü kendinde bulamadı ve oradan uzaklaştı söverek.Çöp kutusunun yanında yatan bedenin sadece bacaklarını görüyordum ve niyeyse merak duyguma yenik düşüp dayak yemiş bedenin yanına doğru gittim yavaş adımlarla.
''Hey,iyi misin?Bayıldın mı?''Ellerim montumun cebinde sağ ayağım ile sol bacağını dürterken hiçbir karşılık alamıyordum.Gözlerini bile açmıyordu.''Neyse beni ilgilendirmez.''Umursamayıp yanından gidecekken içeriye girip yine aynı olayları yaşamaktansa bu adamı yerinden kaldırıp hastaneye götürmenin daha iyi bir seçenek olduğu kanısına varmıştım.
Romanın yeni bir bölümüne geçeceğimi bilmezken.