Ahoj, jmenuji se Chloe Rebecca Gillbrosová a je mi 15 let.
Žiji prakticky sama bez rodičů, protože stále cestují... spolu s mou sestrou Claire nevím zda se tak opravdu jmenuje, ale snad vám to stačí. Moji rodiče jsou dost bohatí... což nechápu... stále leží někde na pláži a popíjejí drinky. Jednou za půl roku se vrací mě zkontrolovat, dají mi nějaké peníze hodně peněz a druhý den odjedou. Rodičům musím vykat, asi aby si přišli důležitější... má sestra jim však tyká a je na ně někdy i drzá, je dost nevychovaná a má vše na co si jen pomyslí. Na to, že rodiče už od mých tří let takto cestují ano už v tak mladém věku jsem se o sebe musela umět postarat... nebylo to lehké přijde mi, že mám víc vychování než ona.Ve škole jsem snad nejchytřejší, nemám totiž kamarády tudíž mám hodně času na učení, ovšem ne že bych se stále učila ráda maluji nebo tančím na hudbu z rádia, nemám totiž mobil a ani ho nepotřebuju, ani jsem nikdy neviděla žádný film či seriál... nejspíš to je jeden z důvodů proč nemám kamarády... .Miluju knihy což je asi jasné.
Někteří ve škole se tváří že jsme kamarádi...já je však dávno prokoukla, a vím že se semnou baví jen kvůli úkolům a mají mě pro smích. Nikdy jsem nezažila pravé kamarádství či lásku. Možná lépe pro mě co já vím. Ráda taky pozoruji lidi kteří spolu komunikují a odhaduju co si asi říkají, někdy to je vtipné. Též ráda zajdu na nákupy, sama samozřejmě.
Často přemýšlím zda mě měli rodiče někdy rádi jednou nejspíš ano... dokud se nenarodila má sestra. Asi bych měla zmínit, že mám asi i staršího bratra, kterého jsem nikdy neviděla bydlí někde na druhé straně světa. I jeho mají rodiče radši než mě... já totiž sama zjistila, že existuje, když jsem omylem pod uvolněnou deskou v podlaze našla dopisy pro Charlieho Williema Gillbrose... můj děda či strýc to být nemohou všichni jsou totiž... mrtví jsem jen já sestra, rodiče a bratr z rodiny Gillbrosů. Je zvláštní znát jméno vašeho bratra kterého jste nikdy neviděli na rozdíl jméno sestry, kterou někdy vídáte ani nevíte. Totiž Claire může být i přezdívka mých rodičů pro ni a tak jí radši říkám sestro.
Teď o mně víte snad vše podstatné více se dozvíte v příběhu.
Doufám že se vám tento příběh či povídka bude líbit🦋😌✨
ČTEŠ
Jsi vůbec ten koho znám?!
Short StoryMám zvláštní život, ale mám ho ráda, co se však stane, když mi do něj vstoupí někdo kdo ho obrátí vzhůru nohama? Předem se omlouvám za chyby😅😌