Ráno jsem se vzbudila na svůj budík a celé ráno jsem byla hodně ve stresu. Udělala jsem si mou ranní rutinu, a protože dnes je významný den dala jsem si i trochu řasenky. Oblékla jsem si outfit, který jsem si včera vybrala. Bylo hezky, přesně jak mělo být.Setkání je až ve dvě odpoledne, ale já potřebuji ještě něco ve městě. Proto jsem vstávala brzy ráno.
Šla jsem na autobus, který po chvíli přijel. V autobuse opět nikdo nebyl. Jako vždy. Po pár zastávkách se začal plnit, ale ne tak jako když jezdím do školy.
Do města jsem jela pro novou knihu. Pro tu jak jsem si prohlížela ten plakát.. a pak srazila Finna... a rozlila na něj kafe... to byl trapas.. ani na to myslet nechci... .
Už jsem vystoupila z autobusu a jsem v knihkupectví. Měli poslední kus. To je asi štěstí.. měla bych s ním dnes, ale šetřit. Zaplatila jsem za ni a koupila jsem si ještě zápisník. A mířila jsem zpět na autobusovou zastávku. Ovšem na mé neštěstí tam byli kluci z naší třídy.
„Kdopak nám to přišel na nákupy?!" Řekl jeden trošku vyšší. Všichni se začali smát.
„Není to náhodou Gobrosová?!" Zkomolil moje jméno jeden menší chlapec a všichni se začali opět smát.
Já se jen snažila zůstat v klidu a nevšímat si jich. Jeden z nich ke mně přišel a řekl.
„Kde máš culík šprtko?!" Zatahal mi za vlasy. Já se stále snažila stát v klidu a dělat že se nic neděje.
„Vždycky budeš jen nicka!" Řekl opět jiný chlapec.
„Na vždy jen nula!" Řekl vysoký chlapec.
„Nula je ještě před jedničkou!" Řekl známý hlas. Otočila jsem se a spatřila jsem Finna.
„Naše šprtka má dalšího bodyguarda jo?!" Zasmál se menší chlapec.
„Drž hubu vole! To je Wolfhard!" Řekl chlapec který mě zatahal za vlasy.
„Kdo prosím?" Řekl vysoký chlapec.
„No ten jak je s nim moje ségra posedlá. Hoši asi bychom měli jít." Řekl.
„To by jste měli!" Dodal Finn. Všichni odcházeli. Chlapec, který mě zatahal za vlasy se otočil.
„Promiň." A odešel. Já se otočila na Finna.
„Děkuju." Objali jsme se.
„Nemáš zač. Co tady děláš vůbec? Nemáš dnes poznat ostatní na natáčení?" Zeptal se.
„No jen jsem si sem jela pro knihu." Ukázala jsem ji.
„Ahaa." Odpověděl.
„Co tady děláš ty?" Zeptala jsem se.
„Potřeboval jsem nový mobil." Odpověděl.
Autobus už přijel a tak jsme se rozloučili, protože Finn ještě šel na oběd. Nastoupila jsem do autobusu a jela jsem domů.
Doma jsem si připravila oběd, který jsem snědla a uklidila jsem po sobě. Celou dobu jsem byla ve stresu, stejně jako celý den. Dokonce jsem rozbila skleničku a řízla jsem se do prstu. Tak jsem si to zalepila náplastí.
Na nohou, loktech a hlavě už mám jenom strupy a skoro to nejde vidět. (Z pádu, když tady byl Finn pokud jste to zmeškali👀).
Bylo 13:15 a já vyrazila na autobus. Když jsem pak vystoupila z autobusu bylo 13:45. No tak to vypadá, že budu přímo na čas.
Celé seznamování se konalo na soukromém pozemku. Byla to krásná zahrada. Měli bychom tam být tudíž jenom my.
Když jsem dorazila tak tam byl pouze režisér a nějaký štáb. Se všemi jsem se pozdravila a trošku popovídala. Celkem hodně lidí mělo zpoždění.
Po chvíli za mnou přišel jeden pán který má celý tento film na starosti (napsal scénář atd.). Vedle sebe ještě vedl jednoho chlapce. Měl hnědé delší vlasy a hnědé oči.
„Slečno Gillbrosová toto je Louis Partridge. Budete spolu teď trávit hodně času, protože oba máte hlavní role. Tudíž by jste se měli více poznat." Řekl pán. Chlapec mi podal ruku a já jemu, abychom si potřásli rukou.
„Já jsem Chloe." Podívala jsem se mu do očí.
„Rád tě poznávám." Pověděl.
„I já tebe." Odpověděla jsem.
„Doufám, že si spolu natáčení užijeme." Usmál se. Já mu úsměv opětovala.
„Já taky." Odpověděla jsem.
Do konce akce jsme si spolu jenom povídali a poznávali se. Myslím, že je fajn. Dobře se s ním povídá.
Když jsem dorazila domů tak jsem byla ráda, že si s ním rozumím. A taky, že jsem neudělala žádný trapas... .
K večeři jsem si dala zbytek oběda. Pak jsem uklidila, udělala jsem si hygienu a šla jsem spát.
Tak a tady je konec této kapitoly👀. Konečně se Chloe seznámila s Louisem a ten příběh bude zase trochu žít. Doufám, že se vám kapitolka líbila❤️. Mějte se hezkyyy❤️.
A mimochodem moc děkuju za 100⭐️💞🥺.
ČTEŠ
Jsi vůbec ten koho znám?!
Short StoryMám zvláštní život, ale mám ho ráda, co se však stane, když mi do něj vstoupí někdo kdo ho obrátí vzhůru nohama? Předem se omlouvám za chyby😅😌