Přede dveřmi stál pán který vypadal jako můj otec. Byl trošku zahalený takže jsem to nemohla určit přesně.
„Otče?! Co tady děláte? A proč házíte kameny do oken? Jak to že nejste s matkou na výletě?" Řekla jsem naštvaně a překvapeně otec neměl ve zvyku ničit svůj dům či opouštět dovolenou dřív.
„Já nejsem tvůj otec Claire... já jsem Charlie." Odpověděl tajemným hlasem.
„Charlie? Ten kterému otec a matka posílají dopisy?" Řekla jsem překvapeně.
„Takže táta ti určitě řekl že přijíždím viď Claire." Řekl a usmál se.
„Já se ale nejmenuju Claire... já jsem Chloe ta starší." Řekla jsem trošku smutně.
„Žádnou Chloe v rodině nemáme táta by mi o ní řekl tss. Jak bys asi věděla Claire o dopisech a o mně kdybys nebyla Claire nejsi žádná služka jménem Chloe nebo co." Řekl troufale.
„Dopisy jsem našla pod deskou s tvým jménem. A jsem Chloe, ta tvoje Claire je někde s rodiči na dovolené zase... takže jestli něco potřebuješ přijmi fakt že jsem Chloe Gillbrosová... tvá sestra." Řekla jsem sarkasticky.
„Táta by mi řekl kdybych měl další sestru nejsem asi blbej ne" řekl a vešel dovnitř.
„Asi jsi chceš můj rodný list nebo co? To že ti o mně otec neřekl mě ani nepřekvapuje nemají mě rádi... ." Řekla jsem trochu sklesle.
„Tak kde je máma s tátou??" Koukal na mě divně.
„Co já vim myslím že někde na Maledivách v 5 hvězdičkovým hotele." Chechtla jsem se.
„Jo a jejich dceru by nechali doma že." Začal se smát.
„Představ si že mě tady takhle nechávají už od tří let. Vždy za půl roku se vrátěj mě zkontrolovat a nechaj mi prachy pak zase odejedou." Řekla jsem už dost naštvaně jelikož mi nevěří.
„Počkej to fakt?" Řekl „Jo to fakt byli tu nedávno takže jestli je chceš vidět tak musíš počkat půl roku" uchechtla jsem se.
„Ty to myslíš vážně nebo to je sranda?" Řekl nejistě.
„Myslím to naprosto vážně Charlie Williame Gillbrosi." Odvětila jsem vážným hlasem.
„Dobře takže ty jsi Chloe Gillbrosová a jsi má mladší sestra... žiješ v domě sama... jen jednou za půl roku se rodiče... vrací. A ještě jim.... vykáš???" Řekl dost zmateně.
„Popravdě jsem Chloe Rebecca Gillbrosová ale to je jedno. A ano rodičům musím vykat." Odpověděla jsem.
„Claire jim taky vyká?" „Ne ona nemusí".
Chvíli jsme spolu mluvili o tom jak Charlie objel celý svět a o mých kuchtických zkušenostech padla řeč také. Je s ním sranda.
Na večer jsem ho zavedla do pokoje pro hosty říkal že v něm prý dřív měl pokoj.
Když jsem po večeři a hygieně šla spát říkala jsem si že Charlie je jediný z naší rodiny koho opravdu znám a bavím se s ním. Jsme si v mnohém podobní je hezké vědět že aspoň někdo z rodiny je normální.
Dnes trošku kratší za což se omlouvám. Zároveň se mocccc omlouvám že mi to trvalo tak dlouho dokopat se k tomu ale té školy mám fakt hodně snad chápete. Mějte se hezkyy💞🦋.
ČTEŠ
Jsi vůbec ten koho znám?!
Short StoryMám zvláštní život, ale mám ho ráda, co se však stane, když mi do něj vstoupí někdo kdo ho obrátí vzhůru nohama? Předem se omlouvám za chyby😅😌