A je to tady. Můj první ples.
Ambeřina mamka si zrovna povídala s tou mou, když jsme se s Amber, v mé ložnici, oblékaly do plesových šatů.
„Zapneš mi to prosím." Povídá Amber.
„Jen když mě pak taky zapneš." Zasmály jsme se a ona kývla aby mi dala znamení, že jo. Šla jsem jí zapnout její krásné šaty. Poté zapnula ona mé.
„Holky." Zavolala na nás moje mamka abychom přišly dolů.
„Už tady asi je ta paní na naše účesy, jak říkala tvoje mamka?" Zeptala se Amber.
„Jo asi jo." Odvětila jsem a šly jsme dolů.
A vskutku ano doopravdy to byla ona.
„Dobrý den." Řekly jsme s Amber jednohlasně.
„Dobrý. Tak už víte co budete chtít?" Zeptala se nás.
„Ano.. chtěly bychom obě to samé." Řekla Amber s úsměvem.
„Dobrá tedy máte nějakou fotku?" Optala se.
Ukázaly jsme jí tuto fotku, na které je, jak bychom si představovaly naše účesy. Nevím jestli jsem to někdy zmínila, ale s Amber máme stejné šaty ona je má akorát v modré. Jelikož růžové se jí nehodily k její hnědé barvě vlasů.
„Dobrá tedy. Která ze slečen půjde první?" Řekla s úsměvem.
„Amber." Řekla jsem a strčila jsem ji dopředu. Všichni v místnosti se tomu zasmáli.
—————————————
Když už jsme obě byly připravené, tak jsme ještě měly chvíli času a tak jsme šly zpátky nahoru do mého pokoje.
„Vypadáme skoro jako dvojčata." Řekla jsem a pousmála jsem se nad tím.
„Nebo jako pravé nejlepší kamarádky. Každá blondýna potřebuje svou brunetku ne?" Obě jsme se zasmály.
Chvíli jsme si ještě povídaly, ale obě jsme byly strašně nervózní, až tak že většina věcí co jsme si říkaly ani nedávala smysl. Najednou přijelo černé auto.
„To bude Louis." Řekla Amber nadšeně.
„Jo asi jo.." Řekla jsem trochu sklesle, protože jsem se hodně bála toho co se bude dít.
Scházela jsem dolů po schodech, přičemž se na mě koukal každý v místnosti, včetně Louise, který za tu chvíli vystoupil z auta a vešel do domu. Bylo to stejné jako v těch amerických filmech. Snažila jsem se mít veselý výraz, ale podle Louisova pohledu jsem poznala, že ví, že to hraju... .
Po domluvách s rodiči, abychom nepřijeli moc pozdě a abychom byli vzorní jsme konečně odcházeli do auta. Louis pro mě otevřel dveře, jako pravý gentleman. A poté jsme oba nasedli do luxusního auta.
Dlouho bylo ticho, ale nakonec to byl Louis, který prolomil ledy.
„Hele já vím, že je to teď mezi námi takový divný, ale prostě nemůžeme na to teď zapomenout a užít si ples?" Podíval se na mne psíma očima.
Chvíli jsem váhala nad svou odpovědí, protože jsem nějak ani nevěděla co mu mám říct.
„To by bylo super." Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. Po zbytek cesty už jsme se opět normálně bavili. Chvílemi jsem přemýšlela zda se Amber dostane také v pořádku na ples, ale tato myšlenka mi v hlavě moc dlouho nevydržela a plně jsem se poté věnovala mojí konverzaci s Louisem.
Když jsme dorazili na místo konání, většina lidí už tam byla. Když jsme vešli do místnosti cítila jsem na nás hodně pohledů. Ovšem už jsem na to byla celkem zvyklá.
Sedli jsme si ke stolu, který jsme měli zarezervovaný pro čtyři lidi. Stůl rezervovala Amber ovšem, neřekla mi, že budeme čtyři? Byla jsem z toho lehce ve stresu, proč by se mi o ničem nezmínila? To mě po chvíli však přešlo, určitě k tomu měla dobrý důvod.
S Louisem jsme trpělivě čekali na Amber u stolu, při tom jsme si povídali a pili nějakou limonádu, kterou měli. Přišlo za námi i pár lidí si jen tak popovídat. Se všemi jsme se pozdravili a popovídali si.
Amber konečně přišla. Ale sama? Pro koho tedy rezervujeme čtvrté místo? Jsem si jistá, že mi to Amber brzy nějak vyjasní.
Na tohle asi čekalo hodně lidí, no tak tady to máte💗 pro koho Amber schovává 4. místo? To se dozvíme už v další kapitole🥰 snad jste si tuto kapitolu užili a děkuji za přečtení.❤️
ČTEŠ
Jsi vůbec ten koho znám?!
Short StoryMám zvláštní život, ale mám ho ráda, co se však stane, když mi do něj vstoupí někdo kdo ho obrátí vzhůru nohama? Předem se omlouvám za chyby😅😌