Po celém probrečeném odpoledni a noci jsem si řekla, že nemá cenu brečet za někoho kdo za to nestojí. Psala jsem si s Nikolet a ta mi řekla, že takhle to prostě někdy chodí, tudíž jsem zvedla svou hlavu vzhůru a jako znovuzrozená jsem si šla udělat snídani. Konečně mám nějaká vajíčka takže si dám omeletu s chlebem na kterém je má oblíbená pomazánka.
———————————
Po snídani jsem si šla udělat hygienu a tak dále. Hned poté jsem zabořila hlavu do učení. A když i to jsem měla hotové šla jsem se učit na tu svou roli a opět se mi vrátil úsměv já prostě pořád nevěřím že jsem to dokázala.
Pohled Finna (který pořád neví o tom že Chloe ví že není Peter)
Jelikož mě zajímá zda Chloe dostala tu roli nebo ne tak ji jdu navštívit. Zazvonil jsem a po chvíli mi otevřela.
„Ahojjj! Tak dostala jsi tu roli?!" Usmál jsem se na ní. Ona se spíš zamračila.
„Ale kdopak to přišel že by všemi známý Finn Wolfhard???!!" Řekla naštvaně.
Jak sakra ví kdo jsem?! Co se stalo? Ona mě teď nenávidí?!
„Cože?" Ok zkusím to takhle.
„Ale ale my nevíme ach takkk" Tohle řekla už celkem hodně naštvaně, ale na hlasu jí bylo slyšet, že jí to mrzí.
„Já ti to vysvětlím, jen mi prosím musíš věřit" Řekl jsem v klidu.
„Jak ti asi mám věřit? Jsi vůbec ten koho znám?! Já ti řekla všechno a ty takhle..." Zakřičela, ale přitom měla slzy v očích.
„Promiň, ale chtěl jsem tě jenom chránit..." Řekl jsem jí sklesle.
„Chtěl jsi mi to vůbec říct?!" Už měla plné oči slz, trhalo mi srdce vidět ji takhle.
„Já se ti fakt omlouvám."
„Takže nechtěl?! To sis jako myslel že to na mě budeš takhle hrát?! Celou dobu? Já jsem si myslela že...." Nedořekla to.
„Co sis myslela? A chtěl opravdu jsem to to chtěl říct jenže vždycky když jsem ti to chtěl říct tak do toho něco vlezlo a já.. já si myslel že až přijde ten správný čas tak prostě ti to řeknu." Cítil jsem, že se mi hrnou slzy do očí ale podržel jsem je.
„Myslela jsem si, že mě taky miluješ..." Rozbrečela se a křápla vchodovými dveřmi.
Chvíli jsem tam tak stál abych vstřebal to co se právě stalo. Počkat ona řekla... taky miluješ?!
Pohled Chloe
Dveře se zabouchly, a já jsem tam chvíli jen tak stála abych vstřebala co se právě stalo.
(Kdyby jste se koukli z pohledu dveří tak jsme tak stáli prostě naproti sobě jen mezi námi byly dveře mimochodem chtěla jsem vám sem dát nějakou fotku ale našla jsem jen z miraculous a to asi úplně nee takže si to představte😅)
Po chvilce jsem se opět vrátila k učení se scénáře. Ten film zní hodně lákavě už se těším až ho budu točit.
——————————
Byl už čas oběda a tak jsem si něco uvařila. Zrovna když jsem dojedla začala mi volat Nikolet, že se staví. Určitě bude chtít vědět jestli tady byl Finn a tak dále. Nejspíš jí řeknu co se stalo.
Když dorazila, otevřela jsem jí dveře, objala ji a začala jsem brečet.
„Takže to nešlo moc dobře viď?" Řekla smutně.
Já jen v objetí zakývala hlavou a ona mě utěšovala. Když jsem to konečně všechno ze sebe dostala tak jsme šly dovnitř. Pustily jsme si film, už si nepamatuji jak se jmenoval, ale líbil se mi.
„Nedáme si popcorn?" Usmála se.
„Tak dobře, je v téhle skříňce." Ukázala jsem na skříňku.
Nikolet se rozhodla že u mě dnes přespí je sobota. Celé odpoledne jsme koukaly na filmy.
„Chceš se jít projít na střechu?" Začala jsem se smát.
„To jde?" Řekla nechápavě.
„Samozřejmě, tak šup." Smála jsem se, vychumlaly jsme se z dek, já ji táhla za ruku nahoru a běžely jsme.
Když jsme po schodech vyběhly do posledního patra tak jsme šly do jednoho pokoje pro hosty který má takový speciální balkónek. Po něm jsme se už dostaly na střechu.
„Wow, to je... krása." Řekla překvapeně. Byl zrovna západ slunce.
„Tady máš výhled na celé město." Ano bydlím na takové ulici ale z té střechy jde prostě vidět celé město chápeme se. Zasmála jsem se.
Chvíli jsme tam seděly jenže začalo foukat tak jsme šly zpátky dovnitř.
„A tvým rodičům nevadí že chodíš... na střechu?" Řekla tázavě.
No a je to tady zase ta moje *historka*.
Tak jsem jí řekla celý můj příběh a ona mě objala. Potom jsme se odtáhly a uznaly jsme že už je celkem pozdě. Tak jsme se rozhodly jít spát.Další kapitolka snad se vám líbí🥰 jak si Chloe poradí se zlomeným srdíčkem? To zjistíte v dalších kapitolách❤️🦋. Mějte se hezkyy✨.
ČTEŠ
Jsi vůbec ten koho znám?!
Short StoryMám zvláštní život, ale mám ho ráda, co se však stane, když mi do něj vstoupí někdo kdo ho obrátí vzhůru nohama? Předem se omlouvám za chyby😅😌