8.bölüm

2.3K 137 123
                                    

~
Evden çıkalı baya olmuştu davet yerine nerdeyse gelmiştik. Jungkook ise bilmediğim bir yüz ifadesi ile duruyordu. Arabayı kenara çekti. davet edilen yere gelmiştik sanırım bana doğru yaklaşıp gözleri ile bacalaklarım ve üstümü süzdü. Bu durumdan rahatsız olmuştum. Elim ile yırtmaçı kapatıp başka yere baktım.

Jk:yanımdan ayrılma bu akşam, yoksa babacık ceza verir.

Yj:artık şu babacık ilişkisini bırak jungkook.

Jk:ah eskiden ne güzel oynardık oysa ki.

Diyip kapıdan inmişti. Bu utançtan başka bişey değildi. Kapımı açıp elimden tuttu ve arabadan çıkardı. Anahtarı valeye verip elini belime koyup bana baktı.

"Sadece gülümse"

Ağlamazsam ona şükret. Demek istemişdim. Ama bu saçmalık , ondan kısa olduğum için biraz tuhaf hissediriyordu aramızda 10 cm falan vardır.

~

İçeri girdiğimizde Tae'nin gözleri bizi bulmuştu.

Jungkook onun yanına giderken belimi tutmayı bırakmıştı . Peşinden nereye giderse gitmeye çalışıyordum.

T:gelmişsiniz
Jk:en son evde bıraktığımda hırsız tarafından öldürülüyordu.

Daha doğrusu taciz edilcekti olcaktı . Burda cidden fazla siyah giyimli adamlar ve sürtüklere benzeyen kadınlar vardı. Umarım bu akşam sorun çıkmaz.

~
Jungkook Tae ile konuşurken üzerimde hissettiğim bakışlar ile yana baktım daha önce hiç görmediğim kişi beni süzüyor ve sırıtıyordu. B-bu iğrenç bir durumdu jungkooka lavaboya gitmem gerek dedim bakma kafasını sallayıp izin verdi. Tanrım ne kadar iğrenç bir durum. Wc'ye girip elimi ve yüzümü yıkadım. İçeri dalan kişi ile geri sendelemeye başladım b-bu o a-adamdı iğrenç bakışları ile rahatsız eden kişi. Kapıyı kapatıp kilitlemesi ile gözlerim kocaman açılmıştı. Ona korkan ve şaşırmış gözlerle bakıyordum bana karşı sırıtması ile daha da korkuyordum. Lanet olsun üstüme doğru geliyordu. Geri adımlar ile lovabonun birine girip kapıyı hızla kapatmıştım.

Adımlarını duyabiliyordum. Kalbimin korkudan depart atması ve taciz edilmekten korkuyordum. Umarım jungkook hemen gelir kapıya birden vurması ile sırtımı iyice duvara dayadım burda sıkışmıştım.

"B-benden ne istiyorsun"

"Şişşht sadece bir gece güzellik fazla güzelsin"

Yavaşça ağlama seslerim çıkıyordu.
Korku ve panikten ağlamaya başlamıştım.

"L-lütfen git seni öldürür"

"Kapıyı aç yoksa kırcam"

"H-hayır" (Ağlayarak)

Birden kapının kırılması ile yardım çığlığı basmıştım. Hayatımda bir gün bile normal geçmiyordu artık. Kapıyı kırıp üstüme doğru gelmesi ile daha da ağlayarak çığlık atmaya başlamıştım.

"GİT!L-LÜTFEN " (ağlayarak)

Ölmek daha güzeldi sanırım bu durumda olmaktan. Üstüme doğru gelip ona vurmaya başlamıştım . Ama bileklerimi tutup boynuma saldırması bir olmuştu. Fazla sesli ağlamaya başlamıştım. Bir elı ile ağzımı kapatmıştı elimden geldiğince vurup kutulmaya çalışıyordum. Olmuyordu omzumdaki askının birini açması ile daha da çığlık ve ağlamaya başlamıştım. Sesimin gitmemesi ve burda tacize uğruycaktım.

Birden kapının tıklatılması ile bağırmaya çalıştım elimden geldiğince. Bu jungkook'un sesiydi

Jk:yeon ji! İyi misin!?

"Ihhmmmm!jıhnmmkoohhkm!

Ağzımı daha da bastırıyordu birden Jungkook'un kapının kilidi ne sıkması ile sevinmiş ve sesten korkmuştum sanki.

Beni tacize uğrarken görmesi biraz kötü hissetirmişti. Şaşırıp ve direk gözlerinde daha öncekilerden beter bir sinir oluşmuştu. Adamı üstümden alıp karşı duvara vurmuştu. Ben ise hayla sakinleşmeye çalışıyordum ama olmuyordu. Fazla korkmuştum, adamı yerde yumrukluyordu , adamın hayla bana bakarak sırıtması ile askılığımı yukarı çektim. Sadece kenara oturmuş ağlıyor ve izliyordum. Belinden çıkardı silah ile gözlerim büyümüşdü. Yerde kanlar içinde yatan adamın gözünün içine sıkmıştı.

Yüzüne sıçrayan ve etrafa sıçrayan kan ile korkudan kililtenmiştim. Sadece korkudan tecavüz edemediğim bir şekilde ağlıyordum ikinci gözüne de sıktığında adamın gözlerinden kan gelmişti adamın bedeni sanki titriyordu jungkook yüzündeki kanı silmişti ve elindeki son 2 mermi ile adamın ağsının içine ve kafasının ortasından vurmuştu. Vurduğu yerler tam bir piskopat olduğunu o kadar belli ediyordu ki ben sadece kilitlemiş ve dokunsalar bayılcak bir şekilde gözlerim adamdaydı.

Kafasını bana çevirip baktığında sanki bir an bütün korkuların hepsini yaşamıştım. Üzerime doğru hızlı adımlar ile gelip saçımdan hızla tutarak WC 'den çıkarmıştı. Arabaya doğru giderken herkesin gözü bende ve Jungkookun saçlarımı çekerek beni arabaya götürmesindeydi.

Yine yapmadığım bir şey yüzünden acı çek çektim.

Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin