5.bölüm

2.7K 143 79
                                    


Göz yaşlarımı tutamayarak hıçkırıklar eşliğinde ağlamaya başladım. B-ben katil olmuştum elimde onu vurduğum s-silah y-yüzümde adamın kanı vardı. Hepsi onun suçuydu o tam bir iblis yavaşça yerden kalkmaya çalıştım. Cesaret patlaması ile ne yaptığımı bilmeden konuşma başlamıştım.

Eh:SEN TAM BİR PİSLİKSİN SENDEN NEFRET EDİYORUM JEON JUNGKOOK!! SENİN YÜZÜNDEN SADECE SENİN YÜZÜNDEN KATİL OLDUM!!

yüzünde hiç görmediğim kadar piskopatça bakışlar atması ile ne dediğimi daha yeni anlamıştım ona bağırmıştım lanet olsun bir ruh hastasına uyuyorum bana doğru öldürücü bakışlar atması ile göz bebeklerimden korktuğum anlaşılıyordu...

Şuan korkamalıydım sanrım geri adımlar ile kaçarken birden üstüme doğru sert adımlar ile gelmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuan korkamalıydım sanrım geri adımlar ile kaçarken birden üstüme doğru sert adımlar ile gelmeye başladı. Ben ise bodrum kattan kaçmaya çalışıyordum bildiğin şuan ondan kaçıyordum bir anda geri çekilip yere yapışmam ile dirseğim kanamıştı ağlamaya başlamıştım yavaşça hıçkırıklar eksik olmamıştı yüzündeki o piskopatça bakışlar daha da zevke dönüşüyordu.

Jk:BİDAHA SÖYLE! NEYİM BEN
eh:.....
Jk:SANA TEKRARDAN SÖYLE DEDİM!!

sinirimi bozmuşdu dayanamıyordum artık sessiz kalmaktan yorulmuşdum artık ürkek olup korkmaktan içimdeki tüm nefreti dökmeye karar verdim (boku yedin hayırlı olsun...)

Eh:çok mu duymak istiyorsun sen tam bir pisliksin senden nefret ediyorum sayende sadece senin yüzünden katil oldum ben!!!

Yüzümde hissettim baskı ile korkmuştum yine çenemi sıkıyordu ve bana öldürücü bakışlar atıyordu.

Jk:BANA SAKIN BİR DAHA SESİNİ YÜKSELTME YOKSA O GÜZEL DİLİN YOK OLUR!

bunu yapamazdı hayır o bir psikopat yapardı. Yerde kanlar içinde yatan adam ile birlikte daha da dedikleri yapabileceğini gözüme sokuyordu göz bebeklerim titriyor ve ağlamaya başlamıştım bir bebek gibi çok fazla aciz ve saftım. Korkaklığım yüzünden kaybetmiştim...

Boynumu sıkıp bırakması ile yere düşmüştüm derince nefes alırken gitmişti ben ise tek ağlamaya başladım. Neden yaşıyorum ki neden bir piskopatın kölesi olmak için mi yoksa tek yaşamak için mi ölsem kurtulur muydum ya da ölmeyi bile başaramaz mıydım. Jungkookun neden bana vurmadığını merak etmiştim o tam bir iblis ne düşündüğünü hiç ayrıt edilemez. Geri geldiğinde ise yanıma gelip kolumdan hızlıca çekmeye başladı. B-beni nereye götürüyordu elimde hissetmiyordum kan akışını morarmışdı bileğim yavaş yavaş üst kata çıkarıp yatak odasına getirmişti ben  ise ne yapçağını düşünüyordum

Jk:sana artık daha güzel şeyler yaşatçam güzelim

Eh:n-nedemek i-istiyorsun

Jk:(piç gülümsemesi*)

Birden yatağa sert bir şekilde atılmam ile yeni anlamıştım  b-bana karşı bunu 2.kez yapçaktı ben ise ona olumsuzca ağlayarak kafa sallıyordum. Bana bunu yapamazdı.

(rümo ve sude  buraları görüyorsanız geç bebeklerim  amk cringe yani lan sakın okumayın  bak yüzünüze bakamam mk sksmskskkeke kendisi arkadaşlarım ühü kdkdkd gençlik ah masum değilim ben msksk)

(smut)
Üstündeki gömleği yavaşça açıyordu ve üsütme doğru çıkmaya başlamıştı yorgundum ve ameliyatlıydım ama umrunda değildim tek derdi benim acı çekmemdi ellerimi zorla sıkı sıkı tutup köprücük kemiğimi öpmeye başladı.
Bense tek göz yaşı döküyordum ve ağlama sesi, üstümdeki t-shirtin omuz kısmını indirmesi ile omzumu iğrenç bir şekilde öpüp yalıyordu

(ben burda dometes olim siz sırıtın ya da püf nokta okuyun mk çok zor lan yazması ehe neyse bidaha bölmem)

Artık durması için tanrıya dua ediyordum. Göz yaşlarım daha da akmaya başlamıştı, hayır hayır istemiyorsum keşke acı verse ama bana yine bu iğrençliği yaşatmasın üstümdeki t-shirti çıkarıp aşağı doğru inemeye başlamıştı bense yalvarmıştım

Eh:(hıçkırık) d-dur

Sadece devam ediyordu gözlerim kızarmışdı ağlamakdan ve yorulmuştum. Üstündeki pantolonu çıkarıp bu iğrenç duruma devam etmişti ağlamaktan gözlerim kızarmışdı en sonunda yorgun düşüp bayılmışdım. Gözlerim yavaşça kapanmıştı...

Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin