10.bölüm

2.3K 127 74
                                    

10 dk dan beri sadece lovaboda ağlıyordum. Hayatımda ilk defa evlencektim ama ben hiç böyle olacağını düşünmeniştim. Sevdiğim insanla evlenmekti sanırım düşündüğüm . Ama gerçekler illa farklı 

Jungkook
Lovabonun yanına gidip hıçkırık sesleri kulağımda güzel bir melodi oluşturuyordu.

Kapının kolunu hızla açıp yerden kaldırıp boğazını tutarak duvara yaslamam ile şaşırmıştı. O kadar güzel ve ince boğazı vardı ki tam ipler ile boğmalık ,o kadar güzel sesi var dı ki bu sesin çığıklar eşiliğindeki hali beni çıldırtıyordu. Beli ıhm fazla inceydi tam  deşmelik. Dudaklarına kaydığımda gözlerim. Fazla güzel bir dudak şekli vardı bu beni çıldırtıyordu. Onu becermek ve morartana kadar dudaklarını ısırmak istiyordum. Ihm fazla güzel olurdu.

Boğazını sertçe sıkarak dudaklarına saldırmıştım. Acının doruklarında ısırarak öpüyor ve hazzın tadını çıkarıyordum.ağzıma gelen kan ile daha çok öpmüştüm. Kanaması beni benden alırken kollarını duvara yaslayıp köprücük kemiğini morartana kadar ısırıyor ve yalıyordum. inleme sesleri Kendimi durduramıycam kadar tahrik  ediyordu.  Kucağıma dolayıp ayaklarını yatak odasına doğru çıkardım. Çığlık sesleri kulağımda güzel bir melodi oluşturmaya yeterdi..

Yatağa sert bırakıp çekmeceden kelepçe ce bant çıkarmıştım.

Yataktan kalkmaya çalışması ile sert bir şekilde itmiştim. Acıdan ağlaması sinirimi bozmuştu. Kafası yatağa sertçe çarpıp ağzından hafif inleme sesi çıkması tahrik olmama yetiyordu.

"B-bırak beni "

"Sanmıyorum güzellik "

Kelepçeler ile ellerini bağlayıp. Üstündeki kıyafetlerden yavaşça kurtuldum ağlıyordu yine sessizce. Bunun çığlıklı hali daha güzel olurdu. İç çamaşırları ile harika duruyordu tam bir kurban gibi. İşkence aletlerimden en  favori olanlarımı almıştım. Boğazındaki o güzel his ve köprücük kemiklerinden başlıycaktım. Elimdeki jilet ile körücük kemiğinin bölgesini kesmiştim ıhhmm işte o an çığlıkları bir melodiden daha güzeldi. Sesininin çığlıklar eşliğinde çıkması inanılmaz bir his veriyordu. elimdeli alkolü az biraz içip yaralarına basmıştım. Ahh çok güzel böyle devam et lütfen. Ne zaman çığlık sesi duysam hep gülerdim deli bir piç gibi. Şuan haz alıyorum. Ağzına içkiyi dökük ve bedenibe de dökmeye karar verdim. Elimdeki ipi alıp ayaklarını bağlmaıştım. Bacakları  fazla sade biraz pürüzlü olmalı elimdeki makas ve bıçağı alıp teker teker yavaşça geçiriyordum. Ah bu çığlıklar sanattan öteydi bir beste gibiydi onun çığlıkları kulaklarımı doldururken daha fazla istiyordum. Daha fazla batırıp ona baktığımda tuhaf olmuştum ama eğlenceliydi.

"ah devan et güzelim böyle devam et"

~
Vücundaki yaralar ve benim adım güzel durmuştu. Bacağının leğen kemiğinin oraya adımın kısaltımı yazmıştım. Aslında bu tam olmadı. Acı çekmek istiyorum lanet olsun. Elimdeki sivri bıçağı koluma "Eun" yazarak kendime verdiğim hazzı hisetmek kadar güzeldi. Bedeni hayla nadıl bu kadar duruyordu.

Smut

Gözlerim boynuna kaymıştı ıhm . Lanet olsun işim uzuycak .

boynunu sertçe sıkıp. Dudaklarını sert bir şekilde dilimi içerisinde gezidirerek öpüyordum. Ellerim ile dudaklarını hissedip gözerine bakıp

"Sakın bana aşık olma güzelim çünkü bu bir aşk hikayesi değil"

diyip üstündeki şeylerden kurtulmuştum. Ah lanet olsun tahrih ediyor. Ellerim ile göğüslerinin ucunu sıkıp dudaklarını daha sert bir şekilde öpmeye başldım.

Elim bacaklarına kaymıştı canını yakmak kadar güzel bir his  yoktu benim için şu dünyada  güzelim .  Altındaki fazlalıktan kurtulup ona baktığımda bayılmıştı aişşh salak bu niye en son anda bayıldın ki. Umrumda değil baygınkende becerebilirim seni güzellik.

pamtolandan kurtulup şişen aletimi çıkarmıştım. Ihm canın yancak üzgünüm.

içine girip becermeye devam etmiştim.

~

Eun Ha

Gözlerimi acıyla açmıştım, canımın yanması ve ağrılarım ile uyanmamla birlikte sadece o iğrenç anılar gelmişti aklıma. Sadece ölmek istiyorum sadece geberip gitmek...















Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin