3.bölüm

3K 146 76
                                    

Düzenleniyor...

İnce bileklerimde alan kanlar ve bacaklarımdaki bıçak izleri canımı acıtıyordu. Bedenim gittikçe üşüyor ve halsizleşiyordu sandalyede bileklerim bağlı kanlar içinde oturuyordum jungkooka baktığımda gülüyordu gülüşleri bir psikopat, ruh hastası ile aynıydı.

Eh:d-dur artık lütfen İnce bileklerimde alan kanlar ve bacaklarımdaki bıçak izleri canımı acıtıyordu. Bedenim gittikçe üşüyor ve halsizleşiyordu sandalyede bileklerim bağlı kanlar içinde oturuyordum jungkooka baktığımda gülüyordu gülüşleri bir psikopat, ruh hastası ile aynıydı

dayanamıyordum acıdan kendimi bırakmıştım ağlamaya başlamıştım.
Jk:sanmıyorum güzelim

Demişti
Artık dayanamıyordum acıdan kendimi bırakmıştım ağlamaya başlamıştım. Gözyaşlarım onu ne kadar sinir etsede umrumda değildi sadece ağlamak istiyordum.

Jk:AĞLAMAYI KESS!

Elimde olmayan bir şeyi durduramazdım tek ağlamak ile yetindim birden sandalyeyi kendine çekip elindeki bıçağı yere atıp elleriyle çenemi tutup sıkmaya başladı. Gözlerinde ki siniri iç olmadığım kadar yakından görmüştüm içindeki o ruh hastası psikopatı belli edercesine bakıyordu ürkmeme neden oluyordu daha da fazla

Jk:sakın ama sakın sözümden çıkma!
Eh:n-neden bunu yapıyorsun (hıçkırarak)
Jk:senden delicesine hoşlanan biriyim ama benim duygularım aşk değil acı verir güzelim dünyadaki en tehlikeli varlığı kendine aşık ettin. (sırıtır)

Yorgunluk ve halsizleşiyordu vücudum gözlerimin yavaş yavaş kapandığını g
Hissetmiştim. Gözlerim kapanmıştı ve boynum yana düşmüştü. Ellerimdeki ve bacaklarımdaki kanlar vücudumu
ve ruhuma zarar veriyordu.

...

~

Gözlerimi açtığımda kendimi siyah bir odada yatakta buldum. Ellerimde sarılı olan bandajlar ile yavaşça yatakta doğrulmuştum. Kapıdan içeri giren kişiye gözlerim kaymışdı jungkookdu

Jk:evde olmuycam bu akşam kaçmaya çalışma seni bulur daha kötü şeyler aklının ucundan bile geçmeyen şeyler yaparım.

Eh:bırak beni

Jk:unut bunu artık seni bırakmam!

Eh:.....

Jk:bu akşam yokum

Eh:d-dur

Jk:ne var yine

Eh:b-ben karanlıktan k-korkuyorum ışıkları açık bırak lütfen

Beni hiç dinlemeden gitmişti onun için önemim bile yoktu kapıyı çarpıp gitmişti. Yatakta oturur pozisyona gelip yorgana sarıldım. Rahat rahat ağlamak için güzel bir yerdi göz yaşlarımı serbest bırakıp ağlamaya başladım.

...

~
Gece olmuştu ama hayla yoktu birden elektriklerin kesilmesi ile ürkmüştüm her yer karanlıkdı yavaş adımlarla kapıya gittim. Kapıdan dışarı çıktığımda hayla bir şey göremiyordum tek korkarak sigorta kutusunu arıyordum birden arkamda hissettim his ve sezi ile durdum korkmuyordum artık terlemeye başlamıştı vücudum korkudan tek kalmıştım olduğum yerde. Arkamı yavaşça döndüğümde kimse yoktu korkum az olsa da gitmişti kafamı önüme çevirdiğimde kalbim depart atmaya başlamıştı. Karşımda tanımadığım maskeli bir adam vardı elindeki pompalı silah ile karnıma doğru doğrulttu sadece korkudan gözlerim kocaman açılarak duruyordum kımıldayamıyordum.

X:şişşşşşşh ses çıkarma seni kimse duymaz dediğimi yap ve seni bırakim

Sessiz ve kısık ses ile birlikte

Eh:n-ne istiyorsun

Silahı boynumda gezdirerek ve etrafımda bir tur atıyordu

X:sadecee biraz para ve.... Eğlence

Eh:buranın sahibini tanıyor musun

X:umrumda değil bebeğim şuan

Eh:b-bana dokunma

X:ıhhmm..... hayır

Birden adamın boynumu duvara doğru yapıştırıp ile yalaması bir olmuştu. Korkum fazlasıyla artıyordu jungkook şuan ne yapıyordu tek düşündüğüm buydu birden aşağıdan gelen kapı açılma sesi ile birlikte cesaret gelmişti. Adamın özel bölgesine ayağım ile sert bir tekme atıp merdivenlere koşmaya başladım. Elektrikler gelmişti fazla korkmuştum. Ama merdivenlerin başına geldiğimde gördüğüm şey ile duygularım benden haraketsiz karmaşa içindeydi içimde bir şeyler kırılmıştı sanki Jungkook sürtük bir kızla öpüşüyordu ve elliyordu arkamdan gelen silahlı adamı fark etmemişdim sadece onları izlemiştim sanki dünya durmuştu iblis dediğim adama karşı bilemediğim bir şey beslemiştim. Sırtımda hissettiğim acı ile arkamdan adamın beni silahı ile vurduğunu anladım silah patlaması ile jungkookun gözleri büyümüştü buraya bakıyordu benim ise merdivenlerden düşmem bir olmuştu dengemi kaybedip düşmüştüm yerde kanlar içinde yatan vücudum ile gözlerim daha kapanmamışdı ama son kez jungkooka bakmıştım o kadın ile olabilmek için bu akşam yoktu ona karşı hiç bir şey beslemedğimi sanıyordum tek korku ve nefret sanıyordum yine yanılmıştım Kanlı vücudumu ve yerdeki kanlarımı sadece şaşkınlık içinde bakıyordu yanındaki kız ile....



Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin