Gözlerimi açtığımda yanımda baygın ve çıplak bedeni ile duran baygın yaralı o adam vardı. Etraf karanlıkdı ve ormanın herhangi bir yerindeydim. Jungkookun yanıma doğru gelmesi ile korku hissi yaşıyordum. Kaçmam hataydı belkide ama bunun illa bir cezası olacağını bile bile denemiştim.
"kaçmaktan zevk alıyorsun ama farkında değilsin benden kaçamazsın"
Sesindeki ürktücü ton her zamankinden farklıydı
Yanımda yatan yaralı adam baktığımda jungkook ayağı vücuduna basıp bana gülümsüyordu. O tam bir şeytandı. Her daim yanımda peşimi bırakmıycak bir iblis.
"Ihmm sence nasıl öldürsem"
"H-hayır yapma sana yalvarıyorum öldürme onun suçu yok jungkook! "
Aniden elindeki silah ile adamın beynine sıktığı mermi yüzümde hissettiğim kanlar beni korkudan titretiyordu.
Elimdeki kanlar ve yüzüme sıçrayan kan taneleri ile birlikte gözümden gelen göz yaşlarıyyle kafamı önemli eğerek ağlamaya başlamıştım.
Aniden patlayan silah sesi ile başımı sıyıran merminin hissettirdiği korku hissi ile bayılmışdım.
...
Gözlerimi açtığımda karanlık ve sessiz odada ellerim ile ayaklarımın bağlı olduğunu anladım. Üzerimde hissettiğim boşluk hissi çıplak bir. Bedende ellerim ve kollarımın bağlı olduğunu farkettim.
Kapının kulubunun açılması ile ellerimdeki kelepçeleri oynatmaya çalışıyordum.
"Uyanmışsın"
"N-neden "
Demiştim titrek ve kısık sesim ile titreyen göz bebeklerim ile ona bakıyordum.
"Hiç sadece eğleniyorum"
"H-hayır bırak beni istemiyorum! "
"Ihm ben istiyorum"
Demişti yüzündeki o şeytani gülümsemesi ile
"Ç-çöz beni lütfen bırak "
Elim ile kelepçenin kilidini zorluyor ve haraket etmeye çalışıyordum. Bileklerimi ve ayak bileklerimi kelepçe ile bağlanmıştı. Haraket edemez durumda çırpınıyordum sadece.
Etrafımda attığı tur ile üzerimde hiç bir şey olmayan yara izleri ile ve kapanmayan yaralarıma bakıyordu.
"Benimle ol "
Dediği şey ile gözlerim büyümüşdü ondan tiksinirken onla olmamı bekliyordu.
"N-ne"
Diyebilmiştim titreyen sesim ile
"1 gecelik benle yat isteyerek seni serbest bırakçam."
"İ-istemiyorum"
Demiştim başka yöne bakarak bana her daim taciz ettiği ve işkence eden bir adam ile yatmak akıl alır gibi değildi. Benden böyle bir şey nasıl isteyebilidi ki. Ondan sadece nefret edicem sonsuza dek.
"Tamam peki"
Eline aldığı büyük bıçaklardan biri ile yanıma doğru yaklaşıyordu. Daha da korkmamı sağlayan o koca bıçak ile bana yaklaşmış ve vücudumda gezdiriyordu.
"Sen her daim bana ait bir zavvalısın bunu biliyorsun dimi"
"........"
"Senin sahibin benim ve benim istemediğim şeyleri yaparsan acı sonla biter"
".............."
Sadece gözlerimi sıkıp kapatmıştım enseme doğru sessizce fısıldayan sesini duymamaya çalışıyordum.
"Duydun mu güzelim"
Demişti enseme doğru sessizce ve karanlık ses tonu ile
"E-evet"
Diyebilmiştim tek titreyen ve kısık sesim ile birlikte
Aniden yüzümde hissetiğim acı ile bayılmıştım. Vurduğu sert tokat ile gözlerim kapanmıştı
....
Gözlerimi acı ve ağrım ile zor açıyordum. İlk gördüğüm şey jungkooktu yüzümde hissetiğim acı ve bedenimi saran işkence yaraları ile inlemiştim. Titriyordum korkudan ağlıyor ve titriyordum bana şeytani gülümsemesi ile gözlerime bakıyordu
"N-ne yaptın bana adı herif "
"Şişşh sadece güzel bir bedene sahip oldun"
"S-sen hastasın"
"Evet mazoşist bir hastayım güzelim"
Hıçkırıklar eşliğinde vücudumdaki acılar ve ağrılarımla ağlıyordum. Eliyle yüzümdeki saçları çekip kenara atmıştı. Ve eline sigarasını alıp içmeye başlamıştı.
Dokunduğu her yer acıyor ve tiksinmeme neden oluyordu. Aşağıda gezdirdiğim gözlerim ile vücudumun sadece kanlı bir beden olduğunu görmem bir olmuştu. Eski fiziğim yerine artık sadist bir psikopatın eseri olmuş bir bedeni taşıyordum. Yüzümdeki şişlikler ve morarıklar her yanımı acıtıyordu. Ağlayamıyordum, bu yaralar ne zaman geçer bilmiyordum sadece onun oyuncağı olmuşdum. Gözlerimi acıyla kapatarak yorgun bedenimi uykuya vermiş ve soğuk uykuya teslim olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
Fanfic"yaptığım hatalar için her zerreni öpmek istiyorum" Fakat bazen bazı hatalar geri alınamaz.