***
Eun ha gün geçtikce zayıflıyor, bu iyi değil. Hayır onu sevmiyorum ama kolayca ölmek için çabalaması diğer kadınların aksine sakin ve sessiz hayat çabasında olması sinir bozucu tahmini 40 kiloya kadar düştü.O cidden ölmek için elinden geleni yapıyor. Ama hayatı iğrenç, yerinde olsam aynısını yapardım.
*telefon sesi*
-efendim Namjoon
+yarın Şirket'de YYT toplantısı var, gelmeyi unutma diye aradım.
-tamam, uğrarım.
Telefonu kapatma sesi*
YYT, yüksek yatırım toplantısıdır yılda bir kez olan bir toplantıdır. Herneyse Eun ha'yı merak ediyorum, gidip görsem iyi olur.
Odasına doğru çıkar.
-hey eun-
-Kyaaa- kapıyı çal!
-ne? Soyunuk vücudunu hiç görmemisim gibi tepki verme bana, ve ayrıca daha geçen evlendik karıcım utanma..
-doğru..
Bana işkence ederken de vücudumu görmüştü binlerce kez görmüştü.. Yine de neden tuhaf tepki verdiğimi anlamıyorum..
-d-dışarı çıkar mısın?
-h-hayır ç-çıkmak istemiyorum *sırıtır*
Dalga geçiyor-
-otur yatağa
Ne yapmak istiyor yine.. Pekala dinliycem dediklerini zaten başka seçeneğim yok..
*Oturur, jungkook'da yanına oturur*
-Fiziğin berbat, kilon zayıfın altı, yüzün ilk gördüğüm günkü kadar güzel, huyların aynı.
+ne demek isti-
-Ben konusurken beni bidaha bölme, şöyle diyeyim güzelim, kendini öldürmeye ve vücudunu bok etmeye çalışıp senden iğrenmemi sağlamaya çalıştığın açık, değil mi?
+sen
-ne demek istediğimi anladın, senden nefret ediyorum ama aynı zamanda seviyorum bilirsin acı ve aşk aynı şeylerdir..
+....
O yine haklı..
-yarın yokum evde kal, her ne bok yapıyorsan yap ayın sonunda 50 kilo üstü olmuş ol.
-ya olmazsam?..
-*Sırıtır*
*fısıldar*
-ölmek mi istiyorsun?
-hay- evet..
-pekala yaşarken de ölebilirsin.
+tamam dediğini yapmaya çalışıcam lütfen artık git..
-aferin kızıma.
Jungkook'a karşı hiçbir zaman belirli şeyler besleyemedim.. O harika bir yüze sahip içi hep boktandı. Pislikten ibaret bir karakteri var, keşke daha güzel karakteri olsaydı.. Ne diyorum ben psikopat her zaman psikpattır.
***
Gece 02.30
Mhp.. Ayak sesleri.. Dur ne kapı açık...... Jungkook'un kapıyı kapattıp gittiğine yemin edebilirim.
K-korkuyorum, heryer karanlık tek gördüğüm kapı açık ve ayak sesleri...
Aşağı katta yukarı çıkıyor gibi, jungkookun odası yanda eğer o gelmeden hemen gidersem yetişebilir miyim?
*hafif sesle koşma sesi*
Geliyor buraya geliyor...
-imdattttt! Dur gelme!
***
-hey Eun ha uyan!+n-ne gerçek değil mi..
-ne oldu neden deliler gibi bağırıyorsun?
+kabus..gördüm.
-peki ben gidiyorum uyumaya-
+d-dur...
-?
+yok bisey..gidebilirsin.
***
saat 02:04
Uyuyamıyorum.. Nedensizce korkuyorum kabustan dolayı mı? Jungkook gibi duygusuzdan farklı bir cevap da gelmezdi zaten.
Acaba uyuyor mudur-
*hafifce kalkar *
Hayır bu iyi bir fikir değil... Ama korkuyorum.
Onun kapısının önüne nasıl geldim ben- ve tuhaf inlemeler de ne-
-ıhm
+hey iyi-
-.....
+ö-özür dilerim.
Hemen gitsem iyi olur, görmemem gerken bir şey gördüm. Utanıyorum neden direkt girdim odaya
*kapıdan çıkar*
+ne dur-
*kapıdan içeri çekilir *
-nereye gittiğini sanıyorsun?
+b-ben özür dilerim, korktuğum için geldim fakat yanlış yaptım.
-neden korktun?
+üstün-
Hey o çıplak *utanır* tanrım cidden ne yapıyorum ben..
+üstün ç-çıplak-
-yani? Daha demin mast-
*eliyle ağzını kapatır*
+Ö-özür dilerim lütfen unut olanları.
-Ahaahaha siktir utanıyor musun, kaçıncı seviye benden utanman
+..... kabusdan dolayı, Belki- neyse unut gitsin
-belki?
+uyuyamadığım için beraber yatarız düşünmüştüm, o-oldu mu? Memnun olduysan gitmek istiyorum odama.
-hayır.
+N-ne
*kucaklar*
+naptığını sanıyorsun, yanına gelmek hataydı zaten hey bırak be-
-hiç susmaz mısın, susmazsan başka şeyler yapabilirim.
+......
-beraber uyumak istediğini söyledin yat eşofman giyip geliyorum.
-5 dk sonra
-uyumuş..
Eun'un üzerine yorganı örtüp yanına yatmıştım, o güzel uyuyordu.. Yüzü, kahverengi gözleri, fındık burnu,kiraz dudaklar.. Hepsi onu ilk gördüğümdeki gibi.
Değişen tek şey bendim, bir pisliğe dönüşmek benim suçumdu, onun için deli oluyordum hayla oluyorum.. Onun kanını seviyorum, morarmış fiziğini seviyorum..
Evet ben bir hastayım ama onun sayesinde, ona inanamıyacağı kadar takıntılıyım..
.
.
.
.
.
.! Not: çok zamandır yb atmıyorum dediğim gibi önceden de hiçbir bölüm 500 olmadan yb gelmiyor, ve doğrusu üniversite sınavları yaklaşıyor seneye sınava giricem ardından resim öğretmliği felan uzun zamandır çok çalışıyorum derslere bu yüzden watty'e girmeyi unuttum gibi bir şey oldu. Eskisi gibi yb atma isteğim yok, eskiden tutmasını isterdim kitabın tuttu ama artık isteğim kalmadı teşekkürler okuyan herkes için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
Fanfiction"yaptığım hatalar için her zerreni öpmek istiyorum" Fakat bazen bazı hatalar geri alınamaz.