1.bölüm

4K 164 164
                                    

Düzenleniyor...

Tarih 👉🏻

Bugün günlerden cumaydı Lee yeo min ile buluşçaktım. Üstüme gardırop'tan birkaç giysi seçip giydim.

Ve kapıdan çıktım evden çıkıp konuma gidiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve kapıdan çıktım evden çıkıp konuma gidiyordum. Yolda birden yağmur başlamıştı. Çiseleyen yağmur yüzüme karşı vuruyordu yanıma şemsiye yoktu. Arkamdan gelen kişi ile ürkmüştüm. Kafamı çevirdiğimde yeon min olduğunu gördüm.

-korkuttum mu?
-hayır, yani evet ama önemli değil
-bara gidelim mi
-üstüm ile mi?

Barlardan hoşlanmazdım. O nargile ve içki ile sigara kokusu midemi bulandırıyordu. Oraya en son lise zamanımda gitmiştim ve hayatım o günden beri kararık bir halde.

-ahh hadi ama ne düşünüyorsun?
-barlar bana göre değil yeo min
-eun ha bir kere bir şey istedim
-ama üstüm ıslak ve üstün müsait değil ve hem en son oraya gittiğimde-.. Boşver

Az daha söylüycemi fark etmiştim onu bunu söylersem benden belkide kaçardı herkes gibi olmaz o benim tek arkadaşım.

-ne oldu en son gittiğinde

Söylememek için bir kaç yalan uydurmak zorunda kaldım..

-tanıdık biri ile tartıştım.

-peki inanmış gibi yapıcam, önemli değil

Kırmak istemiyorum seni.. Özür dilerim istesem de zaten o çocuk orada değildir. Barın sahibinin kendisinin amcasının olduğunu biliyorum bu yüzden belki.. çok kafaya takıyorumdur belkide, yeo min 'i üzmek istemiyorum..

-peki, gidelim.

-gerçekten mi?

-Evet, ama erken gelelim

-tamam

***

İçeri girdiğimde tanıdık gelen sigara ve içki kokusu vardı. Burası benim hayatımın cehenneminin başladığı yerdi kimse bir şey bilmezken yeo min direk barmenin yanına gitti ve yan büyük masalardaki bakışlar, sigara dumanları, miğde bulandırıcı görüntüler midemi bulandırıyordu.

***
Yeo min fazla içmişti 6 bardaktan fazla içmişti ve sızmıştı ben ise onu uyandırmaya çalışıyordum. Üzerimde hissettiğim bakışlar beni korkunun içine çekiyordu sanki..şuan biri beni izlediğini hissediyordum tüylerim diken diken olmuştu. Yavaşça kafamı yeo min'in olduğu yerden etrafıma çevirdim kimse yoktu.. yoktu ve boşa baktığımı düşündüm jung chulu arayıp yeo min'i almasını istedim.

Barda tek kalmıştık bu beni korkutuyordu aynı zamanda yeon ile beraberdim.

***

Jung chul gelince direk yeo min'i kucağına alıp arabasına bindirdi ben ise tek kalmıştım onlar ile gidemezdim. Giderdim ama jung'a borçluydum yalnız bıraksam iyi olacak. Onlar gittiğinde  içeri girip çantamı alıp barın kapısına doğru ilerledim.

Ama birden kapının  kapanması ile durup kalmıştım sanki vücüdum buz kesilmişti. Yüzüm korkudan renk değiştirmişti. Barda kimse yoktu sadece ben vardım yada ben öyle biliyorum, kafamı ürkerek arkaya doğru çevirdiğimde bedenim ile yukarıda beliren yüz görmüştüm bu oydu, korktuğum şeyi yaşıyordum  beni bulmuştu..

B

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B

uradan çıkmak için herşeyi yapabilirdim. Kapıyı tüm gücümle her ne kadar vursam da olmuyor açılmıyordu. Psikolojimin yarı bozuk olması bu pislik yüzündendi ne fark eder yine bozulcak..

-Kimse yok mu?!

-...

Flash back

Yıl 2017 Busan

Bugün günlerden cumaydı ve ben ha- won ile bara gidicektim. Ama  ısrarı üzerine bara geldiğimizde ha - won ben biri ile tanıştırmıştı bakışları gerçekten tuhaftı.. ve iğrençti. Ha won Fazla içmişti ve tek kalmıştım. Çocuk   yanıma gelip bileklerimi zorla tutup kendine çekmişti ben ise tek gözlerim şaşkınlıktan açılmış korkudan ona bakıyordum.

-bırak beni

Bileğimi çok fazla sıkı tutuyordu..

-güzel bir gece yaşat lütfen

-ne b-bırak beni!

Nolduğunu anlamaya çalışırken kaçmaya  için çalıştım, geri yakalamıştı. Yüzümde hissediğim acı ile gözlerim kapanmıştı.

Gözlerimi açtığımda bedenimde hissediğim acı ile gözlerimi açtığım üstüme baktığımda soyunuk olduğumu fark ettim direk gözlerim dolmuştu yavaşça ağlamaya başlamıştım. Yatakta kan lekeleri ve üstümde bıçak izleri bedenimin bazı  morarık bölgeleri... 16 yaşımda kaldıramıycam acı  tatmıştım tecavüzden fazlasıydı

Üstümü giyinip zor yürüyerek odadan çıktığımda ha won'nun yerde yatan kanlı ve Cansız bedeni ile karşılaşmışdım

O-o öldürülmüştü ve parçalanırcasına bıçak izleriyle kapalıydı

Sonrasını hatırlamıyorum çok kararık


Yıl 2018 Busan

Bilekerimde ve bacaklarımda olan bıçak yaraları her gün daha da kötüleşiyordu. 16 yaşımda başlamıştı benim hayatımın cehennemi jungkook ile tanıştığımda zorla tanışmıştım beni beğenmesi ve bana iğrenç şeyler söylererk dokunmasının ardından 1 yıl geçmişti.

Benden 4 yaş büyükdü ama aynı okuldaydık.  Kendimden nefret ediyordum.. artık dokunduğu her yer acıyor ve kanıyordu.

Artık hayatımda o yoktu ben 17 yaşındaydım, o ise liseyi bitirince gitmişti tabii-...

Bir gün beni bulacağını söyleyip gitmişti.. Buna inanmamıştım bilmiyorum bulamaması için herşeyi yaptım.

ha wonu öldürdükten sonra arkadaş edindiğim bütün herkesi öldürüp benim acı çekmemi izlemişti artık kimse arkadaş olmuyordu çevrem kalmamıştı ta kii.. Lee yeo min ile tanışıncaya kadar.

Ondan hep saklamıştım, beni terk etmesinden korkup kaçmasından korkmuştum. Artık tek dileğim onla karşılaşmamaktı..

Flack back end

Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin