9. Bölüm

2.3K 132 58
                                    

Jungkookun elindeki bıçak ve işkence aletleri ile vücuduma acı ve dein çizikler atıyordu. 2 saat olmuştu artık güçsüz ve halsizlik vuruyordu bünyeme. Jungkook keyif verici bir şekilde sırıtıyordu. Tenimde ki kan yavaşça çekiliyordu.

"d-dur acıyor"

"ıhm güzel, cezanı çekiyorsun güzelim"

Bacaklarım ve bileklerim kızarmıştı bıçak yaralarından. Gözlerimden aşağı dökülen göz yaşlarımı tutamaz haldeydim. Acının verdiği hissi artık alışmıştım sanki vücudum elbet bir gün daha da kötü bir durumda olacaktı. Sadece acının umutları yitirip karanlıkta savrulmak gibiydi seninle olmak.

Elindeki bıçağı sert bir şekilde bacaklarıma çizik atarak kanatmıştı. Yorgun ve bitkin bir şeklide gözlerim kapanıyordu. Vücudumda biriken acı tarif edilemez bir şekilde devam ediyordu.

~

gözlerimi yavaşça açmıştım. Yüzüme karşı vuran güneş ışınları ile uyanmıştım. Vücudumdaki acı ve ağrılar ile hayatıma lanet okuyordum. İçeri giren jungkook ile göz yaşlarımı sildim.

Jk:aşağı in

Diyip kapıyı sertçe kapatarak gitmişti. Hayatta yaşama amacım yok oluyordu her geçen gün biraz daha azalıyordu. Ayaklarım ve bileklerim sargılıydı, pansuman yapılmıştı yaralarıma sanırım. Odadan çıkıp aşağı indiğimde taehyung vardı. Aşağı inip jungkooka az yakın durdum.

"Taehyung'un diyeceklerini dinle tek"

Kafamı olumlu anlamda sallamıştım tek.

"fazla göze çarpıyor kız, son olaydan sonra daha fazla karıştı olaylar"

Demişti Taehyung sözlerinin altından çıkçak şeyi merak ediyordum. Jungkook bana öldürücü bakışlar atarak taehyung'a döndü.

"umrumda değil"

"kızı öldür"

Taenin dediği şey ile korkum daha fazla artmış bir şekilde gidiyordu. Jungkook bunu istese çoktan yapardı diye düşünmüştüm. Sanırım yaşamak hiç bana göre değildi, bazen sadece ölmek istersin ve ben tek isteğim ölmekti.

"sen ciddi misin?"

"KIZI GEBERT JUNGKOOK! YADA..."

2.şık olduğunu düşünmemiştim böyle şeylere inanmazdım. 2.şans yada B planı gibi her zaman tek bir şık sunulmuştu. Ama fark etmezdi benim hayatımda 2. Şıklar bile karanlıkta savrulmaya yeter.

"SAÇMALAMA YADA NE!"

"resmiyete geçin ve sular durulsun"

Üstü kapalı bir şekilde bir şey söylemeye çalışmıştı. Ama ne olduğunu anlayamadım. Bazen sadece orta okul zamanlarımı özlüyorum. Ne güzel'di sanrım o dönemler benim son güzel senelerimdi.

"açık konuş TAEHYUNG!"

"peki, kızla evlen yada ölmesini izle"

Kısık ve sessiz bir şekilde

"h-hay-"

Diyemeden jungkookun bağırması ile. Korkmuştum.

"KES SESİNİ!"

"sanırım itiraz etme hakkın olduğunu sanmıyorum eun ha"

Demişti taehyung bana bakarak, sadece fazla ürkmüş ve çıldırmışça daha konu nereye kadar gidebilir diye düşünüyordum. Gözlerimin dolması ile yukarı kata doğru yüzümdeki ıslaklığı silerek çıktım.

"EUN HAA! AİŞH"

"üzgünüm jungkook ama kızı öldürme planı kurmaya başladılar bile"

"neden! Kim lan o OÇ!"

"dün akşam çete lideri olan kang-jin yani gebertiğin adam çete başıymış be intikam almak isteyen çok kişi var. Sonuç olarak kızı savunamasız sanıyorlar yada sürtüğün, bu yüzden resmi işlem yapalım dedim"

"bilmiyorum, düşünmem lazım"

"En fazla 2 gün"

"siktir git artık"

Demiştim tae gittikten sonra eun ha'nın üst katta ağlama sesleri aşağıya kadar geliyordu. Aişhh sinir bozucu çok ağlak bu kız. Lise yıllarında böyle değildi bu sonradan ağlayan bir kız oldu. Sevmiyorum hatta nefret ediyorum ağlayan insandan. Odaya girip yerde ağlarını gördüm.

Kucağıma alıp yatağa götürdüğümde susmuş bir şekilde bana çekinerek bakıyordu.

"ağlama sinirimi bozuyorsun!"

Diyip yatağa oturttum, bana karşı çekinik ve fazlasıyla utangaç ve kabuğuna çekinik biri olmasına artık alışmıştım.

"b-ben istemiyorum"

"neyi?"

"t-taehyungun bahsettiği konu"

"söz hakkına sahip değilsin"

Diyip gitmişti jungkook sadece lavaboya gitmek ile hata yapmıştım. Yapmadığım bir şey yüzünden işkence ve acı çekmek, ve daha ne kadar ileri gidebilir ki diye düşündüğüm anda evlenmek girmişti araya, karanlıkta savrulmak gibiydi seni tanımak jungkook. Hayatım her gün daha ne kadar beter olur dediğimde bir felaketin içinde kendimi kaybetmek gibiydi.

Yaşamaya değer bir şey yoktu hayatımda. İlk defa ölmeyi tercih ettim.










Sadist Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin