§I want to see him.

13.4K 564 860
                                    

Şu hikayeyi bilmem kaç yılında aklım daha bebeyken yazdım bakın gerçekten uğraşsam daha güzel yazabilirmişim ancak şu hikayeye gelen yorumlar beni acayip geriyor

Bakın tabii ki okuyun ancak saygı çerçevesinde okuyun seme olarak bahsettiğim Jisung ile okumayı bırakıp hatta bana sövenler bile oldu ki bu hikayede smut bile yok tanrı aşkına...

İki gram heyecanımızı lütfen bozmayın.

¶¶¶¶¶¶

! FLAŞ HABER!

Dün gece saat 11.35 sıralarında alınan habere göre, İncheon'da bulunan ve 10 yıllık olduğu bilinen İncheon Sanat Lisesi, bir anda alev almaya başlamıştır.

Geceyi aydınlatan alevleri gece bekçileri farkedip hemen itfaiye alevleri söndürmeleri için aranmıştır.

Daha önce bir malikane olan ama daha sonra Kang DongSu adındaki milyarderin bağışı ile çocuklar için devlet okuluna dönüştürülen binanın etrafında birçok ağaç, çiçek ve tutulmaya müsait bir sürü etken olduğundan yetkilileri korkutmuş ama sorun en kısa zamanda halledilmiş kontrol altına alınmıştı.

İtfaiye koca binanın alevlerini ancak iki saatte kontrole almayı başarmıştı bu nedenle okul artık kullanılmayacak dereceye gelmiştir.

Tek güzel haberin ölen ya da yaralanan birisinin olmamasıdır. Yangının neden çıktığı polis ve itfaiye tarafından araştırılıyor. Bir ay önce okulu kontrol eden denetimciler ise şuanda sorguya alınmış bulunmakta.

Eğitim bakanlığı İncheon'da bulunan tek devlet okulunun yanması yüzünden öğrencileri sevk etmeye kısa süre içerisinde başlayacaklarını duyurdular. Okulda yüksek not katında bulunan son ve 11. Sınıf öğrencileri devletin desteği ile özel okullara yerleştirilecektir.

Gelişmeler ile karşınızda olacağız!

Gelişmeler ile karşınızda olacağız!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

¶¶¶¶¶¶¶¶

"Lee Know..." Yunho hüzünle yanıp kül olan binaya bakan bedenin yanına çöktü. Uzun bir süredir buradaydı ikili, yaklaşık yarım saat olmuştu ve Know hala dik dik yanmış binaya bakıyordu. Havada hala yangından kalan uçuşan küller ve etrafa saçılan odun parçalarını hüzünle izledi ikisi de.

Yunho tekrar arkadaşına baktı. Onu anlayabiliyordu aslında. Gözlerinde bulunan ve akmaya hazır bekleyen yaşlar her an dökülebilirdi. "O yukarıda iyi olacak..."

"Dori..." Minho yerde bulunan küçük çakıl taşlarını avucu içinde sıkarak dudağını ısırdı. Güçlü olmalıydı... Ama asla yapamazdı. Başını eğerek burnunu çekti. Onu eve götürmeliydi kendi hatasıydı... Keşke bir gün daha beklemeseydi şimdi küçük meleği...

𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐄𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 § 𝐌𝐢𝐧𝐒𝐮𝐧𝐠 ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin