Soonie Doongie Dori Minnie~
¶¶¶¶¶¶¶
"Jeongin'in en yakını kim?" Minho elini kaldırdı. Felix, Jeongin'in uyandığını çığlık atarak herkese haber verdiği için ona bakan hemşireler durumu farketmişti. İçeriye girmeleri hala yasak olduğu için doktor ve hemşireler gelene dek üçü camdan ona el salladılar. Yunho biraz ağlamış olabilirdi evet.
Doktor içeriye gireli 15 dakika olmamıştı dışarıya çıktı. Odayı bekleyen üçlü dışında Jisung ve Koruması olan adam da oradaydı. "Yoksa yine mi nüks etti...?"
Yunho korku ile gözlerini açtığı zaman doktor kafasını salladı. "Aslında bayılması iyi olmuş diyebilirim çünkü erkenden farkettik. Jeongin'in ailesi ile yakın olduğumuz için ne olduğunu biliyorum."
"Ne oluyor Hyung? Neyi var Jeongin'in?" Felix bir adım atarak camdan ayrılıp yanlarına geldi. Minho dudağını ısırarak ayrılan doktorun peşinden biraz uzaklaşırken açıklama kısmı Yunho'ya düşmüştü. "Astımı akciğerlerden kaynaklanıyor, sıkışma yaşadığı için nefes alması güç. Ailesi doktor olduğu için sıkışmayı önleyecek bir ameliyat oldu. Eğer göğsüne darbe aldıysa ameliyat yerine zarar gelmiş olabilir."
"Na-Nasıl yani ne olacak ki?" Felix korku ile gözlerini açtığı zaman Yunho yorgun bir ifadeye sahip olsa da gülümsedi. "Merak etme, küçük bir sıkıntı yani dikkat edilmezse büyür sadece. Birkaç hafta oksijen ile gezmesi gerekecek. Zaten bizde kaldığın zaman gördün oksijen ile uyuyor. Eğer akciğerindeki sıkışma darbe yüzünden geri gelirse ameliyat olacaktır büyük ihtimal."
Yunho'nun anlattıkları ile Felix biraz daha rahatlasa da camdan arkadaşına bakmaya devam etti.
Ve arkalarındaki Jisung söylenen her şeyi duymuştu. Gözlerini hastanenin sert krem rengi zemininde gezdirdi. İçinde büyüyüp duran korku tanelerini bedeni titrerken hissediyordu. Minho onun yaptırdığını öğrenirse neler olur tahmin bile edemiyordu. Aslında tam olarak kendisinin suçu değildi yanlışlıkla olmuştu ama bu Minho'nun umurunda olmazdı.
Ve Jeongin'e neden bu kadar dikkat ettiğini de bu olayda öğrenmiş olmuştu. Onu boşuna kıskandığının farkındaydı ama Minho'ya olan sevgisi kıskanmasına yol açıyordu. "Jisung sakin ol." Koruması olan Hyung'unun uyarması ile derin bir nefes alırken başını kaldırdı. O sırada Minho doktorun yanından geliyordu.
Bir saniye kadar göz göze geldiler ilk çeken Minho oldu. "Tamamdır. Film çekmişler zaten, oynamaması için serum ile ilaç vermişler. Bir hafta boyunca oksijen ile gezmesi gerekecek. Akşama taburcu olabilir dedi." Elindeki reçeteyi salladığı zaman Yunho ve Felix güzelce gülümseyerek onu onayladılar.
"Bu arada... Size teşekkür edemedik." Minho arkasında onlara bakan ikiliye döndü. "Teşekkür ederiz Jeongin'i bulup buraya getirdiğiniz için." Üçü de aynı anda selam verince Jisung telaş yapmıştı. "H-Hayır sıkıntı değil gerçekten. İyi olduğuna sevindim."
"Bir sorun olur diye bu numaradan ulaşabilirsiniz. Hastane bize ait, her türlü yardımı vereceğiz." KangMin, Jisung'un ne işler yaptığını biliyordu. O nedenle yardım ediyordu. Kartı uzatınca Minho elini kaldırdı. "Hayır teşekkür ederiz. Bu kadarı bizim için yeterliydi."
"Pekala çocuklar, sizi bırakmamızı ister misiniz? Duyduğuma göre onun anemisi var." Yunho gözlerini Minho'ya çevirince Minho redettmek için ağzını açtı. "Lütfen, sıkıntı olmaz. Araba ile sizi evinize bırakacağız sadece."
"Gerek yok Jisung. Ben bırakırım." Felix yanlarına gelerek kulağına tuttuğu telefonu kapatarak cebine sıkıştırdı. Felix'in gözlerinde nedensiz bir diklenme vardı ve bunu farkeden Jisung tek kaşını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐄𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 § 𝐌𝐢𝐧𝐒𝐮𝐧𝐠 ✔︎
Fiksi PenggemarJisung, hayatın verdiği o boğucu dünyanın altından Minho sayesinde kurtuluyordu. Ancak tek sorun bunu Minho'nun bilmiyor oluşu. ☘︎ Sᴛᴀʀᴛ» 12/01/2021 Fɪɴɪsʜ» 28/04/2021 #Sʜɪᴘ 01 ¦18052021¦ #HʏᴜɴLɪx 01 ¦21062021¦ #SᴛʀᴀʏKɪᴅs 09 ¦19032021¦ #MɪɴSᴜɴɢ 14...