-Gözyaşlarımız Beraber-Tanıtım-

132 26 13
                                    


Selamlar...:)ilk kitabım ve watty'i ilk defa keşfetmişim gibi heyecanlıyım şaşsşqşslql
Tanıtımın sonunda bol bol konuşucaz o yüzden burayı çok uzun tutmicam...

Okulun ilk günü. İlk saatler. Karşımda o ve bütün gerçekler ortaya dökülüyor...

Ağzından kelimeler uçuşuyor ama ben bişey diyemiyorum.

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyor. Sadece tek hatırladığım onun telaşlı sesi..

Bu hayat dostumdan korkmamı sağlıyor. Yada herşeye boyun eğmemi.

Herşeye rağmen savaşmam gerektiğini biliyorum geceyi aydınlatabilmek için.

Bazı şeyler yaşandı ama eskide kaldı. Eğer ileride mutlu olmak istiyorsam bir seçim yapmam lazım.

Peki bu seçim hayatımı felaketin ortasından kurtarabilecek mi? Yoksa herşey dahada mı kötü olucak?

Çünkü bu büyük, büyük bir mesele

Çok korktuğum şeyler var, belkide olmasını hiç istemeyeceğim şeyler ama korktuğum ne varsa ona dönüştüm...

Küçük bir mucize istiyorum. Mesela senin bana ait olduğun ve benim sadece sana ait olduğum başka kimseye ait olmadığım, başka kimsenin kokusuna muhtaç kalmayacağım bir mucize ve mutlu olsamda olmasamda bu benim hikayem demek istiyorum....

Bu arada,

Ben Doğa, Doğa Özar

Bu hikaye 5 kişinin hikayesiydi daha fazlası değil. İçimdeki ateşi harmanlayan sadece o kişiydi . Belki bir felaketin eşiğindeyim yada tam ortasındayım ama herşeyden önce geceyi aydınlatmam lazım çünkü onun bana ihtiyacı var... Peki ya bu felaketten kurtulana kadar bu işte beraber miyiz?

Selamlarr:)
Nedense çok heyecanlıyım. İlk kitabım olduğu içinmi Bilmiyorum ama neyse yakında uzun uzun konuşucaz. Kitabımızın adı "Oyun İçinde Aşk" desteklerinizi bekliyorum 1. Bölüm gelmeden karakter tanıtım bölümü gelicek... Hepinizi öpüyorum:')

Gözyaşlarımız Beraber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin