7. Bölüm: Baloda Çok Güzeldin

9 2 0
                                    

Selamlar :) Uzun bir aradan sonra tekrardan sizlerleyim... Bir süredir bu bölüm hakkında düşünüyordum. Neyse sizi daha fazla tutmayayım. Bölüme geçelim... :)

Gözyaşlarımız Beraber
7. Bölüm: Baloda Çok Güzeldin.
*Teşekkür ederim*

---

"Nerden çıktı bu?"

Aslında o gün vericektim ama unutmuşum. Yinede iyi oldu. Dedi Ege tebessümle

"Teşekkür ederim."

Arabada yine sessizlik oluştu. Ve sessizliği bölen Ege oldu.

"Doğa ben bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim."

"Ne yani ben çirkinmiyim? Aslında güzel olduğumu düşünmüyorum." dedim kıkırdarken.

"Hayır güzelsin"

Ege'nin tam olarak ela gözlerine baktım. Parlıyordu. Ela gözleri onu daha güzel kılıyordu. Ege araba sürmeye devam ederken şu cümleyi kurdu "Bana öyle bakma." dedi. Anlık bir cevap verdim. "Nasıl bakıyım?" dedim. Ege sustu bir cevap vermedi. Bende önüme döndüm on dakika sonra okula vardık. Ege arabanın kapısını benim için açtı ve elimden tutarak birlikte okula girdik. Balonun olacağı salon çok büyüktü. Ve salonda o kadar kişi vardık iğne atsan yere düşmezdi.

"Gel hadi bizimkiler orda."

Bizimkilerin yanına doğru yürümeye başladık. Masada Bulut, ve Demir vardı. Sonradan kadroya Su eklendi. Sadece mesafeden ben görmemişim

Ege o anda masadan kalktı ve bir kızın yanına gitti. Kızla konuşmaya başladı. Hem baloya benim partnerim olarak geliyordu hem de gidip başka bir kızla gülerek sohbet ediyordu.

"Ege'nin yanındaki Gamze değilmi ya?" dedi Bulut Su'ya

Tanıması çok normaldi çünkü çocukluktan arkadaşıydı. Ama bana birşey demeyip Gamzenin yanına gitmesi onurumu kırmıştı.

"Aynen ne kadar değişmiş." dedi Su şaşkınlıkla

Doğa noldu neden gözlerini diktin onlara? Dedi Demir

"Hiç normal bir şekilde baktım. Başka bişey yok."

Ve gergin ortamı bölen kişi Bulut oldu. "Ya ben çok susadım. Bana su alabilecek koca gönüllü birisi varmı?"

"Ben alırım. Galiba şurada vardı." dedim ve biraz onlardan uzaklaştım.

Gerçekten alınmıştım.

Buluta su almaya gitmek için oturduğum yerden kalktım. Su alacağım yer biraz uzakta ve bar mekanlarında olan bir yerde satılıyordu. Tam gidecekken bir çocuk beni durdurdu. Ve şu cümleyi kurdu "Hey selam Dans etmek ister misin?" O an neden ben diye düşündüm ve hemen cevap olarak "Şimdiden teşekkürler, dans etmek istemiyorum ve Hayır, ellerinin üzerimde durmasına gerek yok." dedim. Çocuk şoka uğramıştı sanırım ve kusura bakma diyip gitti. Bir anlık sinirle söylemiştim sedece. Ama kafamı buna takmak istemiyordum daha fazla.

Bulut'un suyunu alıp masaya geri döndüm. Ve ona uzattım.

" Teşekkür ederim Doğa."

"Rica ederim."

O an çok tanıdık bir ses adımı söyledi. Arkamı döndüm ve tam arkamda çocukluk arkadaşım Bora duruyordu.

Doğa! Seni gördüğüme çok sevindim. Dedi Bora heyecanla.

"Bende!" diyip Bora ile sarıldık. Bora ile sohbet ederken Ege'nin gözlerini üzerimde hissettim. Ve Ege'ye baktım gerçekten bana bakıyordu. Birazda sinirliydi. Kendisi Gamze ile konuşunca sıkıntı yoktu ben konuşuncamı sinirlenmişti. Garip. Önüme dönüp Bora ile sohbet etmeye devam ettim.

Gözyaşlarımız Beraber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin