6. Bölüm: Neden Ben?

13 5 0
                                    


Selamlar güzel bir bölümle karşınızdayım burayı çok uzun tutmicam hepinize iyi okumalar. :)

Gözyaşlarımız Beraber

----

6. Bölüm: Neden Ben?
*Çünkü senin kalbin temiz atıyor...*

Ege kapıyı açtı ve içeriye girip bize nereye geçeceğimizi söyledi. Evin içi o kadar büyüktü ki ve bir yandan soğuktu.

Bulut ile bulduğumuz bir koltuğa yerleştik. Ege ise başka bir odada bişeyler arıyordu. Sonra Ege seslendi "Doğa bir bakar mısın?" bende "Geliyorum" diye seslendim Ege'ye.

Ege'nin sesinin geldiği yöne gittim ve odadan içeriye girdim. Oda eski bir yatak odası gibiydi. Yatak, dolap ve sandık falan vardı odada. Ege ise yanıma geldi beni elimden tutup dolabın karşısına götürdü. Elimi bıraktı ve dolabın kapağını yavaş bir şekilde açtı. Tam açıcakken durdu ve geri kapattı.

Ege: Şimdi içinden çıkaracağım şey benim için çok özel. Annem geçen gün bana haber verdi artık Ankara'da yaşayacakmış iş için. Bende birşey diyemedim, yani desemde fayda etmeyecekti. Ama annem benden birkaç sene önce birşey istedi. Ve bana dediki "Eğer onu sevdiğin birine verdiğin zaman olurda ben yaşamazsam bırak nabzım orda atsın..." dedi bana annem ölmedi ama vermenin zamanının geldiğini düşünüyorum.

"Neden ben?" diye bir soru çıktı ağzımdan.

"Çünkü senin kalbin temiz atıyor..." dedi Ege romantik bir ses tonuyla

Ege bunları derken bir yandan içim garip olmuştu. Ama huzurluydum. Sonra Ege tekrardan dolabı açtı ve dolabın içinden" bembeyaz bir elbise" çıktı. Elbise o kadar güzeldi ki gözlerimi alamadım. Ege elbiseyi dolaptan çıkardı ve bana verdi.

Ege: Hadi git dene çok yakışacağına eminim.

"Müsait misiniz?" diye seslendi kapının arkasından Bulut. Esprinin tam vaktiydi. Biz birşey söylemeyince içeriye daldı. "Abi acıktım ama hadi gelin bişeyler yiyelim." dedi ardından. Sonra biz birşey demeden odadan çıktı.

"Ege çok teşekkür ederim...." Dedim ve elbiseyide alıp odadan çıktım. Üstümü değişmek için ilk gördüğüm bir odaya daldım bu oda çocuk odasına benziyordu elbiseyi bir kenara bıraktım ve odayı incelemeye başladım. Duvardaki bir resim dikkatimi çekti annesinin kucağına oturmuş bir bebek resmi. Bu fotoğraftaki bebek aynı Ege'ye benziyordu. Ve kare bir şekilde gülmüş kameraya bakıyordu. Biraz daha inceledikten sonra elbiseyi tekrar alıp giyinmeye başladım. Elbise sanki tam bedenime özel dikilmiş gibiydi. Ve o kadar güzeldiki. Odadaki aynaya baktım ve elbisenin bedenime çok yakıştığını farkettim. Odadan çıktım. Ve Ege ile Bulut'un yanına gittim.

Tam oturdukları odaya girdim ve ikiside şok olmuş bir ifadeyle bana bakmaya başladılar.

"Fikirlerinizi söylicekmisiniz? Yoksa böyle bakmaya devam mı ediceksiniz?" dedim kıkırdayarak.

"Doğa bu ne güzellik. Çok iyi oldun be kızım." dedi Bulut ve gözleri parlıyordu.

"Bu elbise bir anneme çok yakışırdı bir de sana. Çok güzel olmuşsun" dedi Ege ve ben ise
"Arkadaşlar siz beni utandırmaya falan mı çalışıyorsunuz?" dedim utangaç ses tonuyla.

Ve Bulut kıkırdayarak "Evet "kıs kıs kıs" dedi.

Hemen odadan uzaklaşıp üstümü değiştiğim odaya gittim. Üstüme eski kıyafetlerimi giyip odadan çıktım. Ve bizimkilerin yanına gittim tekrardan.

"Evet ne yapmayı düşünüyoruz?"

"O konuda pek bir fikrim yok..." dedi Bulut.

" Birşey söylicem baloya kimlerle gidiyoruz partnerlerimiz kim olucak?"

Gözyaşlarımız Beraber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin