Selamlar güzel bir bölümle karşınızdayım tekrardan. Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın iyi okumalar.
---
Gözyaşlarımız Beraber
4. Bölüm: Yıldızların altında.
"Düşüncelerim yerine yıldızlar benim arkadaşım."Zamana bırakalım Ege. Herşeyi zamana bırakıyoruz. Eğer başımıza kötü birşey gelse zamana bıraktığımızı düşünsene. Birimiz yaşayacak ama solumuz ölmüş olucak zaman bizden sevdiklerimizi alıyor Ege. Zamana bir bırakırız iki bırakırız üçüncüsünde solumuz yok olur artık çaresine düşelim nolur.
"Haklısın ama Demir bu, en fazla ne çıkarki altından?"
Altından ne çıkar bilmem, ama ortada küçük yada büyük bir durum var. Dedim.
Ege yaşadıklarımız çok fazla değilmi? Yaşıtlarım var, dertleri var ama yani bilmiyorum bir şekilde atlatıyorlar.? Diye sordum Ege'ye.
" Yaşadıklarımız ağır kabul ediyorum. Ama birlikte herşeyi atlatabiliriz Doğa." haklıydı bir yandan.
Sustum sadece sustum. Soyutladım hayata karşı kendimi. Ve tam o anda telefonum çaldı. Arayan Babamdı....
Babam iyi misin? Dedim titreyen sesimle babamla uzun süredir görüşemiyorduk. Ağlamama ramak kalmıştı resmen.İyi olmaya çalışıyorum canım kızım seni çok özledim. Dedi babam.
Bende baba bende çok özledim. Bir an önce iyileş artık. beni yalnız bırakma nolur.
Yanlız kalmayacaksın asla. İyileşicem ve senin yanına gelicem. Dedi ve telefonu kapattık. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum
"Baban mı aradı? İyi miymiş?"
Evet babam arada sesi iyi geliyordu. Babamın sesi iyi geliyordu ama benim sesim titriyordu. İçim ağlamak istiyordu, dışım ise güçlü durmak istiyordu. Peki ya ben ne yapmak istiyordum?
Ege:İyi misin? düşüncelere daldın.?
Düşüncelerimi denizde boğmak istiyorum. Düşünmek istemiyorum. Düşündükçe kafayı yiyorum çünkü Ege.
Anlıyor musun?
Anlamıyorsun.
Gerçekten artık kafayı yicem. İnsanlar beni anlamayı bıraktı. Düşüncelerim boğazımı sıkıyor. Dedim ve gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı çok dolmuştum. Kendimi tutamıyordum. Sadece babam değil bir sürü konu hakkında düşünüyordum. Ve bu bana ağır gelmişti.Ege: Şş Doğa sakin ol. Yapma bunu kendine. Düşüncelerimiz olmasa biz bir hiçiz bunu unutma. Düşüncelerin seni ayakta tutucak belkide.
Gerçekten tutabilecekler mi? Bunları kaldırabilecek miyim? Dedim ağlarken.
Ege: Eğer sen izin verirsen düşüncelerin seni ayakta tutacak Doğa.
Ege ben çok daraldım, kendimi iyi hissetmiyorum. Gözüm kararır gibi oldu o an. İlaçlarım Yanımda mıydı diye hatırlamaya çalıştım.
İlaçların yanında mı güzelim? Dedi Ege telaşlı bir ses tonuyla. O telaşlıydı ama ben değildim kendimi güvende hissediyordum. Ve bana ilk defa güzelim demişti.
Çantamda olması lazım. Dedim Ege'ye. Ege çantamda ilaçlarımı ararken ben kendime gelmeye çalışıyordum. Ege ilaçlarımı buldu ve bana içirdi.
Ege: Hastaneye gidelim mi? İyi değilsen?
Hayır istemiyorum daha iyiyim. Dedim. Ve bunu dedikten sonra Ege bana sarıldı. Bende düşünmeden ona sarıldım. Daha iyiydim ama çok yorgundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşlarımız Beraber
AcciónGözyaşlarımız Beraber Bu bir gözyaşı hikayesi, birlikte üzüldüğümüz ama en çok birlikte mutlu olduğumuz bir hikaye. Peki ya sen Gözyaşlarını tutmayı hiç denedin mi? Denemedin çünkü hep içinden akıtmak istedin. Ama ben tuttum. Zorluklara rağmen. Akı...