5. Bölüm: Herkesten Uzak Sana Yakın

17 10 0
                                    

Selamlar yeni bir bölümle karşınızdayım. Bu bölümbenim için çok keyifli oldu. Yazarkende çok eğlendim. İnşallah sizde eğlenirsiniz bölümü okurken. İyi okumalar... :)

Gözyaşlarımız Beraber

---

5. Bölüm : Herkesten Uzak Sana Yakın "Bırakma Elimi."

Saat tam olarak gece 1 olmuştu ama annem ortalıkta yoktu. Geç kalıcam demişti evet ama saat gece 1'e kadar ne toplantısı olabilirdiki?

Annemi birkaç kere aradım ama açmamıştı. Tekrardan aramaya karar verdim. Birkaç kere çaldı tam açtı diye sevinecektim ki telesekreter olduğunu anladım. Açmıyordu, başına birşey gelmiş olabilir miydi? Allah'ım birgünümüz de güzel geçsin artık.

Tam bu cümleyi kurduktan sonra annem aradı.

"Anne neden açmıyorsun telefonu saat kaç oldu neredesin?"

"İyiyim kızım yoldaydım açamadım senide korkuttum özür dilerim." dedi annem.

Birkaç birşey daha konuştuktan sonra kapattım ve rahatladım.

Ama şuan nedense kendi halime gülüyordum tam aynanın önüne geçmiş pijamamı süzüyordum. Üstümde o kadar komik duruyordu ki resmen çuval gibiydi. Biraz daha pijamamı süzdükten sonra gözlerim çoraplarıma çarptı pijamalarımla o kadar uyumsuzdu ki. Gülmekten başka hiç birşey yapmıyordum. Etrafta salak gibi geziyordum. Biraz daha kıkırdadıktan sonra yatağıma uzanıp uyudum.

Uyandığımda saat sekizdi. Annem büyük ihtimalle erkenden çıkmıştı evden. Şarjda olan telefonumu aldım ve biraz karıştırmaya başladım. Ve tam o an bir bildirim geldi.

Gönderen: Aymaz Koleji
Alıcı: Doğa Özar
Merhaba öğrenciler;
Okulumuz bir parti/balo düzenliyor, ve bütün öğrenciler davetli. Balonun amacı kaynaşma ve tanışmak. Cumartesi günü Aymaz kolejinde saat 19.00'da balo başlayacaktır. Katılımlarınızı bekliyorum herkese iyi günler....

Tanışmak için balo düzenlendiğini ilk defa duyuyorum. Kesin Ege ve Bulut'un işidir.

Mesajdan çıktım ve bizimkilerle olan gruptan yazdım.

"Arkadaşlar Baloya gidiyor muyuz? "

Bulut: Abi elimize böyle bir fırsat geçmiş kaçırmayalım. Hem kafa dağıtırız.

Demir: Siz tamamsanız bende tamamım.

Su: Bencede gidebiliriz.

"Ege sen ne dersin? Dur bir dakika şuan o kadar saçma bir soru sordum ki. Babasının kolejinde, büyük ihtimalle kendisinin düzenlediği partiye gitmememiz saçma olur  .d" yazdım gülerken.

Ege: Tam diyeceğim şeyi yazdın Doğa. Hepimiz gidiyoruz. Sonuçta biz bir takımız ve grubuz. 5-1=0

"Birimiz yoksa hiç birimizin olmasının mantığı yok." yazdım.

Bulut: Arkadaşlar daha demin küçücük bir kedi odama sızdı. İlk camdan zıplarken ufak bir sıçtım ama şuan iyiyim. Kafamdan inmiyor. Saçlarıma takıldı galiba biri bizi kurtarsın.

Ege: Bulut küçücük kedi ilemi baş edemiyorsun kardeşim?

Bulut: Abi boyu küçük ama baya yaramaz birşey bu. Adını ne koyalım?

Ege: Bulut ben senin adını koyucam birazdan .d

Ege'nin bunu yazarken güldüğüne o kadar emindim ki.

Bulut: Ege bana değil kediye isim lazım.

Ahh anlamamıştı.

Su: Bulut azcık mantıklı düşün ve aklından ilk geçen ismi söyle.

Gözyaşlarımız Beraber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin