3. Bölüm:Kayboldum

42 20 2
                                    

Selamlar :) 3. Bölümle karşınızdayım daha fazla tutmadan bölüme geçelim.... :)
Bu arada Eda, Ege'nin annesi Işıl'da Ege'nin kardeşi.... İyi okumalar.....

---

Gözyaşlarımız Beraber
3. BÖLÜM: "KAYBOLDUM."
"EVREN BENİ İÇİNDE KAYBETTİ."

Sabah uyandığımda evde kimse yoktu. Büyük ihtimalle annem işe gitmiştir diye düşündüm sonra Bulut'u aramaya karar verdim. Birkaç kez çaldı ve açtı.

"Naber Doğa?" dedi Bulut telefonu açar açmaz.

İyiyim Bulut senden naber? Dedim.

"Bende iyiyim sağol... Ha bu arada Doğa dün Ege ve Su seninle miydi?"

Su ve Ege akşama kadar benimleydi. Su 20.00'dan sonra döndü evine. Biz Ege ile biraz sahilde oturduk noldu ki? Dedim.

"Bir şey olmadı sadece merak ettim." Dedi Bulut.

Biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattım. 1 saat içinde biraz Su ile konuştum. O an telefonum çaldı arayan kişi Ege'ydi.... Telefonu açtım.

"Doğa ben grupla konuştum her zaman ki kafede 1 saat sonra buluşuyoruz sende gel tamam mı?" Dedi Ege.

"Tamam 1 saat sonra oradayım." dedim

"Tamamdır kendine iyi bak." dedi Ege

"Sende kendine iyi bak Ege." dedim ve telefonu kapattım.

40 dakika sonra evden çıktım ve her zamanki kafeye doğru yürümeye başladım. Birkaç dakika sonra kafenin önünde durdum. Kapıdan bizimkileri bulmaya çalıştım. Ve sadece Ege oradaydı. Kocaman bir masada Ege tek başına bekliyordu. Demek ki diğerleri daha gelmemişti.

Yavaş yavaş Ege'nin yanına doğru yürüdüm ve tam karşısına oturdum. Yüzü asıktı. Yine ne olmuştu?

Ege iyimisin? Yüzün çok solgun gözüküyor? Dedim.

"İyiyim, bişeyim yok."

Çok soğuk davranıyordu iyiyim diyordu ama iyi değildi. Üzgündü, bir şey olmuştu ama çaktırmamaya çalışıyordu ama çok net belliydi bir şey olduğu.

Ege bana olanları anlatabilirsin. Benden bir şey saklamana gerek yok. Senin en kötü halinde yanında olucam diye söz verdim sana. Nolur sana yardım etmeme izin ver.

"Doğa, Kardeşim  yoğun bakıma alınmış. Ben daha yeni öğreniyorum. Düşünsene 2 gün önce kardeşin yoğun bakıma alınıyor ve sen daha yeni öğreniyorsun. Bende zannettim ki annemgil gerçekten iş için Ankara'ya gittiler. Ne kadar safım."

Ege hep sen derdin bana şimdi ben dicem herşeyden önce sakin ol. Kendini suçluyorsun ama suçlama senin bir şuçun yok. Kardeşini çok sevdiğini biliyorum ama Bazen insan inanır bir söze, yalan olsa bile. Bazı sözler inanmak için vardır çünkü inanmak istersin, güvenmek istersin. Ama bazı sözlerde her zaman yalandır inanmak istemezsin. Dünya bu bizim elimizde olmadan bazı zorluklar çıkarır karşımıza. "Peki kardeşin neden yoğun bakıma alınmış?" dedim onu biraz olsun rahatlatmak için.

"Bilmiyorum Allah kahretsin ki bilmiyorum!"

"Tamam Eda teyzeyi aramamı istermisin?" dedim.

"Sen bilirsin belki sana anlatır." dedi Ege ve bende Ege'nin yanından biraz uzaklaştım ve Eda teyzeyi aradım. Biraz konuştuktan sonra zaten neredeyse Işıl hakkında her şeyi öğrenmiştim. Telefonu kapattıktan sonra Ege'nin yanına doğru yürüdüm ve sandalyeye oturdum.

"Ne dedi? Neden Işılı yoğun bakıma almışlar?"

"Akciğerlerinde sorun varmış galiba. Bundan dolayı nefesi kesilmiş, fenalaşmış sonrada yoğun bakıma almışlar. Yani nefes almakta zorluk çekiyormuş" dedim ve kocaman bir sessizlik oldu. Birkaç dakika sonra Ege sessizliği böldü.

Gözyaşlarımız Beraber Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin