14🎋🌼

157 20 18
                                    

"Și acum ce urmează?" Întreabă Taehyung încercând să se gândească la ce tocmai a devenit prima lor zi în care au povestit. Nu a fost nimic bun în discuție, da, au fost deschiși unul cu altul, au povestit și au spus ce aveau de spus dar chair a ajutat asta în relația lor?

"Vreau să ne întâlnim Kim Taehyung, te plac mult și vreau să îmi dai șansa să îți arată asta" Jungguk își șterge cele câteva lacrimi care încă îi curgeau involuntar pe față și face una din declarațiile drăguțe pe care copii din liceu le folosesc în zilele astea pentru a se confesa. Era sigur pe ce spune chair dacă suna copilăreasc, vruiau să îi arate lui Taehyung tot ce simte, vruia să îl facă să înțeleagă că ei sunt făcuți unul pentru altul și avea să îndeplinească tot ce era nesarsar ca să reușească asta.

"Dacă nu va fi așa cum îți dorești tu?" Îi propune Taehyung o a două variantă gândindu-se dinou la partea urâtă și greșită a lucrurilor. Nu va putea trai fericit gandindu-se numai la minusuri dar poate că va realiza și el asta cândva.

Cel mic îi vede răspunsul ca pe unul negativ și se încruntă puțin ne putând să înțeleagă ce crede defapt Taehyung.

"Știu că va fi, pot simți asta, chiar dacă tu nu ești încă sigur pe asta eu pot să știu deja că va fi bine doar ai încredere în mine."

"Nu îmi doresc să te dezamăgesc dar dacă nu va fi cum te așteptai tu totul va fi distrus iar eu nu cred că mai sunt dispus să te las să pleci de lângă mine. Nu sunt o persoane care iubește singurătate, în ultimii ani l-am avut pe Seonjo întotdeauna lângă mine și până acum Hyuna făcea asta, pe lângă ei doi mi-am pus de fiecare dată baza în Jimin, Jin sau Namjoon, nici unul din ei doi (se referea la Hyuna și Seonjo pentru că ei erau cel mai mult timp cu el) nu mai e acum aici deci ar trebui să te ocupi de poziția pe care o ai și să rămâi cu mine orice ar fi."

"Nu vreau ca noi să avem genul de relații pe care pe care l-ai avut cu sora ta sau cu el, noi suntem diferiți, noi avem iubire. " Jungguk începea să fie din ce în ce mai confuz pe sensul discuției ăsteia, nu făceau decât să se contrazică chiar daca nu era vorba de o ceartă, era deranjant că nu puteau cădea de acord cu nimic.

"Și cea aveam cu Hyuna și Seonjo era iubire, mi-am iubit întodeauna sora și o voi face mereu iar pe Seonjo la acea perioadă l-am iubit ca cel mai bun prieten chiar dacă aveam impresia că e altceva. "

(~"I don't like to believe in love, because I like to believe that what we have is magical and different, not just love."~ ) (ăsta este unul din motivele pentru care am început cartea, este ceva pe care eu mă bazez în propria mea viața, ce scrie acolo este un fragment pe care îl aveți și în prolog, ceva scris acum aproape 5 luni ca început pentru această carte, un fel de sursă de inspirate, nu m-aș fi gândit că după 5 luni îl vor integra intr-un capitol💜🌼)

"Atunci nu am să mai cred în iubire pentru că îmi place să cred că ceea ce avem este magic şi diferit, nu doar iubirea pe care o poți simți cu oricine."

"E aiurea..." Taehyung nu înțelegea încă exact la ce se referea Jungguk prin replica de mai devreme, era în ceață și se rezumă doar la un alt pahar și o privire confuză.

"Nu cred ca te mai iubesc acum. " Vocea lui Jungguk se face iar auzită iar Taehyung se strâmbă puțin la auzul cuvintelor.

"Ce? "

"Dacă nu mai cred în iubire nu ar mai avea sens să te iubesc. Voi găsi într-o bună zi termenul corect pentru ce avem noi, până atunci încearcă să te rezumi la îmbrațisari, săruturi sau atingeri pentru că eu nu te mai iubesc ca să îți pot spune asta de fiecare dată."

Taehyung rămâne surprins, Jungguk a depășit în acea zi toate impresiile lui pe care și le construise despre el, i-a arătat cum este cu adevărat, i-a povestit, l-a ascultat, l-a corectat și l-a schimbat, l-a și iubit, nu o mai face acum pentru că nu îi mai place să creadă în iubire dar simte pentru Taehyung exact ce trebuie să simtă, numai el cunoaște asta dar se va asigura că și celălalt va ști despre ce e vorba. Jungguk nu avea de gând să renunțe la Taehyung și la ce au ei doi chiar dacă acum relația are probleme cândva va fi cel mai perfect lucru văzut.

"Eu... " Taehyung nu știa ce ar trebui să spună în acest context, nu mai întâlnise o situație de genul, inima lui bătea tare și îi răsuna în urechi, nu mai avea mult pana să înceapă să plângă dar se abține, ce a spus Jungguk nu era ceva ce trebuia să ducă la plâns dar Taehyung a realizat prea multe lucruri prin acea frază pentru a nu plânge.

Degeaba spera la o relație bună între ei încă de când l-a întâlnit prima dată dacă nu a fost dispus să ia inițiativă pentru ei.

Era dezamăgit dar nu a fost nici prima nici ultima dată când a fost așa că nu a fost prea afectat de asta în schimb a fost prea surprins pentru a nu fi afectat în nici-un fel de asta.

Jungguk îl analiza pe sub pahar, îi aștepta reacția cu sufletul la gură dar Taehyung a decis doar să se ridice pentru a pleca fără să mai continue cu ceva conversația deja lungită pe parcursul a două locații.

🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum