"Cerul e mai frumos când stau și îl privesc prin ochi tăi. " Rostește Junnguk destul de încet încă Taehyung era nesigur dacă a spus ceva sau nu.
"Ce?" Întreabă el nedumerit ridicându-și capul de pe umarul iubitului său pe care stătea răzmat de minute bune.
"Nimic important. Hai să mergem acasă acum. "
"De ce nu mai putem sta? A fost așa plăcut să fim doar noi aici. " Tae îl privea cu ochii mari sperând că iubitul său va lăsa să fie acum vrea el.
"Taehyung, e noapte iar noi stăm pe o alee de ciment din parc, uzi leoarcă și în ploaie, nimic nu este frumos în asta, vei răci, poate vom răci amândoi și va fi neplăcut mai târziu. "
"De ce vrei așa mult să ne întoarcem?"
"Nu vreau. Am probleme acasă, o groază de probleme nu am nici cea mai mică dorința să mă întorc și să reîncep să mă gândesc la asta dar e mai bine pentru tine și pentru noi să mergem acolo. Acasă e cald și putem vorbi cum trebuie. "
"Cred că am vorbit îndeajuns pentru ziua asta. "
"Ce vrei sa spui?" De data aceasta Jungguk era cel confuz, nu înțelegea la ce face referire mai exact celalalt atunci când a zis că i-a ajuns cât au vorbit, și-a făcut propriile lui variante dar vruia să audă în mod neapărat răspunsul lui Taehyung ca și cum acesta ar fi contat cu mult mai mult decât conta defapt.
"Îmi e de ajuns să știu că ești lângă mine, nu vreau să purtam discuții care să deranjeze atmosfera frumoasa și care să poată isca o ceartă sau inconveniențe. Ar fi degeaba. "
"M-am schimbat mult de cât te-am cunoscut. Dacă asta s-ar fi intamplat in trecut probabil că aș fi tăcut și m-aș fi gândit de o mie de ori la ce ai spus înainte să mai zic ceva dar acum pur și simplu vreu să continui să zic ce cred pentru că știu că mă vei asculta și lua în calcul. "
"M-am schimbat la fel de mult, dacă asta ar fi fost în ani trecuți probabil aș fi făcut așa cum vreau fără să îți dau vreo explicație, m-aș fi gândit la mine și la ce vreau să fac eu, nu m-ar fi interesat așa mult ce crezi sau dacă vrei sau nu să rămânem în parc, dar acum îmi place să ascult tot ce ai de zis și să îmi modific cuvintele în functie și de ce aud."
"Ne-am schimbat. "
"Ne-am schimbat în bine? " Taehyung vruia să știe ce crede Jungguk.
"Nu sunt sigur de asta, nimic nu este bine defapt, ceva bun pentru mine nu va avea același efect și pentru tine sau cei din jur, eu cred că este ok să ne schimbăm dar nu e neapărat bine. " Răspunsul nu era destul. Tae vruia să știe ce cred Jungguk în mod exact, dacă îi place maxim ult noul taehyung sau dacă preferă comportamentul lui trecut.
"Ce plan de viitor ai? M-am gândit tot mai mult la ce vreau să fac și am o groază de idei dar vreau să aud ce vrei și tu să faci. " Continuă el cu întrebările.
"Eu nu m-am gandit așa serios la asta. Probabil mă voi angaja curând că să îi fiu de ajutor mamei, îi voi cumpăra un loc al ei și apoi voi strânge bani și pentru ceva al nostru. Îl voi căuta și găsi pe tata la un moment dat, nu vreau să las lucurile așa dar acum mă simt prea bine lângă tine ca să mă gândesc la asta. "
"Că ce vrei să te angajezi? "
"Nu sunt sigur. Poate voi lucra într-o cafenea sau voi face livrări. Nu am o facultate, nu pot ținti mai sus. Tu ce plan de viitor ai? " De data asta Jungguk era cel care întreba iar Taehyung își ridică imediat colțurile buzelor zâmbind frumos și povestind acum ce vrea de la viață.
"Vreau să îmi continui facultatea și să îmi repar relația cu surorile mele, le aduc dinou în țară și apoi vom putea locui toți 4 la noi acasă dinou. Vreau să o scap pe mama de griji inutile cum am fi noi ca să poată trăi și ea fericită, vreau să devin actor, actorii câștigă mult iar bani ne vor fi de ajutor, vreau să avem după un copil drăguț așa ca tine, un băiețel micuț care să le ocupe surorilor mele timpul și care să ne facă pe noi fericiți. Mi-ar plăcea să lansez o carte sau un film despre povestea noastră, despre modul ciudat în care ne-am intalnit și despre toate problemele astea care îi vor face pe ceilalți să creadă că e ficțiune. Vreau să stau cât mai mult cu prieteni mei în viitor, să mergem în excursii și vacanțe, vreau să îmi fac numele cunoscut și să ajut cât mai mult că lucurile să se schimbe în bine, poate să deschid ceva campanii nu sunt sigur. Vreau să fac foarte mult lucuri nu cred că mi le pot aminti acum ca să ți le povestesc. "
"Vorbești foarte frumos despre viitor m-aș bucura ca lucurile să fie așa cum îți dorești, dacă tu ești fericit vor fi și eu"
"Vreau să fim că o familie mare, Tu, eu, Tuzy, Hyuna, mama ta, copilul nostru și băieți, vom fi cea mai bună și frumoasă familie, dabia aștept asta." Taehyung își închide ochii și își lasă capul fericit în poala iubitului său.
"Nu îți face prea multe idei, dacă lucurile nu vor funcționa defapt așa vei fi mult prea dezamăgit. " Jungguk era pesimist ca în fiecare zi din ultimele săptămâni, nu putea să nu i-a în calcul varianta negativă a povestit.
"E ca și cum noi doi am facut schimb de corpuri. Gândești negativ cum o faceam eu la început. Care e motivul? Știu că atunci când vorbeam așa mă simțeam foarte rău și prost, faci la fel și tu iar eu nu știu motivul și asta mă deranjează, ce te supără și ce te face să gandesti așa? " Întreabă Taehyung institent, îngrijorat că iubitul său se simte rău și doar în preajma lui încarcă să pară fericit.
"Am multe probleme în ultimul timp, pur și simplu nu pot să nu ma gândesc la ele. Voi fi bine, cred că doar încep să mă maturizeze mai mult...."
"Cred că îmi plăcea mai mult de tine cel care zâmbea, râdea și mă îmbrățișa de fiecare dată, îmi e greu să țin pasul cu schimbările tale de comportament."
"Eu cel de dinainte nu se întoarce dacă tu sau eu vrem asta, eu pur și simplu mă adapteze la situații,ce e greșit în asta? De ce ești supărat acum? "
"Că nu ne putem pune de acord. Vezi era mai bine dacă nu vorbeam, s-a ajuns exact unde credeam că se va ajunge. "
"Dacă ne-am pune de fiecare dată de acord ar fi plictisitor e mai frumos acum. "
______________________________________
Pentru acest capitol am schimbat emoji-uri le, în continuare Jungguk e cel verde și Tae cel alb ca la cele de dinte, le-am schimbat pentru că povestea își schimbă puțin de sens cu capitolele care vor urma așa că am văzut în regulă să aleg și alte două emoji-uri. Mai sunt doar 10 capitole din ce am calculat eu până acum, sper să vă placă carte. Mulțumesc mult pentru toate voturile și ochișori. 🧝🏻♀️💜
CITEȘTI
🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizată
Fanfic✧・゚: *✧・゚:*Taegguk✧・゚: *✧・゚:* ⋇⋆✦⋆⋇ .・゜-: ✧ :-𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗-: ✧ :-゜・. [🌿]"De ce plângi de fiecare dată când te sărut și ating?" (🕊)"Pentru că îți simt iubirea. " [🎋]"Un sărut nu înseamnă iubire, Taehyung. " (🌼)"Da...