Jungguk, Taehyung, Jimin, Yoongi, Namjoon și Jin erau acum în casa lui Jimin și Tae dormind fiecare cât mai comod posibil.
Cei 3 aleseseră să meargă să continue discuția la Tae acasă dar relația dintre Yoongi și Jimin care de asemenea a fost descoperită în acea seară sau grijile continue ale lui Jungguk au încurcat puțin acea seară frumoasă.
Jungguk adormise pe canapea cât ceilalți 5 erau la bucătărie pentru a aduce ceva de mâncare urmând mai apoi ca Jimin să adoarmă de asemena cât se discuta despre tatăl lui Jungguk iar ceilalți nu au avut de ales decât să meargă și ei la culcare. Taehyung și Jin au dormit in dormitorul lui ca Yoongi să poată dormi cu Jimin așa cum a cerut și Namjoon cu Jungguk. Yoongi vruiau să se asigure că Taehyung are de gând să doarmă cu prietenul lui micuț ținând cont că ceilalți doi erau de asemena un cuplu dar acesta nu a acceptat asta deci încercarea lui a fost degeaba. Singura parte norocoasă pentru Namjoon era faptul că canapeaua se putea întinde, pe lângă faptul că nu putea dormi cu iubitul lui dintr-o prostie era nevoit să doarmă și pe canapea.
(Oare precizasem că Namjoon și Jin sunt și ei suflete pereche sau au am uitat asta)
__________________________________
Dimineața următoare Jungguk deja lipsea lăsându-i pe restul mult prea confuzi pentru ora aia a dimineți cel puțin Yoongi și-a ieșit din minți cum a văzut lipsa băiatul. Ori cât de mic e el la vârstă sau oricât de copilaros e Jungguk putea rezolva și face ceea ce își pune în plan iar Yoongi era oarecum nesigur dacă cel mic are de gând să își caute mama acum."Ce dracu" murmură Yoongi privind spre canapea unde doar Namjoon mai dormea. El a fost primul care s-a trezit după plecarea celui mic și se aștepta ca restul să doarmă încă dar Jungguk e mai imprevizibil decât știa.
Namjoon se foiește de câteva ori când aude vocea băiatului urmând să se trezeasca.
" Ce s-a întâmplat? " Era încăpere somnoros să întrebe mai mult sau să deschidă ochi măcar.
"Jungguk lipsește." Rostește Yoongi mult prea nervos iar ceilalți vin și ei în încăpere.
"Hyung, nu țipa, ce s-a întâmplat? " Întreabă Jimin așezandu-se pe canapeaua întinsă și bazându-se comod sub pătura.
"Merg afară, îl voi căuta pe Jungguk voi puteți să faceți ce vreți până ne întoarcem sau vă anunț eu. "
Yoongi vorbește din ușa cât se încalța și captează imediat atenția tuturor.
"Unde e Jungguk? De ce a plecat? " Îl întreabă de data asta Taehyung schimbandu-și și el tricoul pentru a pleca împreună.
"Nu sunt sigur probabil e afară și o caută pe mama lui. "
"Yoongi hyung, ce dracu... " Murmură Jungguk din fața uși abia deschise.
"Unde naiba ai dispărut. " Se răstește puțin cel mai în vârsta și apoi îl trage pe cel mic înăuntru pentru a vorbi fără să facă deranj într-un loc străin lor încă.
"Am fost să i-au aer. Tata o va aduce sigur pe mama înapoi când va vedea că planul nu a mers nu e nevoie să caut ceva ce nu cunosc încă. Mă depășește puțin." Cel mic le explică celorlați și intră de asemenea în încăpere.
"Dacă nu va fi așa? Dacă mama ta pățește ceva? Ce vei face atunci? "
"Iar gândești la partea nasoală și rea. Hyung, mama va fi bine, sunt sigur de asta. "
Jungguk și Yoongi erau într-o discuție total contradictorie iar ceilalți se rezumă doar la a privi până se liniștesc și cei doi.
"Ce vei face dacă mama ta moare după toată chestia asta? "
"Yoongi hyung asta e deja exagerat. Încetează să mai spui asta. " De dată asta Jungguk se răstește puțin renunțând la discuție și plăcând și el spre locul în care stăteau ceilalți.
"Ce s-a întâmplat cu voi toți de ce sunteți așa posomorâți? " Băiatul îi întreabă confuz și îi privește pe fiecare pe rând pentru a analiza puțin.
"Tae, ce ar fi să mergem undeva azi? " Propune el când vede că nimeni nu răspunde cu ceva.
"În regulă, să mâncăm întâi. " Taehyung iese din propria gândire și i-a mâna celui mai mic pentru a merge în bucătărie urmați de ceilalți care de asemenea schimbaseră comportamentul pentru a trece peste această dimineață ciudată.
Totuși schimbarea de comportament nu înseamnă că niciunul din ei nu mai e confuz sau nu are întrebări. Fiecare avea propriile curiozități și confuzi dar se rezumaseră la a rămâne tăcuți pentru a afla când e momentul potrivit și a nu complică subiectul.
CITEȘTI
🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizată
Fanfiction✧・゚: *✧・゚:*Taegguk✧・゚: *✧・゚:* ⋇⋆✦⋆⋇ .・゜-: ✧ :-𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗-: ✧ :-゜・. [🌿]"De ce plângi de fiecare dată când te sărut și ating?" (🕊)"Pentru că îți simt iubirea. " [🎋]"Un sărut nu înseamnă iubire, Taehyung. " (🌼)"Da...