3🌼

273 38 10
                                    

Taehyung, Seonjo, Hyunho, Jimin, Namjoon, Seokjin, Daeyun, Zi-ho, Jeongo și Mi-Na, toți cei 10 priveau acum atenți ecranul mare din sala de cinema iar ceilalți 4 așteptau la ieșire sub pretextul "filmul va fi plictisitor ".

3 ore mai târziu toți 14 s-au întors la la clădirea micuța în care lucra Namjoon, cladirea de unde au și plecat cea situată exact lângă blocul lui Yoongi și care s-a deschis recent dar ideea era altă. Seara se terminase de-a dreptul groaznic. Mi-Na și Zi-ho se desparțise-ră, Daeyun își pierduse portofelul iar Jeongo și Hyunho erau beți mangă după ce fetele frumoase din mall i-au respins dur.

Taehyung era cât se poate de scârbit de seara asta mai ales de grupul de prieteni ai iubitului lui dar mai dezamăgit era de gândirea lor și modul în care reacționat la situații de genul. Cei doi se desparțise-ră dintr-un nimic, Daeyun a vrut să dea bani unui necunoscut și a sfârșit fără portofel, iar ceilalți doi erau groznici de proști dacă credeau că fetele alea aveau de gând să iese cu ei și mai proști erau când s-au gândit că niște alcool ar rezolva.

El nu avea niciodată de gând să rezolve probelemele în felul ăsta, el își folosea mereu creierul să rezolve problemele cu logică și în moduri corecte iar prieteni iubitului lui făceau generația lui să pară una slabă și de tot râsul. Era dezamăgit.

"Seonjo, hai să mergem, e deja târziu" spune Taehyung destul de tare încât îi oprește pe toți ceilalți din vorbit făcându-i pe toți atenți.

"Dacă vrei să mergem, putem pleca, nu am nimic împotrivă." Accepta acesta și îl ia pe băiat de mână având de gând să plece.

"Hai mă Seonjo, mai stați și voi, poate jucam ceva, Taehyung e plictisitor, știm deja asta, măcar tu să mai rămâi!" Încearcă să îl convingă Hyunho îndepărtându-l de Taehyung  și punându-si mâna după umărul băiatului mergând împreună cu el dinou spre grupul de adolescenți care îi priveau cu atenție.

Nu e prima dată când baiatul reacționează așa. Ei doi erau prieten de peste 7 ani și de când a apărut Taehyung Seonjo petrecea tot mai puțin timp cu el, cu ei în general și băiatul se simțea ridicol până și lângă prietenul lui, nu mai era băgat în seamă și era abandonat de câte ori își dorea Taehyung asta iar lucrurile astea i-au distrus deja de ceva timp moralul și demnitatea. Nu era unul din oamenii buni ai planetei, era o influența proastă și negativă și înțelegea de ce lui Taehyung nu îi plăcea să stea pe lângă el, el fiind total opusul însă nu înțelegea de ce propriul lui prieten cel mai bun l-a înlocuit după atâta timp.

"Mereu faci cum îți cere Taehyung, ai ajuns marioneta lui, nici nu îți dai seama că ne faci pe toți să ne simțim prost? Ar trebui să ne spui dacă nu mai vrei să petrecem timp împreună pentru că e deranjant pentru noi toți să venim să ne vedem cu tine și tu tot cu el să îți petreci timpul. Serios frate, ai ajuns plictisitor ca el și nici măcar nu ai un motiv pentru care să stați împreună, nici nu îți e suflet pereche, nu vezi că stă cu tine doar ca să nu fie singur dar așteaptă cu nerăbdare să își găsească sufletul pereche și să te lase baltă. "

"Hyunho, nu exagera, ești beat, habar nu ai ce spui. " Îi reproșează Seonjo dezamăgit de comportamentul lui și se retrage de lângă el.

"Dacă Jinho a murit și nu mai ai un suflet pereche nu înseamnă că trebuie să fi cu orice pămpălau care acceptă asta. " Continuă băiatul la fel de nervos ca la început ne dându-și seama că tocmai a spus singurul lucru pe care trebui să îl țină doar pentru prietenia lor.

"Cine e Jinho? " Întreabă Taehyung confuz. " Tu ți-ai găsit sufletul pereche? De ce nu mi-ai zis, nu mi-ai zici nici măcar că e mort, unde e încrederea dintre noi? " Continuă el revoltat simtindu-se mai rău ca la început. Știa că Seonjo nu îi vorbea prea des despre el și viața lui dar nu i-a spus un lucru foarte important și se simte un iubit groaznic că nu a știu asta. " De ce nu mi-ai spus? Tu ai idee cât de frică îmi era că mă vei părăsi dacă îți vei gasi sufletul pereche? Îmi era frică de fiecare dată când mergeam pe stradă și tu nici măcar nu erau interesat de faptul că minciunile tale mă pot face să mă simt prost. Știu că îți e greu să îmi vorbești și nu o faci niciodată dar asta e prea de tot. Relația asta nu va ține nici măcar încă un an dacă continuăm așa. Tu nu îmi spui nimic iar eu îmi fac numai idei, prieteni tăi mă urasc și nu sunt pe placul meu iar tu ești de-a dreptul deranjat de familia mea și fără ca măcar să o cunoști. Nimic nu merge bine între noi și nu te sinchisești niciodată să repari din toate lucrurile stricate. Mereu schimbăm subiectul și trecem peste și dabia acum realizez că asta e o greșeală foarte mare. Poți rămâne în seara asta cu prieteni tăi, merg să stau la mine până pleacă ai mei. " Spune Taehyung destul de rapid ne schițând nici-o emoție și plecând imediat ce termină de vorbit în timp ce ceilalți îl priveau cu teamă. Toți îi dădeau dreptate, ce a făcut Seonjo din explicațiile lui Taehyung părea foarte greșit așa că erau de partea lui de dată asta. Întodeauna și-au apărat prietenul ba chiar au încercat să le strice și relația pentru al recupera dar de dată asta Taehyung avea dreptate când spunea că mereu se simte rău. Credeau că sunt excluși de prietenul lor și nu mai primesc atenție din vina lui Taehyung iar Taehyung i-a văzut mereu pe ceilalți mai aprope de Seonjo decât el când de fapt băiatul se excludea singur și se comporta la fel cu toți. El își făcuse singur rău, îi înlăturase.

🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum