6🎋

249 33 19
                                    

"Eu sunt Namjoon, ce vreți să vorbiți cu mine? " Întreabă cel mai în vârstă fiind foarte interesat de ce au cei doi de spus.

"A păi.... " Începe Jungguk gândind dacă chiar e bine să întrebe,nu vruiau să supere sau să ști ce situația deja ciudată.

"A fost un grup aici mai devreme. Ști despre cine e vorba? " Întreabă Yoongi văzând că cel mic nu are de gând să o facă.

"Da, eram eu și prieteni mei. De ce? "

"Jungguk crede că sufletul lui pereche era unul din prieteni tăi. " Adugă Yoongi rapid pentru a încheia să își poată continua ziua.

"Cine e Jungguk? "

"Eu sunt Jungguk... " Ridică băiatul cel mai mic mâna în aer ca și cum ar rapsunde orelor la școala, din obișnuință.

"Cum arata? " Întreabă sfios Namjoon nu era sigur pe ideea de a fi el cel care descoperă relația posibilă între prietenul lui și un necunoscut.

"Nu știe, nu i-a văzut ochi sclipind însă credem că era unul dintre cei doi care se sărutau din moment ce nu i-a văzut ochi. " Rapsunde tot Yoongi cât timp Jungguk își măsură cuvintele.

"De ce răspunzi tu pentru el? "

"Îi va lua mult să formeze o propoziție și mă grăbesc. Ne poți da numele și numerele celor doi. "

"E Taehyung, Joon, se referă la Taehyung. " Sare că ars Jin realizând că cei doi se referă la unul din prieteni lui cei mai buni.

"De ce nu cealalt? " Întreabă Yoongi.

"Sufletul pereche al lui Jeongjo a murit deja așa că e sigur Taehyung. " Continuă Jin fericit. El chair se bucura, știa că Taehyung si-a dorit o lungă perioadă de timp să își cunoscător sufletul pereche iar acum îl avea în față pe băiat și nu părea unul de loc rău iar asta îl făcea fericit. Nu vruia să profite de faptul că cei doi tocmai s-au certat însă spera că faptul că a apărut Jungguk îl va face pe Taehyung mai puțin supărat și trist după ceartă. "Să îl sunt pe Tae? " Continuă el fericit.

"Stai, Jin ești sigur de asta? Taehyung nu mai e de mult încântat de ideea unui suflet pereche plus el și Jeongjo au deja o relație nu cred că va renunța ușor pentru el. " Explică Namjoon.

"Jeongjo nu e o persoană potrivită pentru el și ști și tu asta deja pentru că îi ești prieten. El nu e genul de persoană care se atașează și oferă iubire, cel mult îi va oferi prezența lui și poate răspunsuri când îl întreabă ceva însă nu are sentimente în relația lor și nici nu va avea după tot ce s-a întâmplat în trecutul lui mai mult ca sigur, ambi vor fi puțin demoralizați pentru că s-au obișnuit așa însă ambi știu deja că asta se va întâmpla intr-o zi. "

"Jin, Taehyung tocmai a explicat mai devreme că era supărat că nu i-a spus că nu are suflet perche și îi era frică să meargă pe drum pentru că Jeongjo își va găsi sufletul pereche, chiar dacă Jeongjo nu are sentimente Taehyung are, chiar foarte multe, nu te poți juca așa cu ce vrea el de la viața. " Explica băiatul iar Jungkook era atent la tot ce spun cei doi. Într-adevăr aveau dreptate nu era așa meschin cât să se bage în viața băiatului dacă el nu avea nevoie de el.

"Hyung hai să mergem la Hoseok la bar, nu cred ca mai vreau să îl găsim." Îl anunță Jungguk deschizând telefonul pentru a privi ceasul.

"Mhm... Cum vrei tu, hai să mergem. Mersi de ajutor. " Le spune el și se îndrepta cu Jungguk spre scutere le lor.

"Ya, vezi ce ai facut Namjoon? Tocmai au plecat, am pierdut oportunitatea de al ajuta pe Taehyung, ști ce e mai rău decât să îl băgăm pe baiatul ăla în viața lui Tae? Să plece Jeongjo și Taehyung să rămână singur pentru că l-am pierdut pe puști. " Îl cearta Jin și pleacă și el pe aceeași alee dar în partea opusă celor doi.

______________________________________

"Jungguk, nu te-am lăsat să vii ca să bei tot alcoolul din club." Îl ceartă Yoongi.

"Hyung...acum că nu îmi voi găsi sufletul pereche trebuie să merg la facultate, și trebuie să îi ascult mamei toate reproșurile legate de mine....va fi așa plictisitor. " Se plânge el clătinând din paharul cu alcool.

"Tu ai vrut să plecăm mai devreme, nu te-am pus eu să faci asta. "

"Yoongi hyung, băieți de mai devreme ne vorbeau de iubitul sufletului meu pereche și de cât de mult îl iubeste pe el, de ce aș mai fi rămas să ascult? "

"Ești așa naiv. Dacă el e sufletul tău pereche ar trebui să îl lași să aleagă el dacă te acceptă sau nu. "

"Nu vreau să îl întâlnesc doar ca să îi ascult și lui reproșurile sau să îi fac probleme și să devin personajul negativ. "

"Ești așa un copil speriat. Ori ești personajul negativ ori ești personajul pozitiv care suferă din prostie, nu poți fi ambele Jungguk, fi realist și decide-te ce vrei defapt, mereu ai fost indecis și regreți mai târziu însă de acum chiar ar trebui să te gândești serios ce vrei defapt să faci. Hai să te duc sus până atunci. "

"Să mergem acasă. "

"Nu am cum să te duc în halul ăsta pe motor așa că dormim aici. "

"Mama a zis să fiu acasă la 24 maxim. Se va supăra. "

"E acum te-a găsit grija până acum lipsei și 3 zile și nu te interesa. O voi suna eu să îi spun dacă asta te liniștește. "

"Mhm."

______________________________________

Am stat o săptămână cu impresia că capitolul ăsta e postat dar când am venit azi pentru al corectă pe următorul și a scrie în continuare nu era postat și realizez asta abia acum. Scuze că a fost nevoie să așteptați vreo 2 săptămâni pentru el.

🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum