Îmi pare sincer rău dar acesta nu este un capitol pentru carte.
Am revenit în schimb cu un anunț, defapt cu o propunere. Nu știu dacă ați fost aici anul trecut când am mai făcut ceva de acest gen dar pentru cei noi voi prezenta din nou ce vreau să fac.
Am de gând să deschid pe Instagram un grup dedicat scriitorilor și cititorilor de fanfiction din această aplicație. Grupul v-a fi deschis cu intenția de a ne ajuta reciproc atât cu sfaturi, idei sau susținere morală cât și cu dezvoltarea capacității de comunicare și exprimare. Acum cam un an am mai deschis un astfel de grup și pot spune din proprie experiență că acest lucru merită trăit măcar o dată.
Am reușit să cunosc în trecut prin intermediul aceluiași tip de grup persoane minunate cu care am vorbit aproape zilnic timp de 7 luni de zile. Mi-am putut promova către membrii, cărțile, am putut cere sfaturi legate de ele, am cerut ajutor pentru coperți, am putut asculta păreri sincere și critici ale unor scriitori mai pricepuți, am primit susținere morală în zilele mai proaste și conversații haioase în zilele frumoase. Am putut vorbii pentru prima dată fără rețineri despre Wattpad, kpop și fanfiction fără să existe oamenii împotriva lor care să critice. Acel grup așa ca totul din jur a ajuns la propriul final după un timp dar a fost o experiență așa frumoasă încât aș mai vrea să o repet o dată.
Dacă îți dorești să iei parte la un astfel de grup nu am nevoie decât de un răspuns la acest anunț.
Am încredere că putem lua parte la momente frumoase împreună chiar și de la distanță.Sper sincer să fiți dispuși să facem asta împreună. Vă voi aștepta răspunsurile și părerile legate de această propunere.
(Câteva informații suplimentare care ar trebui precizate:
+pot fi adăugate oricând persoane noi atâta timp cât grupul v-a există așa că nu ezitați să îmi scrieți dacă sunteți interesați chiar dacă asta este după 10 sau 30 de zile de la postarea anunțului
+fiecare membru v-a avea posibilitatea să iasă oricând din grup fără ca eu să insist rămânerea
+limbajul plin de cuvinte jignitoare sau înjurături nu este acceptat decât pe post de glumă iar atunci rog să fie scris tot cu cap pentru a nu crea altora o stare proastă
+nu există reguli ale grupului dar doresc să aveți grijă la lucrurile pe care le spuneți și faceți pentru a nu se ajunge la conflicte fără sens)
CITEȘTI
🌼I don't like to believe in love🎋TAEGGUK-finalizată
Fiksi Penggemar✧・゚: *✧・゚:*Taegguk✧・゚: *✧・゚:* ⋇⋆✦⋆⋇ .・゜-: ✧ :-𝙵𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗-: ✧ :-゜・. [🌿]"De ce plângi de fiecare dată când te sărut și ating?" (🕊)"Pentru că îți simt iubirea. " [🎋]"Un sărut nu înseamnă iubire, Taehyung. " (🌼)"Da...